Ei osannut?Miksei se Veikko voinu sitoa niitä Kärpyn rintsikoita?
Valtaosa? Olet lukenut kaikki?Vaikutti siltä, et B nimenomaan halusi tuoda esille tämän asian, ja nämä kirjeet Suomesta, aika voimakkaasti, jotenkin vaan jatkoi puhetta, vaikka ei olis "tarvinnut", selkeästi painoi mieltä. Tuntui kyllä pahalta sen puolesta. Toivottavasti ei ikinä törmää noihin ao3 ficceihin tai ainakaan lue niitä. Ne on valtaosa niin hirveetä törkyä hänestä ja Jerestä (ja muista Jokereista jne), et varmastikaan ei tunnu mukavalta.
Minä taas en tykkää noista rintsikkajutuista yhtään, maha vielä menee paitsi se, kun X:ssä liittävät siihen jotain ficcien Otavaa eli näitä Mpreg juttuja niin se ei oikein miellytä.Mua jotenkin inhottaa nää jatkuvat mahajutut.
Tää kyllä vähän kummastuttaa. Hirveää törkyä suurin osa mutta silti on pitänyt mennä ko. sivustolle vartavasten ja lukea ne kaikki yli tuhat ficciä tietääkseen, että ne ovat hirveää törkyä…? Niiden ficcien luokse pitää erikseen ja tietoisesti mennä, klikata ymmärtävänsä varoitukset, nähdä tägit ja silti päättää lukea loppuun asti. Jos Bojan tai joku läheisensä on nämä kaikki vaiheet tehnyt, saa syyttää itseään.Valtaosa? Olet lukenut kaikki?
Ovatkohan he tietoisia niistä kaikkein rohkeimmista, suoraan sanoen törkeimmistä.Ficeistähän he ovat kuitenkin keskustelleet Jeren kanssa Bojanin itsensä mukaan.
Mitä tuolla oli? Linkki ei toimi.
Mä olen kyllä tosi epämiellyttäviin kuviin törmännyt ihan etsimättä. Ficceistä en niin tiedä.Tää kyllä vähän kummastuttaa. Hirveää törkyä suurin osa mutta silti on pitänyt mennä ko. sivustolle vartavasten ja lukea ne kaikki yli tuhat ficciä tietääkseen, että ne ovat hirveää törkyä…? Niiden ficcien luokse pitää erikseen ja tietoisesti mennä, klikata ymmärtävänsä varoitukset, nähdä tägit ja silti päättää lukea loppuun asti. Jos Bojan tai joku läheisensä on nämä kaikki vaiheet tehnyt, saa syyttää itseään.
Mutta kyllä nyt ton ikäinen kansainvälinen nuori mies on tiennyt aikaisemmin ficeistä ja mitä ne sisältää. Sehän tiesi sanoa myös ettei aikaisemmin ole ollut hänestä ficcejä. K:sta en olisi varma onko tiennyt niistä aikaisemmin.No varmaan vaan ylimalkaisesti ei kai ne mitään seksikohtauksia ole läpikäyneet ...
Miten, kun itse ei löydä edes hakemallaMä olen kyllä tosi epämiellyttäviin kuviin törmännyt ihan etsimättä. Ficceistä en niin tiedä.
Lol nehän on keskustelleet juurikin näistä ficeistä yhdessä K ja B, että turhaan huolehdit.Vaikutti siltä, et B nimenomaan halusi tuoda esille tämän asian, ja nämä kirjeet Suomesta, aika voimakkaasti, jotenkin vaan jatkoi puhetta, vaikka ei olis "tarvinnut", selkeästi painoi mieltä. Tuntui kyllä pahalta sen puolesta. Toivottavasti ei ikinä törmää noihin ao3 ficceihin tai ainakaan lue niitä. Ne on valtaosa niin hirveetä törkyä hänestä ja Jerestä (ja muista Jokereista jne), et varmastikaan ei tunnu mukavalta.
Näissä ketjuissa kun pyörin, niin on joitakin kuvia tullut vastaan ihan pyytämättä. Esimerkiksi just K & B yhdessä ihan turhan realistisesti. Hakea en osaisikaan.Miten, kun itse ei löydä edes hakemalla
Tässä autiomaa-klippi Tumpusta, oli linkki käsillä kun satuin istumaan tässä kuuntelemassa sitä uudelleen: https://www.tumblr.com/stealthywing/764432239817834496/new-song-snippet?source=shareOliko linkkiä Autiomaa tai Aavikko ja Bananas-biisin klippeihin tumpussa tms? Kiitän, jos sellaista on!
Mää luulen että tää on se joka aiotaan yrittää puskea radiosoittoon levyn ilmestyessä... kuulostaa siltä että sopii Suomipopille ja varmasti muuallekin. Tarpeeksi samaistuttavat sanat, syksyn radiokiertoon sopivaa melankoliaa...Tässä autiomaa-klippi Tumpusta, oli linkki käsillä kun satuin istumaan tässä kuuntelemassa sitä uudelleen: https://www.tumblr.com/stealthywing/764432239817834496/new-song-snippet?source=share
Lisäksi kun muita levyn uusia biisejä ei kai ymmärtääkseni ilmestynyt tiktokiin, vai mistä tuo löytyikään, niin tarkoittako se että tuo on eritelty omaksi sinkuksi?Mää luulen että tää on se joka aiotaan yrittää puskea radiosoittoon levyn ilmestyessä... kuulostaa siltä että sopii Suomipopille ja varmasti muuallekin. Tarpeeksi samaistuttavat sanat, syksyn radiokiertoon sopivaa melankoliaa...
Ai samat fanit muka, minä oli luullut, että nämä Joost:in kuvista K:ta poistelevat ovat ihan Joost faneja näitä, jotka eivät ole ennenkään tykänneet K.lovvecherrymotion
also i meant to post this yesterday but now that i've watched the podcast it's pretty clear bojan isn't bothered by bojere, he's bothered by everyone who makes up fake rumors and believes things that…www.tumblr.com
Ei siellä twitterissäkään kyllä ajattele muut kuin nämä tosi nuoret JO fanit jotka ei pidä Ksta. Samat fanit poistelee nyt Kta Joostin eilisistä klipeistä ja kuvista.
Osa on samoja siirtyivät fanittamaan Joksuja kun canceloivat KnAi samat fanit muka, minä oli luullut, että nämä Joost:in kuvista K:ta poistelevat ovat ihan Joost faneja näitä, jotka eivät ole ennenkään tykänneet K.
Ok, minulla mennyt sitten jotain ilmeisesti ohi.Osa on samoja siirtyivät fanittamaan Joksuja kun canceloivat Kn
Olivat hypettäneet olleensa eilen Joostin keikalla, ei Kn.
Siis mitä? Olivat menneet Kätsän keikalle vaikka inhoavat häntä ja nyt väittävät että keikka oli Joostin???Osa on samoja siirtyivät fanittamaan Joksuja kun canceloivat Kn
Olivat hypettäneet olleensa eilen Joostin keikalla, ei Kn.
No vähän sellainen toive tässä herää. Lisäksi ne autiotalossa tehdyt mv-kuvaukset sopis visuaalisesti tuohon kaikista parhaiten.Lisäksi kun muita levyn uusia biisejä ei kai ymmärtääkseni ilmestynyt tiktokiin, vai mistä tuo löytyikään, niin tarkoittako se että tuo on eritelty omaksi sinkuksi?