Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä tykkään Jessestä ja Urheilujätkästä, jota harmikseni en ole onnistunut keikalla koskaan kuulemaan. Tykkään paljon myös Alaks olee -kappaleesta, jossa hänellä on tietysti myös merkittävä rooli (vaikka yleensä en välitä tämäntyyppisistä r'n'b-virityksistä).
Minä taas erityisemmin välitä, Urheilujätkässä on ok, mutta harvoinhan tuota esitetään ja tuosta Alaks olee en edes ole tajunnut, että siihen kuuluu Jesse, siihen biisiin olen kyllä muutenkin kyllästynyt niin harvoin tulee kuunneltua. Mutta mihinkään esille en usko pyrkivän, manageriksi varmaan pätevä.
 
vierailija
Tahtooko Jesse parrasvaloihin itse?
Mitä ihmettä nyt meinaat? Urheilujätkä on ikivanha biisi, jossa Jesse fiittasi ihan alunperinkin. Tänään Kärtsä just sanoi, että esittää sitä nykyään enää harvoin, mutta joskus on kuitenkin joitakin kylttien kanssa sitä pyytämässä. Tänäänkin oli. Luulen, että se lisättiin settilistaan, koska Kärtsällä ilmeisesti on oikeastikin ollut vatsaongelmia. Eturiviläiset twiittajat sanoi, että näki selvästi että ei ollut fyysisesti kunnossa ja oli kai tuskaisia ilmeitä välillä. Helpotti Kärtsän osuutta, kun oli biisi välissä, jota ei yksin tarvii vetää.
 
vierailija
Lopettas sen ryyppäämisen. Joka päivä juonut nyt tuollakin rundilla.
Olet trolli, mutta vastaan silti. En ole nähnyt lavalla ainoatakaan lonkerotölkkiä vaan pelkästään vettä ja energiajuomaa. Vielä vuosi sitten lavajuomana oli aina lonkero. Ja kiertuepäiviin näyttää kuuluvan kaikenlaista "turistisälää" ihan mukavasti, joten jonkinlainen roti pidettäneen juomisestakin. Ei jaksa pelleillä Eiffelillä tai kierrellä kirkkoja, jos on jatkuva krapula. Luulen, että tätä kiertue on hoidettu ihan ammattimaisesti.

Juu, äiti olen. Mutta myös fani.
 
vierailija
Olet trolli, mutta vastaan silti. En ole nähnyt lavalla ainoatakaan lonkerotölkkiä vaan pelkästään vettä ja energiajuomaa. Vielä vuosi sitten lavajuomana oli aina lonkero. Ja kiertuepäiviin näyttää kuuluvan kaikenlaista "turistisälää" ihan mukavasti, joten jonkinlainen roti pidettäneen juomisestakin. Ei jaksa pelleillä Eiffelillä tai kierrellä kirkkoja, jos on jatkuva krapula. Luulen, että tätä kiertue on hoidettu ihan ammattimaisesti.

Juu, äiti olen. Mutta myös fani.
Sama juttu oli mun mielestä viime eurotourilla myös, oli vesilinjalla noin yleisesti, synttäreitä kävivät juhlimassa. Samoin kesän keikat veti ihan veden voimilla myös. Ei K mikään hölmö ja vastuuton ole. Hän on vastuussa paitsi itsestään, myös isosta joukosta työkavereita. Ei tällaista tilaisuutta pilata röpöttelyllä. Satunnainen lasillinen ei varmasti haittaa, mutta en usko, että varsinaisesti ryypiskelee kiertueella. Noi juomat, mitä hänellä on näkynyt, näyttää alkoholittomilta drinkeiltä lähinnä.
 
vierailija
Sama juttu oli mun mielestä viime eurotourilla myös, oli vesilinjalla noin yleisesti, synttäreitä kävivät juhlimassa. Samoin kesän keikat veti ihan veden voimilla myös. Ei K mikään hölmö ja vastuuton ole. Hän on vastuussa paitsi itsestään, myös isosta joukosta työkavereita. Ei tällaista tilaisuutta pilata röpöttelyllä. Satunnainen lasillinen ei varmasti haittaa, mutta en usko, että varsinaisesti ryypiskelee kiertueella. Noi juomat, mitä hänellä on näkynyt, näyttää alkoholittomilta drinkeiltä lähinnä.

Ja jos tosin vertaa kesän 2023 keikkakiertueeseen niin aivan erilaisilla juomilla on Kärtsä tämän kesän keikat vetänyt.
 

Yhteistyössä