Tämä on kiva palsta kun täällä voi vaan keskustella itsensä kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävijöitä näyttää olevan niin vähän.
Tänne ei kukaan uskalla kirjoittaa.
Kun Anna-lehti sulautti keskusteluosionsa tähän palstaan vuoden 2020 loppupuolella, minun annettiin tällä palstalla selkeästi ymmärtää, että en ole tervetullut palstalle. Palstan vakiokirjoittajat tekevät ketjuja, joille häätävät epämieluisat kirjoittajat, tai aloittavat kirjoittajasta tylytysketjun. Tämä palsta on aikuisten hiekkalaatikko, jonka hoitotäti makaa pelti auki lepohuoneessa.
Varaudu lapiolla muksintaan ja hiekkamyrskyyn, jos aiot tunkea itsesi palstalle. Laitan seuraavaksi uuniin raakataikinapullat, joiden sisään laitetaan pakkauksessa olevaa suklaata. Punalaputettu tuote. Mitään muuta ei tehnyt mieli hyvätasoiselta leipäosastolta. Kaupassa oli hyvin iloinen, ylipainoinen nuori tyttö. Toivottavasti hän ei koskaan avaa tätä palstaa, ja lue ketjua, jossa pohditaan miten ylipainoinen henkilö pyyhkii vessapaperilla takapuolensa
 
vierailija
Vakioilla jatkuvasti toistensa vähättelyskaba menossa. Näin minä merkille pistin ja vetäydyin. Jollakin tapaa järkyttää minua. Naljailua naljailua. Ei juuri muuta..
 
vierailija
Mutta monilla varttimanneilla mustalaisuus elää suonissa mutta minulla sydämessä. Olen tutustunut myös paljon romanikulttuuriin
Tänään Prismassa asioi hyvin valtassuomalaisen (tätä sanaa käytettiin lähipäivinä Ylen ohjelmassa) näköinen ja oloinen nuorehkö nainen romaniasussaan. Vietin lapsuuteni maaseudulla, jossa asui paljon romaneja. Voisin kertoa heistä pitkiä ja värikkäitä tarinoita, mutta Suomen rasistisen ilmapiirin takia olen aina vaiennut ja vaikenen ikuisesti niiden kertomisesta kuin muuri.
Kyllä tämä palsta virkoaa, kun opitte pelisäännöt. Ei tässä valmentaja Markku Kanervaa tarvita koutsiksi.
Neuvoni on. Skipatkaa kirjaantuneet. He ovat riidankylväjiä ja ilkeitä vaikka esittävät olevansa hyväntekijöitä.
 
vierailija
Tänään Prismassa asioi hyvin valtasuomalaisen (tätä sanaa käytettiin lähipäivinä Ylen ohjelmassa) näköinen ja oloinen nuorehkö nainen romaniasussaan. Vietin lapsuuteni maaseudulla, jossa asui paljon romaneja. Voisin kertoa heistä pitkiä ja värikkäitä tarinoita, mutta Suomen rasistisen ilmapiirin takia olen aina vaiennut ja vaikenen ikuisesti niiden kertomisesta kuin muuri.
Kyllä tämä palsta virkoaa, kun opitte pelisäännöt. Ei tässä valmentaja Markku Kanervaa tarvita koutsiksi.
Neuvoni on. Skipatkaa kirjaantuneet. He ovat riidankylväjiä ja ilkeitä vaikka esittävät olevansa hyväntekijöitä.
 
Paskamyrskyjen engl. shitstorm takia. Olen saanut tällä palstalla leegion perskärpäsiä riesakseni.
Jos sä ENSIN haukut palstalaiset keskimäärin joka toisessa viestissäsi vain maailmankatsomuksellisten eroavaisuuksien takia, niin miten sä kuvittelet, että suhun suhtaudutaan?

Vaikka tää on aika persupalsta, niin kyllä tänne eri mielipiteitä mahtuu.
Täällä on liberaaleja kirjoittajia ollut vuosien varrella ja vaikka sanan säilä on kolissut lujaa, on heidän kans tultu juttuun.
Hyvänä esimerkkinä mua liberaalimpi Forever Mulan, jonka kanssa tänään kirjoittelin ja ihan asialinjalla pysyttiin, koska hän myös pysyy asialinjalla. Vaikka ollaan tosi paljon eri mieltä asioista.

Mutta sä alat sättiä _ihmistä_, asiakeskustelun sijaan.
 

Yhteistyössä