K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipäs vaan häntä häiritsi, ettei olisi tarpeeksi hyvä ystävä tai poikaystävä J:lle muka. Ei edes kumonnut suhdeoletusta, vaikka olisi voinut haastattelussa kieltää tämän shippaamisen kokonaan.
Sanoi kyllä, että ovat vaan ystäviä ja heidän luuleminen pariskunnaksi häiritsee ja paljon. Sä et näköjään ole edes halunnu ymmärtää mitä B siinä sanoo.
 
vierailija
Se ei ole saanut juuri mitään promoa eikä ole vaikuttanut kiinnostavan fandomia tai suurta yleisöä yhtä paljon kuin aikaisemmat biisit. Ei vaan napannut nyt eikä sille voi mitään. Ehkä biisin aihepiiri oli liian raflaava ja siihen on vaikea samaistua? Ja jos katsoo millaiset biisit tällä hetkellä menestyy Suomen Spotifyssa niin ne on ihan eri tyyppisiä. Mä toivoisin, että Kärtsä ja co palaisi enemmän sellaiseen raskaampaan ja rytmisempään soundiin mitä ccc ja Trafik on, mutta ilman Trafikin kaoottisuutta ja aihepiiri voisi olla jotain enemmän arkisempaa kuin seksihommat tai juominen.
Haloo. Sexmoney ei kerro seksihommista.
 
vierailija
Se ei ole saanut juuri mitään promoa eikä ole vaikuttanut kiinnostavan fandomia tai suurta yleisöä yhtä paljon kuin aikaisemmat biisit. Ei vaan napannut nyt eikä sille voi mitään. Ehkä biisin aihepiiri oli liian raflaava ja siihen on vaikea samaistua? Ja jos katsoo millaiset biisit tällä hetkellä menestyy Suomen Spotifyssa niin ne on ihan eri tyyppisiä. Mä toivoisin, että Kärtsä ja co palaisi enemmän sellaiseen raskaampaan ja rytmisempään soundiin mitä ccc ja Trafik on, mutta ilman Trafikin kaoottisuutta ja aihepiiri voisi olla jotain enemmän arkisempaa kuin seksihommat tai juominen.
Mä vähän mietin aiemmin että oiskohan S=M haluttu julkaista nyt ennen levyä osittain sen takia sitä aihetta ei haluttu jättää "yllätykseksi" levyn loppupuolelle levyjulkaisupäivälle. Kun silloin olisi riski että ennemin kuin että levyn saama huomio mediakiertueella keskittyisi koko biisien kirjoon (raskaat aiheet, Aavikko, K:n päättäväisyys vaikeuksien edessä) niin kaikki haastattelut ja kysymykset menisi vaan siihen että "heheh seksibiisi hihii. Paljonko tienasit OF:ästä". Yleisölle tulisi mielikuva että "ai, K on tehnyt jonkun vitsi-OF-aiheisen levyn? Noh, okei, aihepiiri ei kiinnosta tarpeeksi että kuuntelisin sen läpi." Toimii samalla varoituksena vanhemmille että kuunnelkaa se levy itse ensin ja tehkää päätöksenne sen mukaan,

SM on kuitenkin vain yksi 1/ 12 osa levyä, ja siinä selkeästi käsitellään enimmäkseen muita juttuja. Nyt SM on jo ulkona ja musamediat on jo kirjoittaneet juttunsa siitä ja K antanut pikahaastikset hesarille, niin levyhaastiksissa aihe voi pysyä laajemmin levyssä ennemin kuin yhdessä raflaava-aiheisessa biisissä.
 
vierailija
Sanoi kyllä, että ovat vaan ystäviä ja heidän luuleminen pariskunnaksi häiritsee ja paljon. Sä et näköjään ole edes halunnu ymmärtää mitä B siinä sanoo.
Ei ton yhden kanssa kannata jankata. Hän on päättänyt jatkaa tosi shippausta, vaikka B sanoisi mitä tahansa. Itseasiassa B on sanonut, että he ovat K:n kanssa vain kavereita, mutta ei tämä tosi shippaaja usko edes B:n sanomista, vaan kieltää ne ja muokkaa niitä vastaamaan omaa totuttaan.
 
vierailija
Olen pitkäaikainen K fani ja tämä on niitä harvoja K:n biisejä, joille en lämpene yhtään.
Sama. Mutta joskus eri artistien biisit jotka itselleni jäävät täysin kylmiksi (tyyliin PB:n Kyläbaari) saavat jonkun tosi ison suosion, niin ajattelin että ehkä tälläkin on jokin piilevä charmi joka koukuttaa muut. Mutta vaikuttaa että tämä on jäänyt pois aika monen soittolistoilta ekojen kuunteluiden jälkeen.
 
vierailija
Ei kai B oleta, että jos hän tapaa jotain superjulkkista pitkien matkojen takaa, niin ketään ei kiinnosta. Se olisi vähän huono juttukin, koska sehän tarkoittaisi ettei B enää kiinnosta. Sen ymmärrän, että harmittaa, jos keksitään ihan tuulesta temmattuja juttuja niinkuin se Riviera, mutta ei ne muutamat tapaamiset ainakaan kyllä keksittyjä olleet.
Ei ole todisteita kuin kahdesta tapaamisesta. Toinen NY keväällä, toinen se kahvilakuva Ljubljanasta. Kaikki muu on juoruja vailla todisteita.
 
vierailija
Sama. Mutta joskus eri artistien biisit jotka itselleni jäävät täysin kylmiksi (tyyliin PB:n Kyläbaari) saavat jonkun tosi ison suosion, niin ajattelin että ehkä tälläkin on jokin piilevä charmi joka koukuttaa muut. Mutta vaikuttaa että tämä on jäänyt pois aika monen soittolistoilta ekojen kuunteluiden jälkeen.
Kyläbaari-biisin menestys taitaa perustua ihan vaan sen monille ihmisille erittäin samaistuttaviin sanoihin. Tosi helppo kännäilyrallatus. Jos sen sanat vaihtaisi OF-aiheiseksi niin ei sekään nappaisi mitenkään oikein millekään kansanosalle.
 
vierailija
Ei ton yhden kanssa kannata jankata. Hän on päättänyt jatkaa tosi shippausta, vaikka B sanoisi mitä tahansa. Itseasiassa B on sanonut, että he ovat K:n kanssa vain kavereita, mutta ei tämä tosi shippaaja usko edes B:n sanomista, vaan kieltää ne ja muokkaa niitä vastaamaan omaa totuttaan.
Niin jatkankin, koska B ei anna selvää viestiä, tämä aiheuttaa ahdistusta oikean suhteen odottajille. Ja suututtaa.
 
vierailija
Niin jatkankin, koska B ei anna selvää viestiä, tämä aiheuttaa ahdistusta oikean suhteen odottajille. Ja suututtaa.
Voi herran jumala. B on nyt sanonut että ovat tosi hyviä ystäviä ja häntä ahdistaa kun luullaan että ovat parisuhteessa. Ei tämän selvemmin voi sanoa. Lisöksi sulla ei ole mitään oikeutta ahdistua siitä että jotkut eivät ole parisuhteessa vaikka sä niin toivoisit. Mutta ootkin varmaan se sama jankkari joka kiistää mm K:n parisuhteen koska K on sanonut ettei tiedä onko tyttöystävää tai poikaystävää.
 
vierailija
Voi herran jumala. B on nyt sanonut että ovat tosi hyviä ystäviä ja häntä ahdistaa kun luullaan että ovat parisuhteessa. Ei tämän selvemmin voi sanoa. Lisöksi sulla ei ole mitään oikeutta ahdistua siitä että jotkut eivät ole parisuhteessa vaikka sä niin toivoisit. Mutta ootkin varmaan se sama jankkari joka kiistää mm K:n parisuhteen koska K on sanonut ettei tiedä onko tyttöystävää tai poikaystävää.
Eri, mutta eipä meistä kukaan tiedä totuutta sen parisuhteesta. Voi olla tai voi olla olematta, mutta ei kenelläkään varmaa tietoa ole. Onko se niin kauheen vaikeeta pysyä todistetuissa faktoissa?
 
vierailija
Voi herran jumala. B on nyt sanonut että ovat tosi hyviä ystäviä ja häntä ahdistaa kun luullaan että ovat parisuhteessa. Ei tämän selvemmin voi sanoa. Lisöksi sulla ei ole mitään oikeutta ahdistua siitä että jotkut eivät ole parisuhteessa vaikka sä niin toivoisit. Mutta ootkin varmaan se sama jankkari joka kiistää mm K:n parisuhteen koska K on sanonut ettei tiedä onko tyttöystävää tai poikaystävää.
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
 
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
Kaveritkin voi lomailla yhdessä, vai etkö itse muka lomaile?
 
vierailija
Tietenkin uskon, jos K ei tiedä onko hänellä tyttöystävää tai poikaystävää ja on sanonut uskokaa minua, älkää juoruja. Ja B antaa ristiriitaista viestiä eli miksi meni ton haastattelun jälkeen lemmenlomalle ja tuli vielä Suomeen, ei mene kaveriselitys läpi. Ja muutenkin itse tulkitsen ja on muitakin sen haastattelun eri lailla. Ihan kuin olisin nyt jotenkin sekaisin itse, enkä tiedä enää mistään mitään.
Älä jaksa.
 
vierailija
Se ei näyttäytynyt päällepäin kaverilomalta, B laittoi sen lol käärijä paidan ja oli K:n peittelyä ynnä muuta. Ja lentokenttä saapuminen näytti siltä myös, että jotain on.
🤦‍♀️. No, turha sulle on yrittää mitään selittää. Mutta tota en kertakaikkiaan käsitä että miten joku paidan pitäminen kertois yhtään mistään, varsinkaan suhteesta. Nimenomaan päinvastoin, koska se on läppä, vitsi, you know?
 

Yhteistyössä