vierailija
Alussa.Missä kohtaa tota ohjelmaa ne Jokerit on?
Alussa.Missä kohtaa tota ohjelmaa ne Jokerit on?
Punainen marli?Jeren ENTINEN gf on Suomessa.
Tuskin oli suora.Onks tää siis suora löhetys vai kuvasko aiemmin?
Bojan ei ole tyttö ja ei siten voi olla K:n tyttöystävä. K:n tyttöystävä taas on, tyttö, ja makaa just nyt K:n alla.Noh noh, vaikka Bojan onkin aika omistushaluinen, niin tuskin sentään suuttuisi kuitenkaan.
Jos on suurin piirtein normaali perhe, yhteys on tuollaista. Mitä ihanaa siinä on.No oli viime vuonnakin, mitä hiton ihmeellistä siinä nyt on. Ihanaa et heillä on tiivis perheyhteys.
Viimeinenkin uskottavuus lensi ikkunasta ulos. Mene muualle trollaamaanBojan ei ole tyttö ja ei siten voi olla K:n tyttöystävä. K:n tyttöystävä taas on, tyttö, ja makaa just nyt K:n alla.
Äsken sanoit että on outoa että äitikin tulee synttäreille. Päätä mielesi.Jos on suurin piirtein normaali perhe, yhteys on tuollaista. Mitä ihanaa siinä on.
En nyt tiedä, miksi äiti saapuisi synttäreille ulkomaille toistamiseen. Ja siis en pidä sitä osoituksena heikoista väleistä jos ei mene, enkä sitä erikoisen hyvistä väleistä, jos menee.Jos on suurin piirtein normaali perhe, yhteys on tuollaista. Mitä ihanaa siinä on.
Minä en edes usko tuota tän päivän juttua, huudellaan vaan ilman lähdettä kaveri näki jonkun, voi olla taas joku Jessen kumppani joka on nähty tai Aura.En jaksa noita gf juttuja tuon ilkeyden takia jolla ne aina näille palstoille tuodaan. Oksettaa koko ihminen niiden juttujen takia pikku hiljaa.
Mut K on kuitenkin she?Bojan ei ole tyttö ja ei siten voi olla K:n tyttöystävä. K:n tyttöystävä taas on, tyttö, ja makaa just nyt K:n alla.
Kai se nyt voi Suomeenkin jäädä. Jäihän muidenkin puolisot.Minä en edes usko tuota tän päivän juttua, huudellaan vaan ilman lähdettä kaveri näki jonkun, voi olla taas joku Jessen kumppani joka on nähty tai Aura.
Ei ku maatuska.Punainen marli?
Tunnen normiperheitä, eikä missään juhlita 3-kymppísten lasten synttäreitä perheen kesken saati että 6-kymppiset vamhemmat matkustaisi ulkomaille juhlimaan. Eli on mielestäni erikoista.Jos on suurin piirtein normaali perhe, yhteys on tuollaista. Mitä ihanaa siinä on.
no ei se nyt ihan päivänselvää ole että kolmekymppisen miehen vanhemmat matkustaa ulkomaille synttäreille, tai keikalle, en ainakaan ole hirveesti muiden artistien kohdalla kuullut.Jos on suurin piirtein normaali perhe, yhteys on tuollaista. Mitä ihanaa siinä on.
Totta. Kai se sit on pikkurouvan kans syömässä hyvin ja sitten nussivat hotellissa.Outoa ettei K someta mitään sightseeing-juttuja Lontoosta.
En ihmettelisi, jos näillä palstoilla oletukset sukupuolitettaisiin väärinBojan ei ole tyttö ja ei siten voi olla K:n tyttöystävä. K:n tyttöystävä taas on, tyttö, ja makaa just nyt K:n alla.
No ei ole yhtään oikeaa havaintoa, pelkkää ilkeämielistä trollausta. Lähteenä muka Discord, jossa ei tosiaan puhuta Jerpan yksityisasioista.Minä en edes usko tuota tän päivän juttua, huudellaan vaan ilman lähdettä kaveri näki jonkun, voi olla taas joku Jessen kumppani joka on nähty tai Aura.
Näitkö sen?Ei ku maatuska.
No ettekö nyt oikeesri usko että se tyttis on siellä eikä ehdi/halua somettaa silloin?? Kuinka vaikeeta on tajutaOutoa ettei K someta mitään sightseeing-juttuja Lontoosta.
Tämä.En nyt tiedä, miksi äiti saapuisi synttäreille ulkomaille toistamiseen. Ja siis en pidä sitä osoituksena heikoista väleistä jos ei mene, enkä sitä erikoisen hyvistä väleistä, jos menee.
Minulle on ihan sama onko. En vaan tiedä miksi mutta tuon trollaamisen ja ilkeilyn takia tunne on kyllä aika negatiivinen kun tuosta henkilöstä puhutaan vaikka minulle olisi ihan sama kenen kanssa K seurusteleeMinä en edes usko tuota tän päivän juttua, huudellaan vaan ilman lähdettä kaveri näki jonkun, voi olla taas joku Jessen kumppani joka on nähty tai Aura.
mun kaveri ihan oikeasti oli eilen keikalla ja on näköhavainto. Tunnistaa kylllä ko ihmisen kun on ennenkin nöhnytNo ei ole yhtään oikeaa havaintoa, pelkkää ilkeämielistä trollausta. Lähteenä muka Discord, jossa ei tosiaan puhuta Jerpan yksityisasioista.
Ja mua oksettaa sunlaiset ihmiset, jotka lukee tällaisia palstoja ja kirjoittelee inhottavia juttuja ihmisistä, joita eivät edes tiedä. Hyi.En jaksa noita gf juttuja tuon ilkeyden takia jolla ne aina näille palstoille tuodaan. Oksettaa koko ihminen niiden juttujen takia pikku hiljaa.