vierailija
älä nyt kysele tolta trollilta mitään lisääSiis Suomessa?
älä nyt kysele tolta trollilta mitään lisääSiis Suomessa?
En ole haukkunut yhtään ketään.Ja minä omistani, tosi ällöttävää haukkua ihmistä jonkun trollipalstan mukaan.
Kyllä mun mielestä voisi hyvinkin olla. Löytänyt paljon parempaa.no sen takia se ei ole. Meinaatteko oikeesti että se noin onnellisena ja hyväntuulisena tuolla Eurooppaa kiertelis jos ois hetki sitten eronnut parisuhteesta?? Niinpä.
juu ei voisi. Kyllä sen joku olisi ensinnäkin nähnyt siellä ja toisekseen ei sinne nyt mene kun Jerellä muutakin seuraa kotopuolestaMutta Bojan siis voisi olla Lontoossa, kun ei ollut livessä?
Vois, mutta eilen toki tais olla Sloveniassa.Mutta Bojan siis voisi olla Lontoossa, kun ei ollut livessä?
Nyt oikeesti, ole hiljaa! Tosi törkeetä!Kyllä mun mielestä voisi hyvinkin olla. Löytänyt paljon parempaa.
Onnellisuus ei kerro tilanteesta mihinkään suuntaan. Ero voi olla myös helpotus ja puhun nyt yleisesti.no sen takia se ei ole. Meinaatteko oikeesti että se noin onnellisena ja hyväntuulisena tuolla Eurooppaa kiertelis jos ois hetki sitten eronnut parisuhteesta?? Niinpä.
Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.Onnelliseltahan Jerppa vaikuttaa, vaikka ois sinkku.
Mene ite!!Mene kompostiin, kiitos.
Mä mietin vain, miten tuohon yhtälöön sopii ne umpirakastuneet ilmeet Kyprokselta?Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.
Minustakin tuntuu että K on jollain tavalla konservatiivinen suhdeasioissa, eikä esimerkiksi eroa helposti.Jos ei ollut kovin syvällinen suhde, ei varmaan ole erityisen surullinen vaikka olis päättynytkin. Ehkä hän on helpottunut ja molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. Toisaalta itsehän en usko yhtään tähän. Mä veikkaan et Jere tekee kaikkensa et suhde jatkuu, koska on varmasti mukavampaa et kotiasiat on ns.kunnossa ja kotona on joku odottamassa, eikä tarvitse metsästää seksiseuraa jne. Hän varmaan kaipaa sellasta tietynlaista turvallisuutta ja pysyvyyttä, kun muu elämä on niin vauhdikasta.
joo mutta he ovat todistetusti lomailleet yhdessä ihan hetki sitten ja olleet häävieraina ja muuttaneet yhdessä. Joten tossa tilantessa tuskin olisi sellaista, että ero olisikin yhtäkkiä helpotus. Kyllä siinä yleensä muitakin merkkejö on. Ja puhun nyt omasta kokemuksesta.Onnellisuus ei kerro tilanteesta mihinkään suuntaan. Ero voi olla myös helpotus ja puhun nyt yleisesti.
Mene ite!!
Ja minulla omiini, vaikutat hyvin peröönsävedettävältä ja se ällöttää minua.En minä mihinkään trollaamiseen ole mennyt mukaan eli trollannut.
Minulla on oikeus tunteisiini.
siten että umpirakastuneita ne oli vain sun mielessäMä mietin vain, miten tuohon yhtälöön sopii ne umpirakastuneet ilmeet Kyprokselta?
Siten, että ne ilmeet eivät olleet umpirakastuneen. Vaikka kuinka tarkistin, oli keskenään viihtyvien kaverusten ilmeitä.Mä mietin vain, miten tuohon yhtälöön sopii ne umpirakastuneet ilmeet Kyprokselta?
No tätä keskustelua ei tarttis käydä missään, kun mitään puhuttavaa ei edes ole eikä nää asiat kuulu ulkopuolisille muutenkaan.Miksei tätä keskustelua voi vittu edes käydä kompostissa jos on pakko? Ärsyttää että shippipalstalla jauhetaan suhteista, kun itse haluaisin kunnioittaa Jeren toiveita.
Yeah, I watched. It was nothing new. The interviewer was kind of lame in my opinion, it's like she didn't prepare for the interview. Oh well. B and Jan were still lovely though.Yeah, it looks like Boitsu and Jani's share is over. Did LadySLO watch the show, was there anything interesting?
Yeah, I watched. It was nothing new. The interviewer was kind of lame in my opinion, it's like she didn't prepare for the interview. Oh well. B and Jan were still lovely though.
[/QUOTE
What did she ask?
Tuskin on trolli, toisin kuin nämä muka näkijät.älä nyt kysele tolta trollilta mitään lisää
Olivat yhteisten ystävien häissä. Joihin kutsut oli lähetetty jo varmaan vuotta ennen. Se aiempi lomailu jos sitä edes oli en nähnyt häntä missään kuvassa oli työporukkaa ja lähipiiriä. Ei kovin läheistä siis.joo mutta he ovat todistetusti lomailleet yhdessä ihan hetki sitten ja olleet häävieraina ja muuttaneet yhdessä. Joten tossa tilantessa tuskin olisi sellaista, että ero olisikin yhtäkkiä helpotus. Kyllä siinä yleensä muitakin merkkejö on. Ja puhun nyt omasta kokemuksesta.
Tämä. Nää yksityishenkilöiden asiat ei kuulu meille tippaakaan, kyylät.No tätä keskustelua ei tarttis käydä missään, kun mitään puhuttavaa ei edes ole eikä nää asiat kuulu ulkopuolisille muutenkaan.
Joo, mutta päivitteli instaan aamukuudelta eli ois voinut olla vaikka lentokentällä. Ja kun spekuloimaan ryhdytään, niin K:n stoorissa vilahtava käsi voisi olla vaikka B:n. Hänhän tehostaa välillä puhetta käsillään, kuten stoorin hlö ja on käyttänyt myös samantyyppisiä valkoisia neuleita.Vois, mutta eilen toki tais olla Sloveniassa.