K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulen että kirjeiden lisäksi fanien shippausta suurempi ongelma on nimenomaan ne, jotka eivät välttämättä tiedä koko shipistä. Näinhän ne juorut lähtevät liikkeelle. Joku shippari puhuu shippilasein, joku tietämätön ottaa sen faktana ja kohta on ketju muodostettu kunnes joku kysyy asiaa suoraan B:ltä. Kyllähän sellainen pistää ärsyttämään. Ihan kuten Rivierassa esimerkki nimenomaan oli se, että levitellään perätöntä huhua kuinka hän on matkoilla naisen kanssa vaikka on kipeänä kotona.
Mua on välillä naurattanut näiden ketjujen shippari mammat, jotka ovat näyttäneet miespuoliselle homoystävilleen K&B videoita ja tentanneet heidän mielipiteitä K&B:n välisistä kemioista. Sitten tullaan palstoille kertomaan, miten mun Adam-Håkan kaveri on sitä mieltä, että homoja nämä kaksi ovat. Musta kaikista korneimpia tyyppejä näissä ketjuissa on ne, jotka hakevat ulkopuolisilta vahvistusta omalle shipilleen. Miksi toimia näin, jos shippi on kerta mielikuvitusta? Miksi silloin haetaan vahvistusta muilta?
 
vierailija
En ole edes shippaaja. Sanotaan mieluummin trolli, mutta tää teidän ylemmyyden tunne täällä ottaa päähän. Samanlaista soopaa puhutte kuin Vauvalla. Sieltä saa sentään ketjun poistatettua, mutta täältä ei.
Olet trolli tai et, mutta sen verran järkeä sunkin päässä pitäisi olla, ettet mene hieromaan shippejä asianomaisten naamoille. Olet silloin juuri itse sitä pahinta kastia ja alennut niiden kirjeen kirjoittajien tasolle. Aika tunteenomaisesti otat nämä asiat, jos kerta et muka ole K/B shippaaja.
 
vierailija
Mua on välillä naurattanut näiden ketjujen shippari mammat, jotka ovat näyttäneet miespuoliselle homoystävilleen K&B videoita ja tentanneet heidän mielipiteitä K&B:n välisistä kemioista. Sitten tullaan palstoille kertomaan, miten mun Adam-Håkan kaveri on sitä mieltä, että homoja nämä kaksi ovat. Musta kaikista korneimpia tyyppejä näissä ketjuissa on ne, jotka hakevat ulkopuolisilta vahvistusta omalle shipilleen. Miksi toimia näin, jos shippi on kerta mielikuvitusta? Miksi silloin haetaan vahvistusta muilta?
Eiköhän nämä ole juuri niitä joilla menee esitys ja tosielämä sekaisin jos pitää ulkopuolisten ”analyysejä” kysellä oman shipin tueksi.
 
vierailija
Mä toivon myös. Mutta pelkään että tuota menoa se väkisinkin kärsii tai ainakin ystävyys joudutaan piilottamaan faneilta. Tuo Larry on ikävä esimerkki siitä miten voi käydä.
Minä luulen että jossain vaiheessa he eivät jaa julkisesti enää yhtään mitään. Onhan toi kirjeiden lähettäjä ihan sekopää ja samaa kastia niiden larry-hullujen kanssa. Jos Bllä olisi julkisesti joku puoliso niin tuollainen hullu varmasti lähestyisi häntä myös.
 
vierailija
Minä luulen että jossain vaiheessa he eivät jaa julkisesti enää yhtään mitään. Onhan toi kirjeiden lähettäjä ihan sekopää ja samaa kastia niiden larry-hullujen kanssa. Jos Bllä olisi julkisesti joku puoliso niin tuollainen hullu varmasti lähestyisi häntä myös.
Ei ainakaan sellaisia, jossa ovat kaksistaan. Ehkä muiden Joksujen kanssa jakavat jotain, jos jakavat.
 

Yhteistyössä