Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mutta hyvä ihminen sentään. Nää palstat ovat kuitenkin lähtökohtaisesti fanipalstoja eli ei mitä tahansa julkkisjuoruilupalstoja. Jotenkin lähtökohtaisesti olettaisi, että kirjoittajat kunnioittaisivat fanittamiensa artistien toiveita jättää yksityiselämä rauhaan. Suurin osa tätä toivetta haluaa kunnioittaa, mutta muutamat sitten ilmeisesti ovat niin saakutin juoruilunhaluisia ja pahantahtoisia, että eivät vain osaa olla hiljaa. Yhteisesti on palstoilla sovittu myös, että yksityishenkilöistä ei puhuta. Miksi tällaista yksinkertaista sääntöä voi kunnioittaa?
Tämä miljoona kertaa ❤ Ajattelen että suurin osa on tästä samaa mieltä. Yksi tai kaksi äänekkäintä saa kuitenkin valtavasti kakkaa aikaiseksi.
 
vierailija
No onhan. Moneen kertaan sanoneet että ovat ystäviä ja veljiä. Ihan hetki sitten K sanoi että rakas ystävä, monet luulee muuta ja B sanoi että se vaivaa kun luullaan pariksi. Voiko selvemmin sanoa?
Olen tulkinnut eri lailla ja käytös ei ole tukenut puheita, siitä pariksi luulemisesta B puhui menneessä muodossa, ei nyt olevana ongelmana. Vaan pointti oli perättömät juorut esim. Riviera ja juttujen naamalle tuonti häiritsevät. B:tä häiritsi enemmän se kirjeen kirjoittajan luulo, että olisi huono poikaystävä tai ystävä.
 
vierailija
En toivo kenenkään eroa ja mulle on ihan sama muutenkin, mutta mun ystävä on ollut kaikki eurotourin keikat paitsi 2 ja ei ole kyllä NM ää tai äitiä eilen nähnyt. Eikä kukaan muukaan heidän porukastaan. Ovat keikan jälkeen jutelleetkin Klle.
Että jos viitsisitte olla edes valehtelematta.
No onpas keikoilla ollut vähän porukkaa jos on noin selkeästi havaittavissa. Heh heh.
Eiköhän ne naiset oo kivasti hotellilla tai bussissa ootelleet.
 

Yhteistyössä