vierailija
No niin, jatkapa nyt vielä sitä provosointia.Tuohan oli selvä trolli. Mistä vetoa niin ei tuollainen vellihousu mitään uskalla mihinkään juorutilille laittaa ? Kunhan härkkii. Älkää uskoko kaikkea.
No niin, jatkapa nyt vielä sitä provosointia.Tuohan oli selvä trolli. Mistä vetoa niin ei tuollainen vellihousu mitään uskalla mihinkään juorutilille laittaa ? Kunhan härkkii. Älkää uskoko kaikkea.
Siis mikä ihmeen kosto? Ja käyn kaikissa ketjuissa. Lue viestini uudelleen, en puolustele shippaajia siinä.Eli oot vauvan ketjulainen joka kostaa muiden eriävät mielipiteet tuolla tavalla.
Kävi ihan selväksi tuosta ekasta viestistä että suutuit shippaajien puolesta.Siis mikä ihmeen kosto? Ja käyn kaikissa ketjuissa. Lue viestini uudelleen, en puolustele shippaajia siinä.
Mua on välillä naurattanut näiden ketjujen shippari mammat, jotka ovat näyttäneet miespuoliselle homoystävilleen K&B videoita ja tentanneet heidän mielipiteitä K&B:n välisistä kemioista. Sitten tullaan palstoille kertomaan, miten mun Adam-Håkan kaveri on sitä mieltä, että homoja nämä kaksi ovat. Musta kaikista korneimpia tyyppejä näissä ketjuissa on ne, jotka hakevat ulkopuolisilta vahvistusta omalle shipilleen. Miksi toimia näin, jos shippi on kerta mielikuvitusta? Miksi silloin haetaan vahvistusta muilta?Luulen että kirjeiden lisäksi fanien shippausta suurempi ongelma on nimenomaan ne, jotka eivät välttämättä tiedä koko shipistä. Näinhän ne juorut lähtevät liikkeelle. Joku shippari puhuu shippilasein, joku tietämätön ottaa sen faktana ja kohta on ketju muodostettu kunnes joku kysyy asiaa suoraan B:ltä. Kyllähän sellainen pistää ärsyttämään. Ihan kuten Rivierassa esimerkki nimenomaan oli se, että levitellään perätöntä huhua kuinka hän on matkoilla naisen kanssa vaikka on kipeänä kotona.
En suuttunut. Eilinen oli hyvä herätys KAIKILLE.Kävi ihan selväksi tuosta ekasta viestistä että suutuit shippaajien puolesta.
Olet trolli tai et, mutta sen verran järkeä sunkin päässä pitäisi olla, ettet mene hieromaan shippejä asianomaisten naamoille. Olet silloin juuri itse sitä pahinta kastia ja alennut niiden kirjeen kirjoittajien tasolle. Aika tunteenomaisesti otat nämä asiat, jos kerta et muka ole K/B shippaaja.En ole edes shippaaja. Sanotaan mieluummin trolli, mutta tää teidän ylemmyyden tunne täällä ottaa päähän. Samanlaista soopaa puhutte kuin Vauvalla. Sieltä saa sentään ketjun poistatettua, mutta täältä ei.
Eihän hän sitä sanonut vaan varoitti että bojerelle käy kuten larrylle ja ystävyyssuhde kärsii.Twitterissä oli jotain juttua, että Bn pitäisi laittaa välit poikki K:n kanssa
Eiköhän nämä ole juuri niitä joilla menee esitys ja tosielämä sekaisin jos pitää ulkopuolisten ”analyysejä” kysellä oman shipin tueksi.Mua on välillä naurattanut näiden ketjujen shippari mammat, jotka ovat näyttäneet miespuoliselle homoystävilleen K&B videoita ja tentanneet heidän mielipiteitä K&B:n välisistä kemioista. Sitten tullaan palstoille kertomaan, miten mun Adam-Håkan kaveri on sitä mieltä, että homoja nämä kaksi ovat. Musta kaikista korneimpia tyyppejä näissä ketjuissa on ne, jotka hakevat ulkopuolisilta vahvistusta omalle shipilleen. Miksi toimia näin, jos shippi on kerta mielikuvitusta? Miksi silloin haetaan vahvistusta muilta?
Kaikille? Ja sitten sinä linkitit juorusivustolle tahallasi juttuja B:stä? Vastoin kaikkea mistä hän siinä haastattelussa puhui.En suuttunut. Eilinen oli hyvä herätys KAIKILLE.
Ja mä toivon, että K&B:n ystävyyssuhde ei kärsi ja onneksi siitä ei ainakaan nyt mitään viitteitä ole. Tykkään tästä Joksujen ja K:n ystävyydestäEihän hän sitä sanonut vaan varoitti että bojerelle käy kuten larrylle ja ystävyyssuhde kärsii.
Mä toivon myös. Mutta pelkään että tuota menoa se väkisinkin kärsii tai ainakin ystävyys joudutaan piilottamaan faneilta. Tuo Larry on ikävä esimerkki siitä miten voi käydä.Ja mä toivon, että K&B:n ystävyyssuhde ei kärsi ja onneksi siitä ei ainakaan nyt mitään viitteitä ole. Tykkään tästä Joksujen ja K:n ystävyydestä
Nyt olet ihan sekaisin. En ole tuo tyyppi joka uhkasi linkittää noita juttuja. Olen ehdottomasti sitä vastaan.Kaikille? Ja sitten sinä linkitit juorusivustolle tahallasi juttuja B:stä? Vastoin kaikkea mistä hän siinä haastattelussa puhui.
Minä luulen että jossain vaiheessa he eivät jaa julkisesti enää yhtään mitään. Onhan toi kirjeiden lähettäjä ihan sekopää ja samaa kastia niiden larry-hullujen kanssa. Jos Bllä olisi julkisesti joku puoliso niin tuollainen hullu varmasti lähestyisi häntä myös.Mä toivon myös. Mutta pelkään että tuota menoa se väkisinkin kärsii tai ainakin ystävyys joudutaan piilottamaan faneilta. Tuo Larry on ikävä esimerkki siitä miten voi käydä.
Ei ainakaan sellaisia, jossa ovat kaksistaan. Ehkä muiden Joksujen kanssa jakavat jotain, jos jakavat.Minä luulen että jossain vaiheessa he eivät jaa julkisesti enää yhtään mitään. Onhan toi kirjeiden lähettäjä ihan sekopää ja samaa kastia niiden larry-hullujen kanssa. Jos Bllä olisi julkisesti joku puoliso niin tuollainen hullu varmasti lähestyisi häntä myös.
Tuosta keskusteluketjusta ymmärsin että olit sinä. Mutta pahoittelut jos et ollut. Tuollainen ei ole millään muotoa ok.Nyt olet ihan sekaisin. En ole tuo tyyppi joka uhkasi linkittää noita juttuja. Olen ehdottomasti sitä vastaan.
Joo mäkin odotan niitä kuviaKoskahan saadaan selville, missä kuvauksissa Kris oikeen on? Jännä nähdä!
Näyttäisi olevan kuitenkin pidempi prosessi ehkä. Tai ainakin vielä eilen kuvasivat myös ehkä tänäänkin vielä!Joo mäkin odotan niitä kuvia
No en nyt tiedä, se edellinen oikea viisujen aikainen managerintyylinen oli oikea shippiekspertti.Se koiravideo oli muutenkin outo valinta promoamiseen, mutta mitä muutakaan voisi olettaa, kun ei heillä taida olla ketään manageria tällä hetkellä auttamassa
Kyllä lähtee viestit jos ne on palstan sääntöjä vastaan niin kuin kuuluukin. Täällä toimii moderaatio.Tämä on myös siksi ongelmallisempi ketju kun täältä ei niitä pahimpiakaan törkeyksiä saa poistettua.
Ai hitto. Joo Reko ei kyllä jättänyt käyttämättä yhtään tilaisuutta tuon suhteen. Mitähän hemmettiä sekin oli?? Oon seuraillut häntä jonkin verran instassa ja ihan asiallista sisältöä nykyisistä manageroitavista tai sen tyylisistä jakaa. Ihailtavan aktiivisesti kyllä että sinällään hänestä olisi varmasti ollut jokereille hyötyä.No en nyt tiedä, se edellinen oikea viisujen aikainen managerintyylinen oli oikea shippiekspertti.
Mut hei Joksujen albumi tasan kuukauden päästä!!
Hän oli kyllä päätekijä suhdehuhujen synnyssä.No en nyt tiedä, se edellinen oikea viisujen aikainen managerintyylinen oli oikea shippiekspertti.