Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei hemmetti mitä "keskustelua" täällä tänään. Aito yrittää luoda jotain kilpailua K ja B välille ja trollit hämmentää lisää. Ja oikeastiko joku noista jutuista nyt on loukkaantunut ja haluaa kostaa "vastapuolelle", vai onko nuo loukkaantujatkin trolleja?

Mä kuulkaas rakastan K:ta ja B:tä ja muitakin Joksuja sekä K krewta, ja noiden kaikkien ihanaa ystävyyttä. Aion ihailla ja fiilistellä tätä kaikkea edelleen sekä täällä että Vauvalla, jos ketju siellä aukeaa, tai sitten uudessa ketjussa. Eikä ole ikinä tullut mieleenkään sanoa pahaa sanaa kenestäkään osapuolesta.

Ja on meitä kai vielä muitakin täällä jotka ajattelee ainakin suunnilleen samoin?
Täällä on tällä hetkellä varmaan muutama trolli paiskomassa 9/10 viesteistä, ja kukaan muu ei viitsi edes yrittää keskustella, kun se hukkuu vain paskan sekaan. Olen täsmälleen samoilla linjoilla sun kanssa, mutta nyt just ei jaksa tätä ilmapiiriä. Palataan kun paatti aukeaa.
 
vierailija
Ei hemmetti mitä "keskustelua" täällä tänään. Aito yrittää luoda jotain kilpailua K ja B välille ja trollit hämmentää lisää. Ja oikeastiko joku noista jutuista nyt on loukkaantunut ja haluaa kostaa "vastapuolelle", vai onko nuo loukkaantujatkin trolleja?

Mä kuulkaas rakastan K:ta ja B:tä ja muitakin Joksuja sekä K krewta, ja noiden kaikkien ihanaa ystävyyttä. Aion ihailla ja fiilistellä tätä kaikkea edelleen sekä täällä että Vauvalla, jos ketju siellä aukeaa, tai sitten uudessa ketjussa. Eikä ole ikinä tullut mieleenkään sanoa pahaa sanaa kenestäkään osapuolesta.

Ja on meitä kai vielä muitakin täällä jotka ajattelee ainakin suunnilleen samoin?
Veit sanat suustanit. Olen 100% samaa mieltä!
 
vierailija
Tämäkin kinaaminen lähti typerän K-fanin kynästä. s. 3295, Kommentti 82 366: "Mua haittaa sun ja muiden todellisuudesta irtautuneiden hysteerinen ulvonta yhdestä haastattelusta, [Bojan] josta on jo melkein viikko, kun samaan aikaan olisi Euroopan kiertue menossa mistä voisi keskustella."
Että kattelkaa peiliin vaan.
Aivan sama, kumman fanit nämä vastakkainasettelut aloittaa, yhtä ikävää se on silti. Mieluummin sitä käy keskustelua hyvässä hengessä, ilman että jatkuvasti joku yrittää keksiä jotakin pahaa sanottavaa, oli se sitten kummasta tahansa. Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, pidän sekä Kärtsästä että Bojanista, enkä halua lukea mitään haukkumista kummastakaan.
 
vierailija
Ei hemmetti mitä "keskustelua" täällä tänään. Aito yrittää luoda jotain kilpailua K ja B välille ja trollit hämmentää lisää. Ja oikeastiko joku noista jutuista nyt on loukkaantunut ja haluaa kostaa "vastapuolelle", vai onko nuo loukkaantujatkin trolleja?

Mä kuulkaas rakastan K:ta ja B:tä ja muitakin Joksuja sekä K krewta, ja noiden kaikkien ihanaa ystävyyttä. Aion ihailla ja fiilistellä tätä kaikkea edelleen sekä täällä että Vauvalla, jos ketju siellä aukeaa, tai sitten uudessa ketjussa. Eikä ole ikinä tullut mieleenkään sanoa pahaa sanaa kenestäkään osapuolesta.

Ja on meitä kai vielä muitakin täällä jotka ajattelee ainakin suunnilleen samoin?
Ei ole.
 
vierailija
Aivan sama, kumman fanit nämä vastakkainasettelut aloittaa, yhtä ikävää se on silti. Mieluummin sitä käy keskustelua hyvässä hengessä, ilman että jatkuvasti joku yrittää keksiä jotakin pahaa sanottavaa, oli se sitten kummasta tahansa. Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, pidän sekä Kärtsästä että Bojanista, enkä halua lukea mitään haukkumista kummastakaan.
No niinpä, mutta että vtuttaa tuollaiset ihmiset, jotka alkavat tyhjästä haukkua toisia täällä, kuten tuo kyseinen kirjoittaja. Olisi hiljaa, jos ei omaa mitään hyvää sanottavaa.
 
vierailija
Muistakaas katsoa taas millä palstalla olette. Täällähän on meno kuin kompostissa. Tämä on bojere-palsta ja Kärtsän ja Jokereiden faneille tarkoitettu. Kumpa vauva aukeaisi pian niin pääsisi teistä eroon.
 
vierailija
Muistakaas katsoa taas millä palstalla olette. Täällähän on meno kuin kompostissa. Tämä on bojere-palsta ja Kärtsän ja Jokereiden faneille tarkoitettu. Kumpa vauva aukeaisi pian niin pääsisi teistä eroon.
Ei kompostissa jaksa enää kukaan normaali oli. Siellä puhutaan jostakin nobody Janista ja joku ennustaja tosishippaa. Täysin kuollut ketju.
 
vierailija
Muistakaas katsoa taas millä palstalla olette. Täällähän on meno kuin kompostissa. Tämä on bojere-palsta ja Kärtsän ja Jokereiden faneille tarkoitettu. Kumpa vauva aukeaisi pian niin pääsisi teistä eroon.
Vauvalla nämä trollit pääasiassa viihtyvät. Ei niistä eroon pääse. Toki voi ilmiantaa heidän viestejä, mutta seuraus on vaan se, että ketju menee lukkoon ja trollit siirtyvät tänne.
 
vierailija
Jep. Tällaisina hetkinä on onneksi muita alustoja, joihin vetäytyä ja joilla keskustelu myös käy vilkaana.
Voitko vinkata mulle jotain muita keskusteluja, olen niiiiiiin väsynyt ja turhautunut näihin yleisiin taistelukenttiin. Missä olisi kivaa jutustelua Kärtsän fanien kesken? Ei haittaa vaikka vaatisi kirjautumisen, päinvastoin se varmaan takaisi paremmin hyvän ilmapiirin.
 

Yhteistyössä