vierailija
Ai miten kiva että täällä taas vihjaillaan näillä eliittiryhmillä. Pysykää siellä sitten.
Mä en ainakaan haluaisi edes shippailla ja keskustella missään muissa ryhmissä, kuin näissä nykyisissä Ihmettelen, että mitähän sellaista niistä löytyy, mitä täälläkin ei ole? K-linkit esim. ei kiinnosta yhtään.Ai miten kiva että täällä taas vihjaillaan näillä eliittiryhmillä. Pysykää siellä sitten.
Bojan nak-nak-nakuna.Mä en ainakaan haluaisi edes shippailla ja keskustella missään muissa ryhmissä, kuin näissä nykyisissä Ihmettelen, että mitähän sellaista niistä löytyy, mitä täälläkin ei ole? K-linkit esim. ei kiinnosta yhtään.
Ei kyllä kiinnosta sekään, plus kaikki kuvat, joissa hän esittää vähänkään paljasta pintaa ovat kyllä olleet näissäkin ketjuissa.Bojan nak-nak-nakuna.
Täällä myös! Illalla luultavasti taas parempi meno kun on keikkaTäällä on yksi shippari, mutta ei tee tällä hetkellä mieli kirjoitella.
Hyvä meno ja ihana yhteisöMä en ainakaan haluaisi edes shippailla ja keskustella missään muissa ryhmissä, kuin näissä nykyisissä Ihmettelen, että mitähän sellaista niistä löytyy, mitä täälläkin ei ole? K-linkit esim. ei kiinnosta yhtään.
Trimmattu. Mun silmään juuri sopivasti koska en tykkää miehellä posliinista, mutta en toisaalta myöskään viidakosta.Mulla ei ole sitä Käärijän OF:ää. Voisiko joku kertoa, millainen se alapää oikein, noin karvoitus mielessä? Onko trimmattu, antaako rehottaa vai onko posliini? Sen mä arvaan kyllä, että kaikki meistä on kuvitellut, että Bojan on posliini kuin pikkupoika
Bojanilla on Ken-haaroväli.Mulla ei ole sitä Käärijän OF:ää. Voisiko joku kertoa, millainen se alapää oikein, noin karvoitus mielessä? Onko trimmattu, antaako rehottaa vai onko posliini? Sen mä arvaan kyllä, että kaikki meistä on kuvitellut, että Bojan on posliini kuin pikkupoika
No nämä ei ole.Ei kyllä kiinnosta sekään, plus kaikki kuvat, joissa hän esittää vähänkään paljasta pintaa ovat kyllä olleet näissäkin ketjuissa.
Mä kans mietin eilen viimeksi, miten kiitollinen mä olen tästä kaikesta, yhteisöstä, shipistä, kaksikosta ja fanien tuottamasta materiaalista.Hyvä meno ja ihana yhteisö
On olleet.No nämä ei ole.
Odotellaan rauhallisempia aikoja. Puolitoista vuotta on opettanut pysymään sivussa silloin kuin täällä riehutaan.Missä on kaikki K&B shippaajat
Mä kans mietin eilen viimeksi, miten kiitollinen mä olen tästä kaikesta, yhteisöstä, shipistä, kaksikosta ja fanien tuottamasta materiaalista.
Ei täällä olis enää kuin jauhelihaa jäljellä jos olisitte nähnyt. Mua ei vaan B siinä mielessä kiinnosta.On olleet.
Joo, näkyi ne viestitkin tulleen läpi, varmaan viiveellä. Kiitos!Sinä joka kysyit muista keskustelupaikoista, olen yrittänyt linkata Redditin kaarija-palstaa ja eri Discordeja, mutta jää modelle. Mutta hakukoneella löytyy <3
No älä yritä. Jokainen tajuaa, ettei ole olemassa mitään keskustelupaikkaa, jossa isokaan osa täältä viihtyisi, saatika, että juuri siellä olisi joitain kuvia, jotka eivät olisi levinneet joka paikkaan muuallekin. Joten, turha yrittää esittää, että muualla on jotain enemmän.On olleet.
Miten siellä tunnistetaan henkilöt? Kirjautuminen pankkitunnuksilla, vai? : DDDDDAinut olisi yksityinen Bojere discord server, koska silloin mode pystyisi kontrolloida ketä päästää sivustolle
Eikä mua.Ei täällä olis enää kuin jauhelihaa jäljellä jos olisitte nähnyt. Mua ei vaan B siinä mielessä kiinnosta.
Nönnönnöö.
Perseilystä potkitaan ulos. Ihan sama kuka siellä perseilee.Miten siellä tunnistetaan henkilöt? Kirjautuminen pankkitunnuksilla, vai? : DDDDD
Älä viitsi, äläkä jaksa..Mulla ei ole sitä Käärijän OF:ää. Voisiko joku kertoa, millainen se alapää oikein, noin karvoitus mielessä? Onko trimmattu, antaako rehottaa vai onko posliini? Sen mä arvaan kyllä, että kaikki meistä on kuvitellut, että Bojan on posliini kuin pikkupoika
Mikä tahansa on parempi kuin tämä missä on pelkkää antishippausta, trollausta ja offtopiccia jostain Sirpa Selänteestä.Discord ei oikein tunnu hyvältä alustalta tämän tyyppiseen keskusteluun.