Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ainakaan haluaisi edes shippailla ja keskustella missään muissa ryhmissä, kuin näissä nykyisissä Ihmettelen, että mitähän sellaista niistä löytyy, mitä täälläkin ei ole? K-linkit esim. ei kiinnosta yhtään.
Siellä jaetaan kaikkia linkkejä, kuvia ja keikkaraportteja B:sta. Ja kerrotaan hänen tapaamisista. Ihan paras salaseura 🥰
 
vierailija
No älä yritä. Jokainen tajuaa, ettei ole olemassa mitään keskustelupaikkaa, jossa isokaan osa täältä viihtyisi, saatika, että juuri siellä olisi joitain kuvia, jotka eivät olisi levinneet joka paikkaan muuallekin. Joten, turha yrittää esittää, että muualla on jotain enemmän.
Juu, ei todellakaan ole mitään uutta kuvaa, olishan sellainen sitten jo levinnyt Tumblr ja X, toi on muutenkin jotain ihme lällättelyä, että meillä nyt muka joku salainen ryhmä.
 
vierailija
Mulla ei ole sitä Käärijän OF:ää. Voisiko joku kertoa, millainen se alapää oikein, noin karvoitus mielessä? Onko trimmattu, antaako rehottaa vai onko posliini? Sen mä arvaan kyllä, että kaikki meistä on kuvitellut, että Bojan on posliini kuin pikkupoika
Itse asiassa mä kyllä ajattelen sen karvoituksen olevan hyvinkin luonnontilassa, se on muutenkin niin trimmaamaton.
 
vierailija
Yksityisessä discord serverillä on hyviä puolia, koska mode pitää hyväksyä kaikki ja se estää trollit pois ja helpompi heittää pois ihmisiä ja yhdellä serverillä voi olla monta keskustelua channelia eli voi olla oma keskusttelu aihe Klle ja joksuille ja sitten kuvat omassa ja oma Bojere keskustelu shippaajille
 
vierailija
Juu, ei todellakaan ole mitään uutta kuvaa, olishan sellainen sitten jo levinnyt Tumblr ja X, toi on muutenkin jotain ihme lällättelyä, että meillä nyt muka joku salainen ryhmä.
No niinpä 😁 Eiköhän kaikki oleellinen jaeta Twitteriin ja tumppuun. Ja onhan moni asia keikoilta yms. jaettu vain tännekin, ketäköhän sekin on tuolla maailmalla haitannut 😆
 
vierailija
Yksityisessä discord serverillä on hyviä puolia, koska mode pitää hyväksyä kaikki ja se estää trollit pois ja helpompi heittää pois ihmisiä ja yhdellä serverillä voi olla monta keskustelua channelia eli voi olla oma keskusttelu aihe Klle ja joksuille ja sitten kuvat omassa ja oma Bojere keskustelu shippaajille
Mä olisin ainakin ihan valmis siirtymään. Ollut pitkään.
 
vierailija
Yksityisessä discord serverillä on hyviä puolia, koska mode pitää hyväksyä kaikki ja se estää trollit pois ja helpompi heittää pois ihmisiä ja yhdellä serverillä voi olla monta keskustelua channelia eli voi olla oma keskusttelu aihe Klle ja joksuille ja sitten kuvat omassa ja oma Bojere keskustelu shippaajille
No, mä ainakin uskon tonne Discordiin haluavien olevan pahiten vastuussa tämän ketjun huonosta hengestä joten bye bye vain.
 
vierailija
Yksityisessä discord serverillä on hyviä puolia, koska mode pitää hyväksyä kaikki ja se estää trollit pois ja helpompi heittää pois ihmisiä ja yhdellä serverillä voi olla monta keskustelua channelia eli voi olla oma keskusttelu aihe Klle ja joksuille ja sitten kuvat omassa ja oma Bojere keskustelu shippaajille
Musta tämmönenkin mahdollisesti toteutuessaan kannattaisi pitää mahdollisimman simppelinä, mahd. vähän eri osioita, mielellään vain se yksi.
 

Yhteistyössä