Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikutti siltä, et B nimenomaan halusi tuoda esille tämän asian, ja nämä kirjeet Suomesta, aika voimakkaasti, jotenkin vaan jatkoi puhetta, vaikka ei olis "tarvinnut", selkeästi painoi mieltä. Tuntui kyllä pahalta sen puolesta. Toivottavasti ei ikinä törmää noihin ao3 ficceihin tai ainakaan lue niitä. Ne on valtaosa niin hirveetä törkyä hänestä ja Jerestä (ja muista Jokereista jne), et varmastikaan ei tunnu mukavalta.
Valtaosa? Olet lukenut kaikki?
 
vierailija
Kai te ny kuitenkin ymmärrätte, että useimmat fanit näkee ton Kärtsän shown ekaa kertaa ja heille se on kaikki uutta. Toki siellä on näitä vakkarifaneja, mutta shown osana ja itse paikanpäällä elettynä on ihan eri meininki. Musta on aika hölmöä arvostella noita showjuttuja irroitettuna kokonaisuudesta ja erityisesti jos muutenkin katsoo joka keikalta nää klipit ja kuvat.
 
vierailija
Valtaosa? Olet lukenut kaikki?
Tää kyllä vähän kummastuttaa. Hirveää törkyä suurin osa mutta silti on pitänyt mennä ko. sivustolle vartavasten ja lukea ne kaikki yli tuhat ficciä tietääkseen, että ne ovat hirveää törkyä…? Niiden ficcien luokse pitää erikseen ja tietoisesti mennä, klikata ymmärtävänsä varoitukset, nähdä tägit ja silti päättää lukea loppuun asti. Jos Bojan tai joku läheisensä on nämä kaikki vaiheet tehnyt, saa syyttää itseään.
 
vierailija
Tää kyllä vähän kummastuttaa. Hirveää törkyä suurin osa mutta silti on pitänyt mennä ko. sivustolle vartavasten ja lukea ne kaikki yli tuhat ficciä tietääkseen, että ne ovat hirveää törkyä…? Niiden ficcien luokse pitää erikseen ja tietoisesti mennä, klikata ymmärtävänsä varoitukset, nähdä tägit ja silti päättää lukea loppuun asti. Jos Bojan tai joku läheisensä on nämä kaikki vaiheet tehnyt, saa syyttää itseään.
Mä olen kyllä tosi epämiellyttäviin kuviin törmännyt ihan etsimättä. Ficceistä en niin tiedä.
 
vierailija
Vaikutti siltä, et B nimenomaan halusi tuoda esille tämän asian, ja nämä kirjeet Suomesta, aika voimakkaasti, jotenkin vaan jatkoi puhetta, vaikka ei olis "tarvinnut", selkeästi painoi mieltä. Tuntui kyllä pahalta sen puolesta. Toivottavasti ei ikinä törmää noihin ao3 ficceihin tai ainakaan lue niitä. Ne on valtaosa niin hirveetä törkyä hänestä ja Jerestä (ja muista Jokereista jne), et varmastikaan ei tunnu mukavalta.
Lol nehän on keskustelleet juurikin näistä ficeistä yhdessä K ja B, että turhaan huolehdit.
 
vierailija

Ei siellä twitterissäkään kyllä ajattele muut kuin nämä tosi nuoret JO fanit jotka ei pidä Ksta. Samat fanit poistelee nyt Kta Joostin eilisistä klipeistä ja kuvista.
 
vierailija
Tässä autiomaa-klippi Tumpusta, oli linkki käsillä kun satuin istumaan tässä kuuntelemassa sitä uudelleen: https://www.tumblr.com/stealthywing/764432239817834496/new-song-snippet?source=share
Mää luulen että tää on se joka aiotaan yrittää puskea radiosoittoon levyn ilmestyessä... kuulostaa siltä että sopii Suomipopille ja varmasti muuallekin. Tarpeeksi samaistuttavat sanat, syksyn radiokiertoon sopivaa melankoliaa...
 
vierailija
Mää luulen että tää on se joka aiotaan yrittää puskea radiosoittoon levyn ilmestyessä... kuulostaa siltä että sopii Suomipopille ja varmasti muuallekin. Tarpeeksi samaistuttavat sanat, syksyn radiokiertoon sopivaa melankoliaa...
Lisäksi kun muita levyn uusia biisejä ei kai ymmärtääkseni ilmestynyt tiktokiin, vai mistä tuo löytyikään, niin tarkoittako se että tuo on eritelty omaksi sinkuksi?
 
vierailija

Ei siellä twitterissäkään kyllä ajattele muut kuin nämä tosi nuoret JO fanit jotka ei pidä Ksta. Samat fanit poistelee nyt Kta Joostin eilisistä klipeistä ja kuvista.
Ai samat fanit muka, minä oli luullut, että nämä Joost:in kuvista K:ta poistelevat ovat ihan Joost faneja näitä, jotka eivät ole ennenkään tykänneet K.
 

Yhteistyössä