K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sinne toisen aivoihin ole valitettavasti pääsyä, koska muakin kiinnostaisi tämä asia. Ehkä Jere tulee joskus kertomaan tästä aiheesta ja avautumaan niistä syistä, joiden takia tähän m/m teemaan päätyi. Välttämättä hänellä itsellään ei ole minkäänlaista mielenkiintoa miesten väliseen seksuaaliseen kokeiluun, vaan se teema on voinut valikoitua esim. sen takia, että hän haluaa seurata joidenkin ihailemiensa artistien viitoittamaa tietä. Kyse voi olla myös siitä, että hän haluaa Käärijänä herätellä ja vähän provosoida ihmisiä, tämä on ollut sitten sopiva keino siihen. Ehkä kyse on leikistä tms. Löytänyt tähän tarkoitukseen sopivia ihmisiä (kuten Tommy ja Johannes), joiden kanssa on yhdessä voinut toteuttaa näitä asioita. Huomannut sitten, että homma toimii ja päättänyt jatkaa tällä teemalla. Oli miten oli, niin artistiminän kautta on helppo käsitellä ja toteuttaa erilaisia asioita. Jere voi aina vedota siihen, että Käärijä on hahmo, mutta B ei voi tällaiseen vedota.
Mä en ihan käsitä muuten, miksi K niin paljon ihastelee Bojanin kauneutta. Siis tuntuu olevan ihan tosissaan tai ehkä K huijaa siinäkin. En mä muista koskaan ihastuneeni samaan tapaan ystävän ulkonäköön.
 
vierailija
Ihme Bojanin puolesta loukkaantuminen taas käynnissä. Joksut on itse parodioineet seksilinjaa niillä Joker Out hotline -videoillaan ja B nylkyttää lanteitaan pelkät bokserit jalassa bändin tiktok-tilillä. Eiköhän heillä ole humoristinen suhtautuminen seksiin.
Jaahas, puolesta loukkaantumis -kortti. Puhut ihan eri asioista nyt. Minusta se, että näyttää pelkästään naurettavalta eikä yhtään seksikkäältä, on aivan eri asia kuin nuo sun esimerkit. Seksilinjaparodia oli ihan tyylikäs, mitä ihmettä tarkoitat. En tiedä onko B pahoittanut tuosta possujunasta mielensä vai ei, mutta sanonpa vaan, että mun mielestä oli karmeaa katsottavaa.
 
vierailija
Nimenomaan, KB-shipparit yrittää jatkuvasti kääntää puheen esim. Sadieen ja mitä kompostissa on juteltu kun eivät vaan halua katsoa peiliin. Täällä on enemmän juteltu ja spekuloitu tosielämän havainnoista muutenkin kuin keksitty kaiken maailman sekssatuja kahden kaverin välille. Keskustelu ja spekulointi on täysin normaalia keskustelupalstoilla! Mutta en ollenkaan usko että B:stä on esim. kiva että hänestä ja K:sta on kirjoiteltu esim. Ao3:ssa vaikka miten övereitä panokuvauksia.
Äläpä yritä. Ihan kaikilla on peiliin katsomisen paikka. Täällä on ollut juuri sellaista juoruilua S liittyen mistä B MYÖS mainitsi.
 
vierailija
Eiköhän tää vielä valitettavasti mene siihen pisteeseen et Bojan joutuu oikeasti kieltämään shippaamisen. Mä luulen ettei se kestä kauaa tollasta et suomalaiset urpot lähettelee sille vettumaisia viestejä ja haukkuu sitä.
Bojan kyllä fiksuna ihmisenä tietää ettei shippaamista voi mitenkään kieltää, hän ei voi kontrolloida sitä mitä ihmiset puhuvat ja päässään miettivät. Ei kukaan muukaan julkkis pysty sitä kontrolloimaan. Itse pelkäsin että se vois johtaa siihen että B ei uskalla enää nöhdä ollenkaan K:ta, se oman tekemisen kontrollointi kun on ainoa keino yrittää välttää juoruja. Mutta se ei onneksi näytä tapahtuvan.
 
vierailija
Bojan kyllä fiksuna ihmisenä tietää ettei shippaamista voi mitenkään kieltää, hän ei voi kontrolloida sitä mitä ihmiset puhuvat ja päässään miettivät. Ei kukaan muukaan julkkis pysty sitä kontrolloimaan. Itse pelkäsin että se vois johtaa siihen että B ei uskalla enää nöhdä ollenkaan K:ta, se oman tekemisen kontrollointi kun on ainoa keino yrittää välttää juoruja. Mutta se ei onneksi näytä tapahtuvan.
Harvassahan ne tapaamiset on olleet ja jatkossa varmaan vielä harvemmin tai ainakin yksityisesti.
 
vierailija
Bojan kyllä fiksuna ihmisenä tietää ettei shippaamista voi mitenkään kieltää, hän ei voi kontrolloida sitä mitä ihmiset puhuvat ja päässään miettivät. Ei kukaan muukaan julkkis pysty sitä kontrolloimaan. Itse pelkäsin että se vois johtaa siihen että B ei uskalla enää nöhdä ollenkaan K:ta, se oman tekemisen kontrollointi kun on ainoa keino yrittää välttää juoruja. Mutta se ei onneksi näytä tapahtuvan.
Varmasti se huomattavasti vähenisi, kyllä kaikki joilla on järki päässä lopettaa, jos shippaamisen kohde itse pyytää. Pitäis tosin ymmärtää jo tuostakin mitä nyt sanoi.
 
vierailija
Harvassahan ne tapaamiset on olleet ja jatkossa varmaan vielä harvemmin tai ainakin yksityisesti.
no.. en siis usko että Bojan olisi lähtenyt viikon lomalle K:n kanssa ja antanut julkaista sieltä noin paljon materiaalia. Sanotaan vaikka näin. Ja kyllä he minusta ovat nähneet aika paljonkin ottaen huomioon molempien urat ja asuinpaikat. Se on mun mielestä ihanaa, että ystävyys on kantanut jo näinkin pitkälle ja he näkevät vaivaa sen eteen. Itse en ikinä jaksaisi, ei tule nähtyä edes Suomessa toisessa kaupungissa asuvaa ystävää. Mut oonkin laiska.
 
vierailija
Ne jotka on ilmoittaneet jatkavansa samalla tavalla juttua on olleet shippaajia. Ei heistäkään kuitenkaan kaikki.
En puhunut jatkamisesta vaan viittasin tuohon ”Täällä on enemmän juteltu ja spekuloitu tosielämän havainnoista muutenkin”, sai asian kuulostamaan siltä ihan kuin täällä olleissa jutuissa ei muka olisi ollut mitään pahaa.
 
vierailija
Jaahas, puolesta loukkaantumis -kortti. Puhut ihan eri asioista nyt. Minusta se, että näyttää pelkästään naurettavalta eikä yhtään seksikkäältä, on aivan eri asia kuin nuo sun esimerkit. Seksilinjaparodia oli ihan tyylikäs, mitä ihmettä tarkoitat. En tiedä onko B pahoittanut tuosta possujunasta mielensä vai ei, mutta sanonpa vaan, että mun mielestä oli karmeaa katsottavaa.
Mikä sitten noin suututtaa että pitää toisia nimitellä siaksi. Jos se sinusta on karmea niin jostain toisesta ei.
 
vierailija
ei Bojan tule ikinä sellaista pyytämään. Kyllä hän ymmärtää että ihmisten puheita ei voi kontrolloida
Sitä suuremmalla syyllä pitäisi kuunnella häntä nyt, jos uskoo ettei hän tule tuon enempää sanomaan, vaikka hänestä tuntuisi pahalta. Uskon kyllä että kannattaisi sanoa suorempaakin, kyllä suurin osa varmasti kuuntelisi ja ainakin julkinen shippaaminen vähenisi paljon. Ajan myötä varmaan loppuisi kokonaan.
 
vierailija
Sitä suuremmalla syyllä pitäisi kuunnella häntä nyt, jos uskoo ettei hän tule tuon enempää sanomaan, vaikka hänestä tuntuisi pahalta. Uskon kyllä että kannattaisi sanoa suorempaakin, kyllä suurin osa varmasti kuuntelisi ja ainakin julkinen shippaaminen vähenisi paljon. Ajan myötä varmaan loppuisi kokonaan.
Mä en ole sanonut että en kuuntelisi, eikä sillä olisi mitään merkitystäkään kun en mitään heistä ole mihinkään kirjoittanut. Ehkä yleisemmin vaan nyt otan kantaa siihen että julkkikset eivät voi valitettavasti kontrolloida sitä mitä ihmiset heistä ajattelee tai kirjoittaakin. Ihmisten pitäis ymmärtää jättää kaikki haukkumiskirjeet ja juorujen levittely tekemättä, mutta kun sekään ei toimi.

Nyt jos Bojan kieltäisi että häntä ja Jereä ei saa enää parittaa, niin kohta fanit keksii jonkun muun kenen kanssa paritetaan tai sit tulee näitä bäkkärilleviemisjuoruja ymym. Se ei vaan toimi niin että joku julkkis määrää mitä hänestä saa puhua ja mitä ei. Valitettavasti. Ihan vaan katsoo erinäisten keskustelupalstojen otsikkorivejä, täynnä keskustelua julkkiksista. Väittäisin että vielä paljonkin pahempaa kuin se että kuvitellaan jotain suhdetta. Millä EN TARKOITA vähätellä Bojanin ajatuksia asiasta, huom!
 
vierailija
Mä en ole sanonut että en kuuntelisi, eikä sillä olisi mitään merkitystäkään kun en mitään heistä ole mihinkään kirjoittanut. Ehkä yleisemmin vaan nyt otan kantaa siihen että julkkikset eivät voi valitettavasti kontrolloida sitä mitä ihmiset heistä ajattelee tai kirjoittaakin. Ihmisten pitäis ymmärtää jättää kaikki haukkumiskirjeet ja juorujen levittely tekemättä, mutta kun sekään ei toimi.

Nyt jos Bojan kieltäisi että häntä ja Jereä ei saa enää parittaa, niin kohta fanit keksii jonkun muun kenen kanssa paritetaan tai sit tulee näitä bäkkärilleviemisjuoruja ymym. Se ei vaan toimi niin että joku julkkis määrää mitä hänestä saa puhua ja mitä ei. Valitettavasti. Ihan vaan katsoo erinäisten keskustelupalstojen otsikkorivejä, täynnä keskustelua julkkiksista. Väittäisin että vielä paljonkin pahempaa kuin se että kuvitellaan jotain suhdetta. Millä EN TARKOITA vähätellä Bojanin ajatuksia asiasta, huom!
Se on totta että aina voi olla yksittäisiä juorujen levittäjiä ja pahantahtoisia ihmisiä. Ja joku huhu voi levitä hetkeksi ja unohtua sitten. Mutta shippaaminenkin voi mennä todella pitkälle ja totaalisen yli, niin kuin siinä Larry-shipissä on käynyt. Jos asia häiritsee Bojania, niin musta hänen kyllä kannattaisi sanoa se suoraan ja mahdollisimman pian. Luulen että ihmisten on sitä vaikeampi päästää irti, mitä kauemmin ovat jatkaneet. Kyllähän hän nytkin jo sanoi asiasta, hyvä että uskalsi tuoda tunteensa esiin.
 
vierailija
Se on totta että aina voi olla yksittäisiä juorujen levittäjiä ja pahantahtoisia ihmisiä. Ja joku huhu voi levitä hetkeksi ja unohtua sitten. Mutta shippaaminenkin voi mennä todella pitkälle ja totaalisen yli, niin kuin siinä Larry-shipissä on käynyt. Jos asia häiritsee Bojania, niin musta hänen kyllä kannattaisi sanoa se suoraan ja mahdollisimman pian. Luulen että ihmisten on sitä vaikeampi päästää irti, mitä kauemmin ovat jatkaneet. Kyllähän hän nytkin jo sanoi asiasta, hyvä että uskalsi tuoda tunteensa esiin.
JA sanoa myös Jerelle, jollei ole jo sanonut. Ehkä onkin. Mutta rehellisyyden nimissä iso osa kuvista ja videoista heistä on
Jeren ”kynästä” ja myös suurin osa vihjailuista, jotka toki on läppää. Mutta kuten ollaan täälläkin nöhty, ihmiset käsittää asioita eri tavalla eikä kaikki ole Jerenkään sanomisia läppänä ottanut.
 
vierailija
JA sanoa myös Jerelle, jollei ole jo sanonut. Ehkä onkin. Mutta rehellisyyden nimissä iso osa kuvista ja videoista heistä on
Jeren ”kynästä” ja myös suurin osa vihjailuista, jotka toki on läppää. Mutta kuten ollaan täälläkin nöhty, ihmiset käsittää asioita eri tavalla eikä kaikki ole Jerenkään sanomisia läppänä ottanut.
Mäkin luulen että on varmaan viimeistään tuolla lomalla saanut sanottua, tai ehkä aiemminkin jo. Toivottavasti ainakin. Musta Jeren jutut on nyt olleet kivoja, ei niin roisia läppää kuin aiemmin, enemmän ystävälinjalla.
 
vierailija
Mäkin luulen että on varmaan viimeistään tuolla lomalla saanut sanottua, tai ehkä aiemminkin jo. Toivottavasti ainakin. Musta Jeren jutut on nyt olleet kivoja, ei niin roisia läppää kuin aiemmin, enemmän ystävälinjalla.
Musta Jere vois olla kokonaan mainitsematta Boitsua noissa keikkatilanteissa, kun sanoi hän mitä tahansa, aina jotkut vetää niistä sanomista turhan pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Eihän se nyt muistakaan kavereistaan siellä höpötä. Ja juu ymmärrän että Bojanin varmaan moni siellä yleisössä tuntee ja näin. Mutta voishan se puhuu sitten vaikka Joostista. Mutta ei ookaan nyt tainnut viime keikoilla puhua Boitsusta.
 
vierailija
Mä en ihan käsitä muuten, miksi K niin paljon ihastelee Bojanin kauneutta. Siis tuntuu olevan ihan tosissaan tai ehkä K huijaa siinäkin. En mä muista koskaan ihastuneeni samaan tapaan ystävän ulkonäköön.
Se kauneuden ihastelu kuuluu osana siihen Käärijän rooliin. Hän tekee sitä muillekin, kuin vain Bojanille. Sen takia se vitsi siitä Käärijän miesmausta on syntynyt, koska hän tuntuu kehuvan usein tietyntyyppisen näköisiä miehiä. Oikeasti tämä ei pidä paikkaansa, vaan hän kehuu ja ”flirttailee” monen näköisten miesten kansaa, joskus naistenkin.
 
vierailija
Musta Jere vois olla kokonaan mainitsematta Boitsua noissa keikkatilanteissa, kun sanoi hän mitä tahansa, aina jotkut vetää niistä sanomista turhan pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Eihän se nyt muistakaan kavereistaan siellä höpötä. Ja juu ymmärrän että Bojanin varmaan moni siellä yleisössä tuntee ja näin. Mutta voishan se puhuu sitten vaikka Joostista. Mutta ei ookaan nyt tainnut viime keikoilla puhua Boitsusta.
Minusta se ei ole millään tavoin Käärijän vika, jos joku ottaa hänen juttunsa tosissaan. Täytyy muistaa se, että 99% ymmärtää ne läpäksi. Ei niitä juttuja tarvitse sen takia lopettaa, jos kourallinen ihmisiä ei ymmärrä huumoria. Mikä tässäkin ketjussa on pistänyt silmään on se, että joku ei vieläkään halua uskoa, että K ja B ovat vain kavereita. Ei auta vaikka B sen kuinka ilmaisisi.
 
vierailija
Se kauneuden ihastelu kuuluu osana siihen Käärijän rooliin. Hän tekee sitä muillekin, kuin vain Bojanille. Sen takia se vitsi siitä Käärijän miesmausta on syntynyt, koska hän tuntuu kehuvan usein tietyntyyppisen näköisiä miehiä. Oikeasti tämä ei pidä paikkaansa, vaan hän kehuu ja ”flirttailee” monen näköisten miesten kansaa, joskus naistenkin.
juu kyllä flirttailee. Mutta ei se kenenkään muun YSTÄVÄNSÄ ulkonäköä tolla tavalla nosta esiin. Vois lopettaa senkin kun siitäkin joku sitten aina innostuu vähän väärällä tavalla.
 

Yhteistyössä