K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
No olet kyllä sekaisin, B juuri sanoi tuossa haastattelussa että on ottanut etäisyyttä someen koska jotkut eivät osaa erottaa oikeaa elämää viihteestä ja esityksestä. Taidat olla täydellinen esimerkki tästä.
 
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
Miten B vois enää enempi selvemmin sanoa asiaa, on sanonut jo useammankin kerran että ovat Kn kanssa ystäviä ja juuri kertoi että häntä ahdistaa se kun ihmiset luulee heitä oikeasti pariskunnaksi ja sen takia myös someakin vähensi silloin vuosi sitten kun niitä juttuja hyppäsi silmille koko ajan. Nuo kaikki jutut on juuri sitä viihdettä jotka pitäisi osata erottaa totuudesta, jos K ois tehnyt noi kaikki asiat lomalla Härtsän tai Jessen kanssa niin kukaan ei puhuis mistään muusta kuin ystävyydestä. Turha sulle toki on näitä asioita selittää kun et vaan halua uskoa. Mä en yhtään ihmettele, jos K&B ei tule enää tapaamisistaan jakamaan mitään tulevaisuudessa, nytkään B ei itse somettanut mitään lomalta. En myöskään yhtään ihmettele, jos tähän mennessä ovat aina tavanneet isolla porukalla juurikin sen vuoksi kun Bojania on ahdistanut ne suhdejutu ja sun kaltaisten sekopäiden takia meni puolitoista vuotta ennen kuin B pystyi viettämään aikaa kaksin Kn kanssa.
 
vierailija
No mutta onlyfans ja itsensä markkinoiminen ja myyminen olemalla seksikäs. Ja promomatsku aika seksikästä myös. Ei sellaiseen ole välttämättä kovin helppo samaistua.
Kannattaa kuunnella ne sanat. Biisi ei suoranaisesti kerro onlyfansista.
Oikeastiko on noin vaikea ymmärtää. Kärtsyn biisit on aina olleet tällaisia salaviisaita ja täynnä kerroksia ja monimerkityksellisiä sanoituksia. Jos nyt haluat jotain osviittaa niin on siellä esim aika selkeäsanainen ilmaisu "keikkamyyjä mun sutenööri", siitä vois vaikka lähteä käärimään auki tuota biisin sanomaa.
Ja lue vaikka se Hesarin juttu
 
vierailija
Mä vähän mietin aiemmin että oiskohan S=M haluttu julkaista nyt ennen levyä osittain sen takia sitä aihetta ei haluttu jättää "yllätykseksi" levyn loppupuolelle levyjulkaisupäivälle. Kun silloin olisi riski että ennemin kuin että levyn saama huomio mediakiertueella keskittyisi koko biisien kirjoon (raskaat aiheet, Aavikko, K:n päättäväisyys vaikeuksien edessä) niin kaikki haastattelut ja kysymykset menisi vaan siihen että "heheh seksibiisi hihii. Paljonko tienasit OF:ästä". Yleisölle tulisi mielikuva että "ai, K on tehnyt jonkun vitsi-OF-aiheisen levyn? Noh, okei, aihepiiri ei kiinnosta tarpeeksi että kuuntelisin sen läpi." Toimii samalla varoituksena vanhemmille että kuunnelkaa se levy itse ensin ja tehkää päätöksenne sen mukaan,

SM on kuitenkin vain yksi 1/ 12 osa levyä, ja siinä selkeästi käsitellään enimmäkseen muita juttuja. Nyt SM on jo ulkona ja musamediat on jo kirjoittaneet juttunsa siitä ja K antanut pikahaastikset hesarille, niin levyhaastiksissa aihe voi pysyä laajemmin levyssä ennemin kuin yhdessä raflaava-aiheisessa biisissä.
Kopsaan kiertueyöketjusta omaa tekstiä vähän
Sexmoneyn tarkoitus on mitä ilmeisimmin markkeerata aikakauden ja tyylin muutosta eli Kärtsä haluaa irti viisuimagosta ja "koko perheen Käärijästä", kuten biisissäkin sanotaan. Tää on mun mielestä päivänselvää. Sillä markkeerataan tulevaa albumia, joka irtautuu tuosta viisuKäärijän painolastista ja antaa Kärtsälle vapauden tehdä sitä musiikkia, jota haluaa.
Siis tosiaan nyt heitettiin tämmönen pikkaisen provokatiivinen biisi kehiin, jotta pöytä puhdistuu uuden tieltä
 
vierailija
Miten B vois enää enempi selvemmin sanoa asiaa, on sanonut jo useammankin kerran että ovat Kn kanssa ystäviä ja juuri kertoi että häntä ahdistaa se kun ihmiset luulee heitä oikeasti pariskunnaksi ja sen takia myös someakin vähensi silloin vuosi sitten kun niitä juttuja hyppäsi silmille koko ajan. Nuo kaikki jutut on juuri sitä viihdettä jotka pitäisi osata erottaa totuudesta, jos K ois tehnyt noi kaikki asiat lomalla Härtsän tai Jessen kanssa niin kukaan ei puhuis mistään muusta kuin ystävyydestä. Turha sulle toki on näitä asioita selittää kun et vaan halua uskoa. Mä en yhtään ihmettele, jos K&B ei tule enää tapaamisistaan jakamaan mitään tulevaisuudessa, nytkään B ei itse somettanut mitään lomalta. En myöskään yhtään ihmettele, jos tähän mennessä ovat aina tavanneet isolla porukalla juurikin sen vuoksi kun Bojania on ahdistanut ne suhdejutu ja sun kaltaisten sekopäiden takia meni puolitoista vuotta ennen kuin B pystyi viettämään aikaa kaksin Kn kanssa.
Hyvä, että B nyt löysi rohkeutta nukkua samassa sängyssä K n kanssa.
 
vierailija
Eipäs vaan häntä häiritsi, ettei olisi tarpeeksi hyvä ystävä tai poikaystävä J:lle muka. Ei edes kumonnut suhdeoletusta, vaikka olisi voinut haastattelussa kieltää tämän shippaamisen kokonaan.
Sanoi että häntä vaivaa kun ihmiset luulevat että heillä on suhde. Asiaa ei sen selvemmin voi sanoa. Erityisesti tosielämän shippaaminen siis vaivaa.
 
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
Jos olet tosissasi, niin mua alkaa oikeasti huolestuttaa puolestasi. Tarvitset kunnon tauon näistä palstoista ja ihan muuta tekemistä. Oikeasti ystävällisesti tarkoitan tämän. Olet nyt vähän liian syvällä tuossa ja todellisuus tuntuu hämärtyvän.
 
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
Mitä muuten tarkoitat että on muitakin? Siis jotka tulkitsevat noin kuin sinä? Näitä palstojako siis tarkoitat?
 
vierailija
Onko teillä tosi shippaajilla siis tarvetta nähdä erityisesti joku m/m pari vai kelpaako n/m tai n/n pari? Mietin vaan, kun maailma on pullollaan hyvännäköisiä ja karismaattisia ihmisiä, että miksette siirry seuraamaan jonkun oikean parin elämää tai vaikka jotakin sellaista julkisuuden henkilöä, joka etsii kumppania itselleen? Mm. Tubesta ja Tiktokista löydätte tällaisia henkilöitä. Seuratkaa hetki heidän elämää, niin löydätte sitten sopivan parin, jota voitte seurata. Tämä siis, jos on tarve päästä seuraamaan jotakin paria. Voi myös yrittää suunnata sen mielenkiintonsa jonnekin muualla, eikä jäädä roikkumaan löysässä B/K tosi shippi hirressä.
 
vierailija
Voidaanko puhua tästä Krisin mystisestä jutusta. Tuo stoorin käännös kääntyi jotenkin, että juteltiin tänään Krisin kanssa tai vastaavaa. Tulisko kuvien lisäksi myös haastattelu?
 
vierailija
Olen pitänyt pari päivää taukoa palstoilta, enkä nyt tiedä onko tää oikea palsta.. mutta nyt on kyllä ihan hirveä olo tämän suhteen, jos olen omalla käytökselläni (siis pelkästään näillä palstoilla shippaamalla) aiheuttanut, että B kokee olonsa ahdistuneeksi tästä kaikesta. Kyllä ne jutut täältä leviää, ja tiedossa tämä ollut koko aika. Voi ei, kamala syyllisyys. 😔😭 Voiko tätä fanitusta edes jatkaa. 🥺
 
vierailija
Onko teillä tosi shippaajilla siis tarvetta nähdä erityisesti joku m/m pari vai kelpaako n/m tai n/n pari? Mietin vaan, kun maailma on pullollaan hyvännäköisiä ja karismaattisia ihmisiä, että miksette siirry seuraamaan jonkun oikean parin elämää tai vaikka jotakin sellaista julkisuuden henkilöä, joka etsii kumppania itselleen? Mm. Tubesta ja Tiktokista löydätte tällaisia henkilöitä. Seuratkaa hetki heidän elämää, niin löydätte sitten sopivan parin, jota voitte seurata. Tämä siis, jos on tarve päästä seuraamaan jotakin paria. Voi myös yrittää suunnata sen mielenkiintonsa jonnekin muualla, eikä jäädä roikkumaan löysässä B/K tosi shippi hirressä.
Mä olen yrittänyt löytääkin jo. En tosin ketään paritettavaa, vaan yleensä vaan yhtä kiinnostavaa henkilöä kuin esimerkiksi Bojan. Ei niitä niin vain löydy, jostain vaan aina yllättäen joku sitten ilmestyy. Yleensä ne on mulla olleet slaaveja. En siis ole shippaaja luonnoltani.
 
vierailija
Olen pitänyt pari päivää taukoa palstoilta, enkä nyt tiedä onko tää oikea palsta.. mutta nyt on kyllä ihan hirveä olo tämän suhteen, jos olen omalla käytökselläni (siis pelkästään näillä palstoilla shippaamalla) aiheuttanut, että B kokee olonsa ahdistuneeksi tästä kaikesta. Kyllä ne jutut täältä leviää, ja tiedossa tämä ollut koko aika. Voi ei, kamala syyllisyys. Voiko tätä fanitusta edes jatkaa.
En mä lähtisi sinuna tuohon että alat syyttelemään itseäsi mistään, muutat vaan tekemistäsi niissä asioissa mitkä nyt harmittaa. Se on tosi hyvä että osaat pohtia asiaa B:n kannalta, etkä mene siilipuolustukseen ja kiellä koko asiaa tai suutu. Jos tykkäät B:stä ja Joksuista, niin kirjoittele heistä muuta kivaa, kuin niitä shippijuttuja. Voit vaikka ihastella ihan vain sitä ystävyyttä jos tykkäät heistä yhdessä. Uskon että B olis iloinen, jos tietäisi että kuuntelit häntä ja toimit sen mukaan.
 
vierailija
Voidaanko puhua tästä Krisin mystisestä jutusta. Tuo stoorin käännös kääntyi jotenkin, että juteltiin tänään Krisin kanssa tai vastaavaa. Tulisko kuvien lisäksi myös haastattelu?
Voitko hieman valaista, et mitä siinä sanotaan? Ei näy tumputtomalle.
 
vierailija
Mä olen yrittänyt löytääkin jo. En tosin ketään paritettavaa, vaan yleensä vaan yhtä kiinnostavaa henkilöä kuin esimerkiksi Bojan. Ei niitä niin vain löydy, jostain vaan aina yllättäen joku sitten ilmestyy. Yleensä ne on mulla olleet slaaveja. En siis ole shippaaja luonnoltani.
No miksei joku muu henkilö kelpaa B:lle? Miksi sen täytyy olla just Jere Vantaalta?
 

Yhteistyössä