Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aiemmin on väitetty, että Rob lähti Instansa perusteella lomalta useita päiviä Kärtsää ja Bojania aiemmin ja lisäksi kiitosvideon täytyy olla kuvattu loman loppuvaiheessa, koska Kärtsä on erittäin ruskettunut, jolloin kyseessä ei voisi olla Rob.
Rob lähti vissiin perjantaina? En nyt sanoisi useita päiviä ennen ja etteikö K:n videota ois voitu tehdä vaikka torstaina.
 
vierailija
Itse asiassa siitä pli heti aamulla tieto, että Kärtsä on alkanut seurata sitä yöllä ja silloin sillä oli stooreja jostain yökerhosta. Se Robhan oli myös samassa ravintolassa samana karaokeiltana kuin K&B, oli stooreja samasta raflasta, et olisko vasta silloin tullut B:n seuraaminen?

Mä en tiedä mitä hiton väliä tällä on ja miksi tätä puidaan, mutta anti mennä nyt sitten.
Ei ollut K:lla stooreja yökerhosta silloin kun alkoi sitä Robia seurata.
 
vierailija
Apua onko täällä näin sairasta porukkaa.
Mitä sairasta siinä? Ennemmin sairasta on se, että osa väittää ihan pokkana tutkimatta noita asioita, että viettivät iltaa yhdessä näiden norjalaisten kanssa. Vaikka heidän ja K:n postausten ajatkaan eivät oikein täsmää. Niin pakkohan siinä on sitten tutkia kaikista olemassa olevista lähteistä, onko kyseisen väitteen todenmukaisuus edes mahdollinen.
 
vierailija
No sitä on tapahtunut jo todella kauan, missä hitossa olet oikein lymyillyt, jos ei ole tullut vastaan tätä samaa vääntöä asiasta jo kuukausia takaperin?
Sanoin siitä jo ajat sitten, että joku todellakin teki sitä alkuun hyvinkin tietoisesti vain aukaisten sanaisen arkkunsa kun näkyi, että minä olin paikalla, nykyään tyytyy vain kirjoittelemaan samoin, vaikken olisikaan. Siten kirjoitellaan myös joka ketjussa ja selvästikin useiden kirjoittajien toimesta, että näkee, että sellainen tyyli on muidenkin ihmisten ihan tavallinen suhtautumistapa, eikä mitään "aitoilua". Mutta onhan se tietenkin vaikeampi erottaa, kun ei ole minä ja tiedä, mitä kommentteja mä en ole kirjoittanut.

Eli kantsii olla minä


Aito
Höpöhöpö. Sinä se olet. Sitten aina swlittekwt myöhemmin näitä.
 
vierailija
Jokereiden levyn kannesta tänään puhuttu toisella palstalla. Mitä itselle tulee mieleen, kaikki muut eri suunnassa, B yksin kännykkä kädessä eli hän on se joka ikävöi kaukorakasta, mihin myös biisit viittaavat. Levyn nimi suomeksi matkamuistot, tuo juuri mieleen, että rakkaus on löytynyt matkalla, matkamuistoksi on jäänyt rakkaus.

Tulee mieleen joku meme tai repliikki jostain sarjasta, että kaikki liittyy kaikkeen, joku missä saadaan kaikki yhdistettyä toisiinsa. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?

Ilmeisesti kuva on viisuajalta, joten liittyy viisuaikaan. Hmm, B unohti myös kännykkänsä Euroviisujen jälkeen. One Room, one bed kuvassa. Voi jatkaa
Vaikka B vaikutti niin säikähtäneeltä silloin bussissa kun K sanoi et niillä on yhteinen huone, niin uskon silti että ei se keneenkään muuhun ole ehtinyt viisuissa rakastua kuin jerppaan. Nehän vietti kaiken ylimääräisen ajan yhdessä.
Ja tottakai MRS💔
 
vierailija
Mä niin odotan Seiskan skuuppia siitä, että K ois muuttanut uuteen kämppään yksin! Ja että siinä samassa kerrottaisiin "hemaisevan vaaleaverikön", joka aikaisemmin asui K:n kanssa samassa osoitteessa muuttaneen jonnekin vaikka takaisin Vallilaan 😛
 

Yhteistyössä