Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai vain yhtenä iltana. Sieltä karaoke paikasta ainakin silloin tuli stooria. Saattoihan se välikohtaus tapahtua juuri sinä yönä.
Hyvin mahdollisesti olivat baarissa ainakin kahtena ensimmäisenä iltana, koska ensimmäisenä iltana tapasivat Robin, joka oli baarissa. On tosin ehdotettu myös, että Rob olisi ollut heidän huonenaapurinsa tms. Mutta jos olivat baarissa kahtena ensimmäisenä iltana, pidän epätodennäköisenä (joskaan ei mahdottomana) etteivät olisi menneet enää myöhemmin viihteelle.
 
vierailija
Hyvin mahdollisesti olivat baarissa ainakin kahtena ensimmäisenä iltana, koska ensimmäisenä iltana tapasivat Robin, joka oli baarissa. On tosin ehdotettu myös, että Rob olisi ollut heidän huonenaapurinsa tms. Mutta jos olivat baarissa kahtena ensimmäisenä iltana, pidän epätodennäköisenä (joskaan ei mahdottomana) etteivät olisi menneet enää myöhemmin viihteelle.
Ei kai tuota Robin baarissa tapaamista ole missään vahvistettu? Huonenaapurina K sen on tavannut, eikä missään baarissa. Eli jos Bojan saapui sinne maanantaina myöhään, K ei välttämättä ole ollut ulkona missään vaan odotellut Boitsua.
 
vierailija
No sitä on tapahtunut jo todella kauan, missä hitossa olet oikein lymyillyt, jos ei ole tullut vastaan tätä samaa vääntöä asiasta jo kuukausia takaperin?
Sanoin siitä jo ajat sitten, että joku todellakin teki sitä alkuun hyvinkin tietoisesti vain aukaisten sanaisen arkkunsa kun näkyi, että minä olin paikalla, nykyään tyytyy vain kirjoittelemaan samoin, vaikken olisikaan. Siten kirjoitellaan myös joka ketjussa ja selvästikin useiden kirjoittajien toimesta, että näkee, että sellainen tyyli on muidenkin ihmisten ihan tavallinen suhtautumistapa, eikä mitään "aitoilua". Mutta onhan se tietenkin vaikeampi erottaa, kun ei ole minä ja tiedä, mitä kommentteja mä en ole kirjoittanut.

Eli kantsii olla minä


Aito
En todellakaan ylpeilisi sillä, että olen esimerkilläni innoittanut muita sekopäiseen kirjoitteluun. Eikä se sinun suhtautumistapasi ole millään muotoa tavallinen, vaikka jollain toisellakin samanlainen sattuisi olemaan.

Mistä muuten tiedämme, että olet aito Aito? Mikset kirjoita täällä kirjautuneena?
 
vierailija
En todellakaan ylpeilisi sillä, että olen esimerkilläni innoittanut muita sekopäiseen kirjoitteluun. Eikä se sinun suhtautumistapasi ole millään muotoa tavallinen, vaikka jollain toisellakin samanlainen sattuisi olemaan.

Mistä muuten tiedämme, että olet aito Aito? Mikset kirjoita täällä kirjautuneena?
En todellakaan ole innostanut muita. Etkö nyt saatana tajua pässi, että tuo on monille ihmisille ihan tavallinen kommentointityyli? Ei vain minulle. Voit ihan rauhassa epäillä, olenko Aito. Prööt. Minua ei kiinnosta paskaakaan. Ja toi pröötkään ei sitten ole minun ollut palstalle laitettuna ekaa kertaa, mä matkin sen kanssa nyt jotakuta. Hakekaa poliisi! 😱
Mä koitan shipata täällä, sä haluat jankata näistä riidoista.
 
vierailija
Ei kai tuota Robin baarissa tapaamista ole missään vahvistettu? Huonenaapurina K sen on tavannut, eikä missään baarissa. Eli jos Bojan saapui sinne maanantaina myöhään, K ei välttämättä ole ollut ulkona missään vaan odotellut Boitsua.
Eikös se Robin alkanut seurata Bojania vasta myöhemmin? Eli oli ensin tutustunut Kärtsään ja vasta myöhemmin sille oli esitelty Bojan. Sopisi siihen, koska B tuli Kyprokselle myöhemmin kuin K.
 
vierailija
Eikös se Robin alkanut seurata Bojania vasta myöhemmin? Eli oli ensin tutustunut Kärtsään ja vasta myöhemmin sille oli esitelty Bojan. Sopisi siihen, koska B tuli Kyprokselle myöhemmin kuin K.
Niin? Sillä ei ratkea, onko tavattu baarissa vai naapureina. Naapureina mä kuitenkin ennemmin epäilen, miksi ois niinkään alkanut baarissa seuraamaan instassa? Helpompi nähdä, että naapureina on höpisty vähän enemmän ja rauhassa jostain, mikä alkoi sit kiinnostaa.
 
vierailija
No osa tais vetää sen johtopäätöksen siitä tjäreborg stoorista, jossa huonenaapuri heiluttelee. Vaikka mun silmään se oli keski-ikäisempi ja eri näköinen, kun jossain tumpussa siitä suurennetun still-kuvankin näin, eli itse en pitäisi naapuria Robina.
Ei sitä stoorissa ollutta kukaan tosissaan Robinina pitänyt, koska tiedettiin että se oli jo lähtenyt pois.
 
vierailija
Niin, eli jos väite huonenaapuruudesta perustuu ennen kaikkea videoon, jossa hyvin todennäköisesti on aivan muu henkilö, ja Rob tunnetusti on ollut baarissa ko. yönä, niin silloin vaikuttaa ihan yhtä todennäköiseltä spekulaatiolta, ainakaan niin kauan kuin kukaan ei tiedä, moneltako Kärtsä alkoi seurata ko. heppua.

No, ei että asialla olisi mitään oikeaa väliä edes shipin kannalta. Baarissa on oltu ainakin kerran ja hyvin mahdollisesti enemmän kuin kerran. Juomia on joka tapauksessa nautittu myös muualla kuin baarissa.
 
vierailija
Niin, eli jos väite huonenaapuruudesta perustuu ennen kaikkea videoon, jossa hyvin todennäköisesti on aivan muu henkilö, ja Rob tunnetusti on ollut baarissa ko. yönä, niin silloin vaikuttaa ihan yhtä todennäköiseltä spekulaatiolta, ainakaan niin kauan kuin kukaan ei tiedä, moneltako Kärtsä alkoi seurata ko. heppua.

No, ei että asialla olisi mitään oikeaa väliä edes shipin kannalta. Baarissa on oltu ainakin kerran ja hyvin mahdollisesti enemmän kuin kerran. Juomia on joka tapauksessa nautittu myös muualla kuin baarissa.
Itse asiassa siitä pli heti aamulla tieto, että Kärtsä on alkanut seurata sitä yöllä ja silloin sillä oli stooreja jostain yökerhosta. Se Robhan oli myös samassa ravintolassa samana karaokeiltana kuin K&B, oli stooreja samasta raflasta, et olisko vasta silloin tullut B:n seuraaminen?

Mä en tiedä mitä hiton väliä tällä on ja miksi tätä puidaan, mutta anti mennä nyt sitten. 😉
 
vierailija
Itse asiassa siitä pli heti aamulla tieto, että Kärtsä on alkanut seurata sitä yöllä ja silloin sillä oli stooreja jostain yökerhosta. Se Robhan oli myös samassa ravintolassa samana karaokeiltana kuin K&B, oli stooreja samasta raflasta, et olisko vasta silloin tullut B:n seuraaminen?

Mä en tiedä mitä hiton väliä tällä on ja miksi tätä puidaan, mutta anti mennä nyt sitten.
Robin ja Kärtsän stoorit oli eri paikoista karaokeiltana, joku oli selvittänyt asian kylteistä ja ruokalistoista tms :D
 

Yhteistyössä