K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää keskustelu on niin hauskaa. Näitä jankkaajia ja parittajia on muutama hassu kymmenen, ja ne luulevat, että koko maailma ajattelee K&B-suhteesta samalla tapaa. Maailma pyörii, hei tyypit, eikä K&B ole se asia, joka tätä pyörittää.
 
vierailija
Älä sä vedä vääriä johtopäätöksiä, mä en ole KOSKAAN ottanut Kärtsän höpinöitä todesta, vaan ihmetellyt miten se jaksaa tollasia edes jatkaa ja miten joku VOI ajatella että ne ois totta. Niin selvää fanserviceä kuin olla ja voi. Mutta kun näilläkin palstoilla huomaa, että iso osa ei sitä tajua. Niin silloin kannattaa lopettaa. Aiheita maailmassa riittää ja Kärtsä kykenee keikkansa vetämään ilman Bojanista höpöttämistä.
Iso osa? Ja pyh. K jatkakoon B:hen liittyvän fanservicen tekoa, jos häntä se huvittaa ja faneja kiinnostaa. Ei maailmaa ja hyväksi todettu konseptia voida lopettaa muutaman pipipään takia.
 
vierailija
B ei sanonut missään kohtaan, että häntä ahdistaa K:n jutut, vaan häntä ahdistaa se, ettei joku/jotkut ihmiset kykene erottamaan selvää fanserviceä, vaan luulevat sitä todeksi. Turha nyt vierittää syytä K:n niskoille, koska kyllä se vika on niiden ihmisten päässä, jotka tämän fanservicen totena ottavat ja lähettelevät niitä kirjeitä jne.
Meinaatko, että Bojan haastattelussa mainitsisi K n jutut?
 
vierailija
On nää ihmeellisiä kaiffaireita kun heistä on keskusteltu 1.5 vuotta monella eri palstalla ja monessa eri ketjussa tuhansien viestien viikkotahtia. Et oli heidän väleistään mitä mieltä tahansa, niin JOTAIN erityistä täytyy heissä ja heidän ystävyydessään olla, kun tämä keskustelu vaan jatkuu ja jatkuu. Moni vois olla jopa kateellinen.
 
vierailija
Varmasti se huomattavasti vähenisi, kyllä kaikki joilla on järki päässä lopettaa, jos shippaamisen kohde itse pyytää. Pitäis tosin ymmärtää jo tuostakin mitä nyt sanoi.
Tänviikkoisen perusteella mä pelkään että pahimmat shippaajat ei tuu ymmärtämään shippaamisen lopettamispyyntöjä kyllä millään tavalla. Kaikki väännettäis tarkottamaan sitä, että kyllä niillä on suhde ja shippaus saa jatkua.
 
vierailija
Ehkä suurin ihme on, että näillä palstoilla eivät nyt ihmiset pääse asiasta eteenpäin, vaan kaivetaan esiin viime kesäisiä tulkintoja kuvista, videoklipeistä ja nyt väitellään, kuka oli oikeassa, kuka ei. Valitettavasti noille tapahtumille emme voi enää mitään ja pitää muistaa myös missä kontekstissa nuo ovat olleet. Voimme vaan oppia tapahtuneesta ja yrittää muistaa olla toistamatta sitä ja mennä eteenpäin keskittyen siihen, mitä kivaa on menossa tai tuloillaan.
 
vierailija
Tänviikkoisen perusteella mä pelkään että pahimmat shippaajat ei tuu ymmärtämään shippaamisen lopettamispyyntöjä kyllä millään tavalla. Kaikki väännettäis tarkottamaan sitä, että kyllä niillä on suhde ja shippaus saa jatkua.
ihan vaan kommenttina, että shippaus ei tarkoita sitä että väännettäis asioita tarkoittamaan sitä että niillä on suhde. Se ei ole shippausta vaan tosiasioiden vääntelyä omiin tarkoituksiinsa. Ja se on ihan perseestä.
 
vierailija
Pääasia tässä kai on, että Bojan on ahdistunut siitä, että heitä luullaan pariksi. Vaikka Käärijä on hahmo ja hänen juttunsa ovat viihdettä.
Eihän ole ahdistunut siitä, puhui menneessä muodossa olleensa joskus tyyliin viisujen aikaan ahdistunut, ei olis muuten lähtenyt Kyprokselle ja vielä Suomeen, jos yhdistäminen pelottaisi. Mutta S en usko näkevän vähään aikaan, niistä jutuista häiriintymisen on sanonut jo kaksi kertaa.
 
vierailija
ihan vaan kommenttina, että shippaus ei tarkoita sitä että väännettäis asioita tarkoittamaan sitä että niillä on suhde. Se ei ole shippausta vaan tosiasioiden vääntelyä omiin tarkoituksiinsa. Ja se on ihan perseestä.
Okei, mä en siis taida tuntea shippaus-termiä kunnolla. Tunteeko sitä täysin tarkasti muuten kuinka suuri osa väestöstä? Jos tekis katugallupin, niin kuinka moni osais täysin tarkasti kertoa, mikä on shippausta ja mikä ei? Jos kadulla tulis vastaan Bojan, niin osaisko sekään vastata? Tuli vaan mieleen...
 
vierailija
Meinaatko, että Bojan haastattelussa mainitsisi K n jutut?
Miksi hänen pitäisi mainita? B tekee myös itse tätä fanserviceä faneille mm. omien bändikavereiden kanssa, joten kyllä mä näkisin, että ongelma tässä on nyt ne fanit, jotka ottavat tämän fanservicen todesta. Nyt kun B mainitsi asiasta, niin toivottavasti nämä ns. todesta asiat ottavat eivät lähesty häntä enää kirjeitse jne. B teki nyt harvinaisen selväksi sen, että kyse on ollut faneille tuotetusta materiaalista, joten jos joku jatkossakin uskoo muuta, niin nämä ihmiset voisivat tässä kohtaa mennä itseensä.
 
vierailija
Miksi hänen pitäisi mainita? B tekee myös itse tätä fanserviceä faneille mm. omien bändikavereiden kanssa, joten kyllä mä näkisin, että ongelma tässä on nyt ne fanit, jotka ottavat tämän fanservicen todesta. Nyt kun B mainitsi asiasta, niin toivottavasti nämä ns. todesta asiat ottavat eivät lähesty häntä enää kirjeitse jne. B teki nyt harvinaisen selväksi sen, että kyse on ollut faneille tuotetusta materiaalista, joten jos joku jatkossakin uskoo muuta, niin nämä ihmiset voisivat tässä kohtaa mennä itseensä.
Oon täysin samaa mieltä, mutta kun ne ei mene! Itseensä siis. Täälläkin siitä tulee koko ajan todisteita, ja Vauvalla vasta tuleekin.
 
vierailija
On nää ihmeellisiä kaiffaireita kun heistä on keskusteltu 1.5 vuotta monella eri palstalla ja monessa eri ketjussa tuhansien viestien viikkotahtia. Et oli heidän väleistään mitä mieltä tahansa, niin JOTAIN erityistä täytyy heissä ja heidän ystävyydessään olla, kun tämä keskustelu vaan jatkuu ja jatkuu. Moni vois olla jopa kateellinen.
Olin ihan ihmeissäni yhdellä englanninkielisellä alustalla joskus kesällä 2023, kun ihmiset väänsivät siellä, että kumman kanssa Bojan kuuluu yhteen, Käärijän vai Krisin. Sen verran veemäinen olen, että työnsin oman lusikkani soppaan ja kirjoittelin, että kyllä se on Kris ja Käärijä, jotka kuuluvat yhteen. Jumankauta miten jotkut veti herneen nenään siitä. Ihan kuin olisin osunut johonkin todella pyhään.
 
vierailija
Miksi hänen pitäisi mainita? B tekee myös itse tätä fanserviceä faneille mm. omien bändikavereiden kanssa, joten kyllä mä näkisin, että ongelma tässä on nyt ne fanit, jotka ottavat tämän fanservicen todesta. Nyt kun B mainitsi asiasta, niin toivottavasti nämä ns. todesta asiat ottavat eivät lähesty häntä enää kirjeitse jne. B teki nyt harvinaisen selväksi sen, että kyse on ollut faneille tuotetusta materiaalista, joten jos joku jatkossakin uskoo muuta, niin nämä ihmiset voisivat tässä kohtaa mennä itseensä.
Ja meinaat että esim. K:n puoli miljoonaa instaseuraajaa tai kaikki hänen keikoillaan kävivät ovat nähneet tuon haastattelun JA vielä tulleet samaan johtopäätökseen. Juu ei. Kun tilanne on se että esim. K:n keikoilla kävijöistä kaikki ei todellakaan tiedä edes kuka on Bojan ja sitten siitä höpötellään (no toivottavasti ei enää) pitkät pätkät niin onhan se vähän outoa.
 
vierailija
Miksi hänen pitäisi mainita? B tekee myös itse tätä fanserviceä faneille mm. omien bändikavereiden kanssa, joten kyllä mä näkisin, että ongelma tässä on nyt ne fanit, jotka ottavat tämän fanservicen todesta. Nyt kun B mainitsi asiasta, niin toivottavasti nämä ns. todesta asiat ottavat eivät lähesty häntä enää kirjeitse jne. B teki nyt harvinaisen selväksi sen, että kyse on ollut faneille tuotetusta materiaalista, joten jos joku jatkossakin uskoo muuta, niin nämä ihmiset voisivat tässä kohtaa mennä itseensä.
Ei B sanoisi, vaikka olisikin muuta, vaikka friends with benefits, aika närkästynyt se siitä huonona poikaystävänä pitämisestä oli.
 
vierailija
Okei, mä en siis taida tuntea shippaus-termiä kunnolla. Tunteeko sitä täysin tarkasti muuten kuinka suuri osa väestöstä? Jos tekis katugallupin, niin kuinka moni osais täysin tarkasti kertoa, mikä on shippausta ja mikä ei? Jos kadulla tulis vastaan Bojan, niin osaisko sekään vastata? Tuli vaan mieleen...
No shippaus on aika yleistä monessa bändifandomissa ja Joksutkin sitä fanserviceä harrastaa niin luulisin että asia on B:lle tuttu.
 
vierailija
No nyt Kärtsän vaan täytyy lopettaa ne Bojan-höpinät, koska kyllä hän nyt varmaan jo tässä kohtaa ymmärtää, miten julkisuus toimii. Et voi itse valita mitä ihmiset ymmärtää ja mitä ei. Ja ystävänsä on asiasta ahdistunut. Jonka toivottavasti on hänelle myös sanonut. Hänellä riittää kyllä jutun juurta aivan varmasti ilman Bojanista höpisemistäkin.
pitihän se arvata, että se tai ne, jotka täällä Bn puolestaloukkaantuu ja kaikkia shippaajia haukkuu, ovatkin Kärtsä-heittereitä jollain tasolla. Siis oikeesti te olette sitä mieltä, että vika onkin K:ssa ja hän on vastuussa siitä, mitä muut tekee ja miten käyttäytyy B:tä kohtaan. Tää viesti , johon nyt vastaan ei ole edes pahin näistä. Ettekö te hyvät ihmiset tajua, että nää kaksi tuntee toisensa miljoona kertaa paremmin te parasosiaaliset fanit. Teillä ei ole mitään oikeutta "Bojanin nimissä" vaatia Kärtsää muuttamaan omaa esiintymistään . Millaisena idiottina ja tössykkänä te pidätte B:tä, joka on kuitenkin aikuinen mies. He ovat just viettäneet yhdessä pitkän aikaa, eiköhän silloin nämäkin asiat ole tulleet puheeksi, jos ne oikeasti niin paljon B:tä ahdistaa.
Molemmat myös tuntee viihdemaailman ja lavashowt sekä osaa pelata yleisön kanssa.
Argh. Takamatkalta selaan viime yön viestejä ja on ihan käsittämätöntä, että tää sama jankkaus vaan jatkuu.
Miettikää nyt: toi haastattelu oli tehty ennen K+B lomaa, siellä B oli ihan täysillä mukana K:n hassutteluissa ja tuli vielä Hesaankin. Varmasti näki ne jutut jotka meni someen. Oikeestiko luulette, ettei hän olis sanonut mitään, jos noissa olis jotain häntä loukkaavaa. Kärtsän lavajutut B:stä on paljon paljon pliisumpia.

terv. ei-koskaan-shipannut
 
vierailija
Okei, mä en siis taida tuntea shippaus-termiä kunnolla. Tunteeko sitä täysin tarkasti muuten kuinka suuri osa väestöstä? Jos tekis katugallupin, niin kuinka moni osais täysin tarkasti kertoa, mikä on shippausta ja mikä ei? Jos kadulla tulis vastaan Bojan, niin osaisko sekään vastata? Tuli vaan mieleen...
Ei varmaan. Shippaus oli mullekin käsitteenä täysin vieras vielä ennen toukokuuta 2023. Osa varmaan ihmettelisi ilmiötä, jossa oikeista ihmisistä tehdään barbieita ja heillä sitten leikitään. Itsekään en ole vielä täysin perillä siitä, että mitkä olisi ne shippauksen eettiset ohjeet. Tämä K&B shippaus on saanut itseni pohtimaan tätä asiaa monelta eri kantilta. Itsekin olen joskus ”törkyä” kirjoitellut heistä, mutta jossakin vaiheessa heräsin, että missä menee raja siinä mitä esim. yleiselle keskustelupalstalle voi kirjoittaa. En mä kyllä koskaan käy missään ketjuissa esim. haukkumassa julkkiksia, joten ehkä mä suhtaudun asiaan varovaisemmin ja otan asiat herkemmin kuin moni muu. Veikkaan kuitenkin, että shippaus ei ole ilmiönä kauhean tunnettu suuren massan parissa.
 

Yhteistyössä