Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Sinusta oman hanipöpölin tahdon. Hanipöpölin paijaisin ihan puhki.
Tarraan tassuusi kiinni enkä päästä siitä koskaan irti.
Sinun kanssasi lähtisin ihan milloin vaan ja ihan mihinkä vaan.
Olen nukkunut taas melkein koko päivän. Tyhmä räkätauti kun aaltoilee.
Rakkaudella M.K.K
Pikaista paranemista, uni on paras lääke. Ota levon kannalta ja ota D-vitamiinia ja sinkkiä. Ja muista juoda vettä. Oot suloinen.
 
vierailija
Mua vaivaa aikalailla tieto siitä, että heti kun paikalle osui joku nuorempi nainen, joka selvästi miellytti sua ja osoitti suhun kiinnostusta, sä ihan epäröimättä lähdit sen kanssa vaikka mä olin läsnä, selvästi vähän ihastuitkin. Näin sen kyllä susta, älä unohda, että tunnen sut kyllä. Jäin ihan kylmästi kakkoseksi, vaikka olin silloin jo kertonut sulle tunteistani. Sulla ei käväissyt edes mielessä, miltä musta tuntui, ja tuskin edes huomasit, että poistuin sänkyyni itkemään. Kehtasit vielä kehuskella. Miksei niin kävisi aina jatkossakin?
 
vierailija
Mua vaivaa aikalailla tieto siitä, että heti kun paikalle osui joku nuorempi nainen, joka selvästi miellytti sua ja osoitti suhun kiinnostusta, sä ihan epäröimättä lähdit sen kanssa vaikka mä olin läsnä, selvästi vähän ihastuitkin. Näin sen kyllä susta, älä unohda, että tunnen sut kyllä. Jäin ihan kylmästi kakkoseksi, vaikka olin silloin jo kertonut sulle tunteistani. Sulla ei käväissyt edes mielessä, miltä musta tuntui, ja tuskin edes huomasit, että poistuin sänkyyni itkemään. Kehtasit vielä kehuskella. Miksei niin kävisi aina jatkossakin?
Nyt nainen unohdat tuollaisen miehen.
 
vierailija
Kenelläkään
> ei pitäisi olla varattuihin intressejä.

Minulla ei ainakaan ole
> pienintäkään.

Ei tänään, ei huomenna;

eikä viikon päästä torstaina.

Elämä on voittopuolisesti aika harmaata juuri nyt,

silti sitä suuresti rakastan;

koetan ilonaiheita -
tilannekomiikkaa ja huumoria
siitä löytää

pienenpienissä hetkissä.

Jos edes sen sallitte..?

Ja kotirauhan, sen myös.
Nimenomaan sen.

terv. 'vakava humoristi'

.
 

Yhteistyössä