vierailija
Mhietipä sitä. Mutta synttärit mulla oli Tavastialla 2023Kuinka vanha sä Aito olet?
Mhietipä sitä. Mutta synttärit mulla oli Tavastialla 2023Kuinka vanha sä Aito olet?
Tykkään kans niistä edellisistäkin koosteista. Ne on aivan ihania .Jep, toi on ihana. Noi Reffys'in videot on itselleni ne parhaat "ficit" saagassa. Hänen taitonsa osata valita ihania biisejä noihin ja kyetä aina kertomaan söpö tarina on aivan uskomattoman hienoa. Oon löytänyt hänen ansiostaan jo 4 uutta shiipibiisiä saagaan!! Something just like this, My universe, Hang with me ja nyt tää Ed sheeranin biisi! 🩷 Ihania! Ja sopii aina noihin aiheisiin kuin nenä päähän
50Kuinka vanha sä Aito olet?
Olen jo miettinyt pitkän aikaa kun jotkut jutuista vaikuttaa uhmaikäisen kirjoittamilta ja sitten tulee jotain Herttasarjaa täysin puskista. Ei susta ota selvää.Mhietipä sitä. Mutta synttärit mulla oli Tavastialla 2023
Kyllä sen täytyy olla vanhempi.
En, mutta parit puustitkin vääntää, tervetuloa vaan🫡Ootko se sama joka lupasi tuolla toisella puolella leipaista myös pullaa tänään? Saako tulla puustille?
HyvästiJa haa . Vauvalta häädetyt mammat täällä vaan lymyilee.
No jatkakaa.
Bai Bai.
Lapsia kuitenkin, niin voisi olla tota luokkaa?Kyllä sen täytyy olla vanhempi.
Mutta mulla oli synttärit siellä Mieti sitä!Olen jo miettinyt pitkän aikaa kun jotkut jutuista vaikuttaa uhmaikäisen kirjoittamilta ja sitten tulee jotain Herttasarjaa täysin puskista. Ei susta ota selvää.
Tavastia muuten taisi olla olemassa joka päivä vuonna 2023.
Ok.Mutta mulla oli synttärit siellä Mieti sitä!
Miksi shippaat Johannesta ja Kärtsää. väriset sydämet ovat heidän shippinsä värit.Tykkään kans niistä edellisistäkin koosteista. Ne on aivan ihania .
Lapsipolot.Lapsia kuitenkin, niin voisi olla tota luokkaa?
Vihje tai vitsi saattoi olla se siinä yhdessä discord livessä Markin kommentti Bojanin suomenkielen opiskelusta.Bojanin "independent finnish project" on muuten edelleen ilman lisävihjeitä. "Colder months" ilmeisesti on se laskettelureissu.
Jukka vois mennä puhaltamaan ton Marketan miehen huilua.Monta huilua Jukka rikkoo tänään?
Tuossa iässä en näkisi siinä enää mitään juhlan aihetta.Mutta mulla oli synttärit siellä Mieti sitä!
Se on varmaan jo surkastunut ja tippunut pois.Jukka vois mennä puhaltamaan ton Marketan miehen huilua.
Alusta alkaen olleet K:n ja B:n sydämet, eihän Johannes kuulu mihinkään shippiin.Miksi shippaat Johannesta ja Kärtsää. väriset sydämet ovat heidän shippinsä värit.
Voi voi kunhan tuut tähän ikään saat huomata, että synttärit ei kysele sinulta, että sopiiko, että se päivä joka vuosi Että kivempi se on viettää Jokereiden seurassa, kuin vain ohittaaTuossa iässä en näkisi siinä enää mitään juhlan aihetta.
Mistä sä tiedät minkä ikäinen tuo henkilö on?Voi voi kunhan tuut tähän ikään saat huomata, että synttärit ei kysele sinulta, että sopiiko, että se päivä joka vuosi Että kivempi se on viettää Jokereiden seurassa, kuin vain ohittaa
Varmaan Johanneskin johonkin shippiin kuuluu, sen verran naisfaneja hänelläkin.Alusta alkaen olleet K:n ja B:n sydämet, eihän Johannes kuulu mihinkään shippiin.
Kutsuiko Joksut sut henkilökohtaisesti viettämään synttäreitä heidän kanssaan?Voi voi kunhan tuut tähän ikään saat huomata, että synttärit ei kysele sinulta, että sopiiko, että se päivä joka vuosi Että kivempi se on viettää Jokereiden seurassa, kuin vain ohittaa