Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onnelliseltahan Jerppa vaikuttaa, vaikka ois sinkku.
Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.
 
vierailija
Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.
Mä mietin vain, miten tuohon yhtälöön sopii ne umpirakastuneet ilmeet Kyprokselta?
 
vierailija
Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.
Minustakin tuntuu että K on jollain tavalla konservatiivinen suhdeasioissa, eikä esimerkiksi eroa helposti.
 
vierailija
Onnellisuus ei kerro tilanteesta mihinkään suuntaan. Ero voi olla myös helpotus ja puhun nyt yleisesti.
joo mutta he ovat todistetusti lomailleet yhdessä ihan hetki sitten ja olleet häävieraina ja muuttaneet yhdessä. Joten tossa tilantessa tuskin olisi sellaista, että ero olisikin yhtäkkiä helpotus. Kyllä siinä yleensä muitakin merkkejö on. Ja puhun nyt omasta kokemuksesta.
 
vierailija
joo mutta he ovat todistetusti lomailleet yhdessä ihan hetki sitten ja olleet häävieraina ja muuttaneet yhdessä. Joten tossa tilantessa tuskin olisi sellaista, että ero olisikin yhtäkkiä helpotus. Kyllä siinä yleensä muitakin merkkejö on. Ja puhun nyt omasta kokemuksesta.
Olivat yhteisten ystävien häissä. Joihin kutsut oli lähetetty jo varmaan vuotta ennen. Se aiempi lomailu jos sitä edes oli en nähnyt häntä missään kuvassa oli työporukkaa ja lähipiiriä. Ei kovin läheistä siis.
 
vierailija
Vois, mutta eilen toki tais olla Sloveniassa.
Joo, mutta päivitteli instaan aamukuudelta eli ois voinut olla vaikka lentokentällä. Ja kun spekuloimaan ryhdytään, niin K:n stoorissa vilahtava käsi voisi olla vaikka B:n. Hänhän tehostaa välillä puhetta käsillään, kuten stoorin hlö ja on käyttänyt myös samantyyppisiä valkoisia neuleita.
 

Yhteistyössä