Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama täällä? Mikä ihme tässä nyt on. Jos joku ei kiinnosta, Ohita. Yksinkertiasta ja helppoa. Ja jos haluat jonkun muun aiheen niin keksi sellainen
Mä olen myös samanlainen, K:ta seuraan vähemmän ja ohittelen välillä häntä koskevia juttuja. Tulisi mieleenkään alkaa vänkäämään ja vastakkainasettelemaan ketään, se tuntuu minusta aina yhtä pahalta, itsehän olen valinnut seurata näitä ketjuja.
 
vierailija
Jos tuo nykyisenä paattina toimiva Joker Out-ketju vielä aukeaa niin voitaisko me pääasiassa Käärijän fanit olla sieltä pois vaikka tän loppu eurotourin ajan niin sais nämä pelkästään Joksuja fanittavat ja Käärijää haukkuvat olla siellä autiomaassa tyytyväisinä ihan keskenään. Voivat sitten kokeilla miltä tuntuu kun tuuli vaan ulisee nurkissa. Mua ei ainakaan yhtään kiinnosta tämä tappelu vaan haluaisin fiilistellä hienosti menevää kiertuetta ja ehkä välillä jutella kivoista bojere-jutuista
 
vierailija
Joo, mutta jos Boitsusta laitetaan joku vanhempi kuva vs. Kärtsästä laitetaan joku vanhempi kuva, niin se K:n saa aika harvoin paljonkaan tykkäyksiä. Boitsun kuva saa tuplamäärän.
Mikä sinun agenda tässä oikein? Todella lapsellista käytöstä, antaa huonon kuvan B ja joksujen faneista ja moni tosiaan molempien fani. Ja kuka edes tarkkailee noin paljon jotain peukkuja.
 
vierailija
Bojan on ihan suloinen mutta ei herätä itsessäni mitään tuntemuksia ilman Käärijän seurassa olemista. Seuraan hänen edesottamuksiaan vain suhteessa Kärtsään, en edes mitenkään vahvasti shippausmielessä. Kuumat fanficit heistä luen mutta tosielämässä tyydyn heidän ihanaan ystävyyteen. Muut Joksut kiinnostaa kuin kasa kiviä
K on aika ällöttävä, mutta Bojanin seurassa hänestäkin kuoriutuu ihastuttava söpöilijä, jota en kuitenkaan jaksa seurata ilman yhteyksiä Bojaniin. Noin. KAikkihan halusivat kuulla tämän vastineen käännettynä päinvastoin?
 
vierailija
Mä olen myös samanlainen, K:ta seuraan vähemmän ja ohittelen välillä häntä koskevia juttuja. Tulisi mieleenkään alkaa vänkäämään ja vastakkainasettelemaan ketään, se tuntuu minusta aina yhtä pahalta, itsehän olen valinnut seurata näitä ketjuja.
Ei millään pahalla, mutta puhuit itsesi äsken pussiin. Jos kerta mielestäsi osaat sen ohittelen taidon, niin mikset sitten oikeasti ohittele.
 
vierailija
Jos tuo nykyisenä paattina toimiva Joker Out-ketju vielä aukeaa niin voitaisko me pääasiassa Käärijän fanit olla sieltä pois vaikka tän loppu eurotourin ajan niin sais nämä pelkästään Joksuja fanittavat ja Käärijää haukkuvat olla siellä autiomaassa tyytyväisinä ihan keskenään. Voivat sitten kokeilla miltä tuntuu kun tuuli vaan ulisee nurkissa. Mua ei ainakaan yhtään kiinnosta tämä tappelu vaan haluaisin fiilistellä hienosti menevää kiertuetta ja ehkä välillä jutella kivoista bojere-jutuista
Itse ole molempien fani tai joksujen enemmän, mutta jos jotain viestejä siellä rupeaa poistumaan, vaikka K:sta niin olen sitten mielummin näissä muissa ketjuissa kyllä.
 
vierailija
Nyt kun päästiin totuuksiin, niin tuosta tv-ohjelman kulisseista kuvatussa pätkässä paljastuu hyvin millainen ylimielinen k*rväke Bojan todellisuudessa on. Naama norsunemättimellä kun kamera ylittäen tulee iholle kuvaamaan. Juuri tuollainen olen tiennyt sen oikeasti olevan.
 
vierailija
Joo, mutta jos Boitsusta laitetaan joku vanhempi kuva vs. Kärtsästä laitetaan joku vanhempi kuva, niin se K:n saa aika harvoin paljonkaan tykkäyksiä. Boitsun kuva saa tuplamäärän.
Mikäs kilpailu täällä on menossa? Kumman kuvat on kuumempia? Sehän riippuu kuvasta. Mulle tää kuva on kuuma.https://www.tumblr.com/mrgintsu/747137205801205760
 
vierailija
Joo, mutta jos Boitsusta laitetaan joku vanhempi kuva vs. Kärtsästä laitetaan joku vanhempi kuva, niin se K:n saa aika harvoin paljonkaan tykkäyksiä. Boitsun kuva saa tuplamäärän.
johtuiskohan siitä että Käärijästä tulee tällä hetkellä kymmenen uutta kuumaa kuvaa päivässä? Kuka jaksaa fiilistellä jotain vanhoja kuvia kun uutta silmäkarkkia on tarjolla niin paljon kuin ehtii katsoa ja peukuttaa. Laitetaanpas taas tähän yksi uudehko kuva Kärtsäfanien iloksi

 
vierailija
Mua jaksaa hämmästyttää se, että ihmiset päivästä toiseen lankeavat ilmiselvään trolliin ja rupeavat vänkkäämään vastaan. B ja K ovat selvästi joillekin vähän liian tunnepitoinen juttu, koska eivät pysty trollien juttuja ohittamaan. Ilmankos trollit viihtyvät täällä.
Tämä, niin tämä. Nyt ei olla alakoulussa, omaa suosikkia ei tarvitse puolustaa haukkujille. Eikö kukaan opettanut, että ne yrittää vaan ärsyttää sua!
 
vierailija
johtuiskohan siitä että Käärijästä tulee tällä hetkellä kymmenen uutta kuumaa kuvaa päivässä? Kuka jaksaa fiilistellä jotain vanhoja kuvia kun uutta silmäkarkkia on tarjolla niin paljon kuin ehtii katsoa ja peukuttaa. Laitetaanpas taas tähän yksi uudehko kuva Kärtsäfanien iloksi

Ei johdu. Tilanne on hetkistä, jolloin kummallakaan ei ole mitään aktiivista meneillään. Ja muutenkin söpöt Boitsun kuvat keräävät pääsääntöisesti enemmän peukkuja kuin kuumat (köh) Käärijän kuvat.
 

Yhteistyössä