Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi yksi riehuja on kyllä pahinta mainosta B:lle ja Joksuille. Sen lähettämät raivoamiset K:lle on varmaan just niitä, joista B ja K puhuneet keskenään kun päivittelee miten sekaisin jotkut fanit on.
No kun olisikin vaan yksi, mutta kun ne on kaikki samanlaisia. Ei tarvitse kuin X:n kurkata, niin näitä samoja pahasti harhaisia parasossuja vilisee silmissä.
 
vierailija
Ei se kenenkään ajatuksista ole kiinni, vaan fakta. Bojanin kuvalinkit ja ihastelut saavat tuplasti sen määrän peukkuja, mitä Jeren vastaavat.
hah, ei pitäis edes vastata mutta tiedät hyvin ettei tämä ole totta. Silloin kun Käärijästä on uusia kuumia kuvia tarjolla niin ne herutuskuvat saa kyllä todella paljon tykkäyksiä. Silloin katsos on hänen faneja linjoilla enemmän. Sitten taas hiljaisina hetkinä ne Bojanin kuvat saa tykkäyksiä.

ei tämä mikään kilpailu ole.

t: Anna-Liisa 69
 
vierailija
hah, ei pitäis edes vastata mutta tiedät hyvin ettei tämä ole totta. Silloin kun Käärijästä on uusia kuumia kuvia tarjolla niin ne herutuskuvat saa kyllä todella paljon tykkäyksiä. Silloin katsos on hänen faneja linjoilla enemmän. Sitten taas hiljaisina hetkinä ne Bojanin kuvat saa tykkäyksiä.

ei tämä mikään kilpailu ole.

t: Anna-Liisa 69
Hiljaisina hetkinä? Kertoo paljon Boitsusta suosiosta se.
 
vierailija
Mikke ryhtynyt taas kikkailemaan noiden keikkakuvien kanssa? Se teki silloin aluksi just noita kalansilmällä otettuja ja valoviivahommia. Tässä välillä oli mun mielestä ns. perinteisempiä keikkakuvia mutta nyt taas noita ”taidekuvia”. ok on vauhdikaita mutta jotenkin raskasta katsoa sata kuvaa samalla tyylillä otettuja.
Mun mielestä nää Pariisin ja Amsterdamin kuvat on upeita. Ajattelinkin jopa kommentoida chattiin, että aina vaan paranee, mutta en sit viittsinyt, kun se keskustelu on niin sekava.
 
vierailija
Jaa, täytyykin jättää ne säälipeukutkin painamatta vastedes. On nimittäin välillä säälittänyt vauvan ketjussa, kun on vaikuttanut siltä ettei Joksut enää edes kiinnosta ketään.
Kyllä kiinnostaa Joksut kovastikin , kuten edelleen pidän K:stakin. Sen sijaan tätä keskustelua olen seurannut tähän asti hiljaa tyrmistyneenä. Kirjoittaako täällä oikeasti aikuiset ihmiset... -eri
 

Yhteistyössä