Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet ihan omassa mielessäsi päättänyt sen olevan lässynlässyn-paikka, koska tiedät oman kommentointisi olevan niin toksista, ettei sinua hyväksyttäisi mukaan.
Mä tiedän täysin kykeneväni kivaan ja vain esim julkaistuihin aiheisiin kaksikon taholta liittyvään keskusteluun, jos haluan. Pointti vain on, että mua ei kiinnosta! Siis kirjoitella koko ajan kivoja, vaikka jonkun kommentoijan typeryys jossain kommentissa kävisi hermoon. Tykkään myös muiden silloin tällöin tulevista osuvista servailuista tai sanailuista, ja monesti trollien ”ilkeämieliset” letkautukset, sutkautukset ym. saavat nauramaan ääneen.
Kuolisin siis takuulla tylsyyteen palstalla, jonka huumoria on A, M, P, Pirjo ja Sirpa (who?) ja lukuisat muut tuon tason hahmot.
 
vierailija
Ei olekaan. Ja se oli minun pointtini. En kuitenkaan minä nyt henkilöstä tiedä yhtään mitään. Tiedän vain mikä fiilis tästä aiheesta tulee näillä palstoilla kun jokaikinen kerta kun aihetta käsitellään sitä pitää käsitellä ihan hirveän ilkeästi ja ikävästi.
Kun, ette vastaa niihin kirjoituksiin, aihe kuolee itsestään, mutta kun aina vastaatte.
 
vierailija
Ei se teidän nimimerkillinen discordinne sen siivompi tule olemaan kun samat ihmiset sitä pyörittää ja siellä pyörii. Munaatte vaan itsenne lopullisesti kun vielä nimimerkit ja kaikki
MITÄ väliä sillä on munaako itsensä? Ja kenen. Itsestä munaa? Valtaosa kiinnosta kuitenkaan pätkääkään muiden jutut. Sen tässä elämänvarrella oppinut
 
vierailija
Mä tiedän täysin kykeneväni kivaan ja vain esim julkaistuihin aiheisiin kaksikon taholta liittyvään keskusteluun, jos haluan. Pointti vain on, että mua ei kiinnosta! Siis kirjoitella koko ajan kivoja, vaikka jonkun kommentoijan typeryys jossain kommentissa kävisi hermoon. Tykkään myös muiden silloin tällöin tulevista osuvista servailuista tai sanailuista, ja monesti trollien ”ilkeämieliset” letkautukset, sutkautukset ym. saavat nauramaan ääneen.
Kuolisin siis takuulla tylsyyteen palstalla, jonka huumoria on A, M, P, Pirjo ja Sirpa (who?) ja lukuisat muut tuon tason hahmot.
Minulla itseasiassa aika lailla sama, vaikka A, M ja P ei ole häirinneet.
 
vierailija
Mä oon oikeestaan tosi kiitollinen teille jos shippikeskustelu siirtyy discordiin koska itse en aio siirtyä mihinkään tuollaiseen enkä sitten enää viitsi täälläkään roikkua tappelua katsomassa tai tyhjää ketjua. Oon yrittänyt monesti päästä irti tästä aiheesta koska vie liikaa aikaa, ja näinhän se onnistuu näppärästi 😅🤷‍♀️
 
vierailija
Mä tiedän täysin kykeneväni kivaan ja vain esim julkaistuihin aiheisiin kaksikon taholta liittyvään keskusteluun, jos haluan. Pointti vain on, että mua ei kiinnosta! Siis kirjoitella koko ajan kivoja, vaikka jonkun kommentoijan typeryys jossain kommentissa kävisi hermoon. Tykkään myös muiden silloin tällöin tulevista osuvista servailuista tai sanailuista, ja monesti trollien ”ilkeämieliset” letkautukset, sutkautukset ym. saavat nauramaan ääneen.
Kuolisin siis takuulla tylsyyteen palstalla, jonka huumoria on A, M, P, Pirjo ja Sirpa (who?) ja lukuisat muut tuon tason hahmot.
Sirpahan on täysin trollien sekoilua, keksitty aikoinaan ficcejä kirjoittavaksi tyypiksi, jota voi haukkua.
 
vierailija
Mä oon oikeestaan tosi kiitollinen teille jos shippikeskustelu siirtyy discordiin koska itse en aio siirtyä mihinkään tuollaiseen enkä sitten enää viitsi täälläkään roikkua tappelua katsomassa tai tyhjää ketjua. Oon yrittänyt monesti päästä irti tästä aiheesta koska vie liikaa aikaa, ja näinhän se onnistuu näppärästi
No minä en kyllä usko, että se täälläkään kuolee, en usko, että edes puoletkaan siirtyy.
 
vierailija
Kyllä kuule tuo keskustelu alkaa aina ihan ilman mitään aloituksia.
Tänään Aidolla lähti mopo rotkoon näinkin viattomasta kommentista. 😄⬇ Ei se paljon vaadi.

"Tämäkin kinaaminen lähti typerän K-fanin kynästä. s. 3295, Kommentti 82 366: "Mua haittaa sun ja muiden todellisuudesta irtautuneiden hysteerinen ulvonta yhdestä haastattelusta, [Bojan] josta on jo melkein viikko, kun samaan aikaan olisi Euroopan kiertue menossa mistä voisi keskustella."
Että kattelkaa peiliin vaan."
 
vierailija
Mulla vähän sama. Lisäksi kun sillä samalla nimimerkillä kirjoittele aiheesta kuin aiheesta niin hyvinkin voi joku profiloida kirjoituksiasi siellä taustalla ja sitten jossain vaiheessa se pamahtaa sillekin palstalle se vääntö. Ylipäätänsä väännöt ei katoa mihinkään vaikka nimimerkit olisikin. Kyllä ne sieltä tulee sitten ajan kanssa.

Ehkä jonkun kiiinnostuneen pitää vain tehdä se discord ja katsoa montako sinne tulee ja alkaako aktiivinen kirjoittelu. Sillähän se selviää. Tämä on jo ties kuinka mones kerta kun tätäkin suunnitellaan.
Mä taas en ole nähnyt mitään vääntöä millään nimimerkillisellä alustalla, musta tuntuu että anonyymiys ja moderoinnin puute on se mikä jankkaamiseeen ajaa. Mutta sittenhän se näkee jos ja kun sinne osa siirtyy.
 
vierailija
Tänään Aidolla lähti mopo rotkoon näinkin viattomasta kommentista. Ei se paljon vaadi.

"Tämäkin kinaaminen lähti typerän K-fanin kynästä. s. 3295, Kommentti 82 366: "Mua haittaa sun ja muiden todellisuudesta irtautuneiden hysteerinen ulvonta yhdestä haastattelusta, [Bojan] josta on jo melkein viikko, kun samaan aikaan olisi Euroopan kiertue menossa mistä voisi keskustella."
Että kattelkaa peiliin vaan."
Miten tämä liittyy K:n asioihin? Vai menikö tää väärään kohtaan?
 

Yhteistyössä