Ai sä kiihotut jankkauksesta? Good for you!Mikäs p*rnokanava tästä on tullut
Puhui konditionaalissa.Mistä sä tiedät minkä ikäinen tuo henkilö on?
Luultavasti ei hänkään tiedä minkä ikäinen sinä olet.Puhui konditionaalissa.
Todellakin! Ja se meni vielä niin päin, että mä vein heille lahjoja Paras synttärilahja ikinäKutsuiko Joksut sut henkilökohtaisesti viettämään synttäreitä heidän kanssaan?
Ja etenkin veit itsesi. Paras lahjaTodellakin! Ja se meni vielä niin päin, että mä vein heille lahjoja Paras synttärilahja ikinä
Onko Aito 50v.? Wow.
Eivät ole olleet. Sininen on Johanneksen väri ja vihreä Kärtsän. Kun käytät noita sydämiä, niin shippaat heitä kahta.Alusta alkaen olleet K:n ja B:n sydämet, eihän Johannes kuulu mihinkään shippiin.
Pirjo ja Sirpa voisivat ottaa Aidosta mallia. Siinä on omistautunut tosifani.Ajatelkaa miten ihanaa joksuille että heillä on noin aurinkoinen ja omistautunut fani
Who the fuck is Pirjo?Pirjo ja Sirpa voisivat ottaa Aidosta mallia. Siinä on omistautunut tosifani.
Yök, ei kuulu tänne.Johannes
Yök itsellesi vaan. Johannes on ihana.Yök, ei kuulu tänne.
Onko Sirpa tuttu?Who the fuck is Pirjo?
Tottakai!Onko Sirpa tuttu?
En minä vaan tiedä kumpaakaan ja ei kai toisten fanien asiat tänne kuulu levitykseen?Tottakai!
Jos et tiedä kumpaakaan niin miksi oletus faneista?En minä vaan tiedä kumpaakaan ja ei kai toisten fanien asiat tänne kuulu levitykseen?
No aika selvä juttu tai tosta Sirpasta voi jotain arvailla, kun sanottu kirjoittavan ficcejä. Ei täällä ihmiset tyhmiä ole kuitenkaan.Jos et tiedä kumpaakaan niin miksi oletus faneista?
Joo koska eihän maailmassa ole kuin yksi ainoa Sirpa. Eiku.No aika selvä juttu tai tosta Sirpasta voi jotain arvailla, kun sanottu kirjoittavan ficcejä. Ei täällä ihmiset tyhmiä ole kuitenkaan.