K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sinne toisen aivoihin ole valitettavasti pääsyä, koska muakin kiinnostaisi tämä asia. Ehkä Jere tulee joskus kertomaan tästä aiheesta ja avautumaan niistä syistä, joiden takia tähän m/m teemaan päätyi. Välttämättä hänellä itsellään ei ole minkäänlaista mielenkiintoa miesten väliseen seksuaaliseen kokeiluun, vaan se teema on voinut valikoitua esim. sen takia, että hän haluaa seurata joidenkin ihailemiensa artistien viitoittamaa tietä. Kyse voi olla myös siitä, että hän haluaa Käärijänä herätellä ja vähän provosoida ihmisiä, tämä on ollut sitten sopiva keino siihen. Ehkä kyse on leikistä tms. Löytänyt tähän tarkoitukseen sopivia ihmisiä (kuten Tommy ja Johannes), joiden kanssa on yhdessä voinut toteuttaa näitä asioita. Huomannut sitten, että homma toimii ja päättänyt jatkaa tällä teemalla. Oli miten oli, niin artistiminän kautta on helppo käsitellä ja toteuttaa erilaisia asioita. Jere voi aina vedota siihen, että Käärijä on hahmo, mutta B ei voi tällaiseen vedota.
Mä en ihan käsitä muuten, miksi K niin paljon ihastelee Bojanin kauneutta. Siis tuntuu olevan ihan tosissaan tai ehkä K huijaa siinäkin. En mä muista koskaan ihastuneeni samaan tapaan ystävän ulkonäköön.
 
vierailija
Ihme Bojanin puolesta loukkaantuminen taas käynnissä. Joksut on itse parodioineet seksilinjaa niillä Joker Out hotline -videoillaan ja B nylkyttää lanteitaan pelkät bokserit jalassa bändin tiktok-tilillä. Eiköhän heillä ole humoristinen suhtautuminen seksiin.
Jaahas, puolesta loukkaantumis -kortti. Puhut ihan eri asioista nyt. Minusta se, että näyttää pelkästään naurettavalta eikä yhtään seksikkäältä, on aivan eri asia kuin nuo sun esimerkit. Seksilinjaparodia oli ihan tyylikäs, mitä ihmettä tarkoitat. En tiedä onko B pahoittanut tuosta possujunasta mielensä vai ei, mutta sanonpa vaan, että mun mielestä oli karmeaa katsottavaa.
 

Yhteistyössä