Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikke ryhtynyt taas kikkailemaan noiden keikkakuvien kanssa? Se teki silloin aluksi just noita kalansilmällä otettuja ja valoviivahommia. Tässä välillä oli mun mielestä ns. perinteisempiä keikkakuvia mutta nyt taas noita ”taidekuvia”. ok on vauhdikaita mutta jotenkin raskasta katsoa sata kuvaa samalla tyylillä otettuja.
 
vierailija
Mikke ryhtynyt taas kikkailemaan noiden keikkakuvien kanssa? Se teki silloin aluksi just noita kalansilmällä otettuja ja valoviivahommia. Tässä välillä oli mun mielestä ns. perinteisempiä keikkakuvia mutta nyt taas noita ”taidekuvia”. ok on vauhdikaita mutta jotenkin raskasta katsoa sata kuvaa samalla tyylillä otettuja.
Onko passissa noin paljon kuvia?
 
vierailija
Suurinta osaa kiinnostaa kyllä enemmän Bojan, sori. Vauvalla kaikki Boitsua ihastelevat kommentitkin saa 2 x niin paljon tykkäyksiä, kuin Jeren ulkomuotoa ihastelevat.
Kaikkia = minua. 😂 Aika surkea otos on myös joku pieni palsta. Eikä tuo taida edes pitää paikkansa. Tämä on kyllä jännä, miten sinulle ei riitä ylimennyt B fanitus, vaan siihen pitää liittää jonkun muun haukkuminen tai todellisuuden vääristely. Ihan kuin se olisi B:lta pois jos joku muu on suosittu ja menestyy paremmin. Sairasta.
 
vierailija
Kaikkia = minua. Aika surkea otos on myös joku pieni palsta. Eikä tuo taida edes pitää paikkansa. Tämä on kyllä jännä, miten sinulle ei riitä ylimennyt B fanitus, vaan siihen pitää liittää jonkun muun haukkuminen tai todellisuuden vääristely. Ihan kuin se olisi B:lta pois jos joku muu on suosittu ja menestyy paremmin. Sairasta.
Painu nyt jo vittuun täältä, puhe olikin näillä palstoilla enemmän kiinnostavasta, ei muualla.
Onhan muualla nyt sata kertaa kiinnostavampiakin ja suositumpia artisteja, kuin K, miksi kenenkään juuri häntä tarvitsisi fanittaa, jos se olisi peruste?
 
vierailija
Toi yksi riehuja on kyllä pahinta mainosta B:lle ja Joksuille. Sen lähettämät raivoamiset K:lle on varmaan just niitä, joista B ja K puhuneet keskenään kun päivittelee miten sekaisin jotkut fanit on.
 
vierailija
Toi yksi riehuja on kyllä pahinta mainosta B:lle ja Joksuille. Sen lähettämät raivoamiset K:lle on varmaan just niitä, joista B ja K puhuneet keskenään kun päivittelee miten sekaisin jotkut fanit on.
Älä. Pelottavaa, että sekin on kertonut lähettäneensä jotain kirjeitä tms. B:lle. Ei varmaan kohta uskalla tulla tänne ollenkaan, kun tietää mitä sekopäitä täällä odottaa.
 

Yhteistyössä