Tinder ei siis sovellu seuranhauksi miehille eikä naisille

Haha mun faijakin tykkää tansseista se on käynnyt tansseissa eikä oikeestaan koskaan oo juonnut noh yhen kerran mun elämän aikana kun oli sen 60vuotis synttärit meillä oli saslikissa kabinettihuone nih siellä vähän juotiin viiniä. Sillon lapsenäiti oli raskaana ja mun sisko myös oli samaan aikaan raskaana serkuilla on ikäeroo vain 2 viikkoo aika tsägää et samaan aikaan olivat raskaana. Mut joo faija ei juo. Se sai työpaikalta aina lahjaks jotain viskei joita mä sit salaa kulauttelin kurkusta alas 😁 voisitko sä karhua maistaa? Mikäs sun suosikki tanssi tyyli on? Tänne tuli joku espanialainen lounas buffetti paikka pakko mennä testaa vaik on 20e.
siis karhun lihaa. no maistanut oon, enkä tykästynyt. ei kai nyt mitään varsinaista suosikki tanssia oo.
 
siis karhun lihaa. no maistanut oon, enkä tykästynyt. ei kai nyt mitään varsinaista suosikki tanssia oo.
Käyks niissä lavatanseissa enään paljoo porukkaa? Hei sä et oo koskaan jakanut musiikkia tiskoteekissä ni oisko sul jotain hyvää biisiä minkä jakaa? Tykkäätkö edes kotona kuunella musiikkia? Faijal vanha gramofoni ja kuuntelee välillä lp levyi tai jotain vanhoi sotilas laului. Onko sulla grammaria?
 

Yhteistyössä