"Väestötutkija ehdottaa: Suomen pitäisi maksaa ensimmäisen lapsen teosta ennen kolmikymppisiä"

Nii, ja ei pelkästään haaveilla, mutta myös esim ottaa kuvia takapuolista ja arvostella niitä julkisesti keskenään. Tai arvostella naisten ikää, luonnetta, painoa, ja vaikkapa sopivuutta synnyttäjäksi. Saa kertoa, kuinka naisen tulisi elää ja mitä tämän tulisi ajatella.
Naisen puolestaan tulee kuunnella ja olla samaa mieltä, on tämä muuten femakko ja siksi sitä ei tarvitse kuunnella.
Juu, tuokin on väärin. Mutta jostain syystä se ei näy Omppumiehen laittamissa tilastoissa. Miehet valitsevat kuitenki tasaisemmin.

Mutta kyllä naiset osaa olla myös tyttö/naisporukoissa raadollisia toista sukupuolta kohtaan. "Hyi se on ällö, tuliks se pokaamaan sua, mä en vois koskaan kuvitella olevani tollasen kans."
Ja siis kyseessä ihan normaalit pojat ja miehet.
 
vierailija
Juu, tuokin on väärin. Mutta jostain syystä se ei näy Omppumiehen laittamissa tilastoissa. Miehet valitsevat kuitenki tasaisemmin.

Mutta kyllä naiset osaa olla myös tyttö/naisporukoissa raadollisia toista sukupuolta kohtaan. "Hyi se on ällö, tuliks se pokaamaan sua, mä en vois koskaan kuvitella olevani tollasen kans."
Ja siis kyseessä ihan normaalit pojat ja miehet.
Ei ne mitään tilastoja tainnut olla vaan hupikuvia.
 
Kuulemiani naisten (joka koulutustasolta) kuvauksia normaaleista miehistä jotka ei viehätä:

-se katto mua sillei oudosti (ai häh. Kunhan hymyili ja katsoi)
-sillä on levee p*rse, hyi
-sillä on kaljamaha yäk
-sillä on naismainen ääni
-on lyhyt
-sillä on ällöt silmät, sellanen limanen katse (ihan normaali katse)
-pullohartiat, yöök

Ja ymmärrän että kaikkien miesten ei tarvitse miellyttää. Mutta ne tilanteet on olleet naisten taholta selän takana haukkumista, naureskelua, pilkallisuutta.
 
vierailija
Kuulemiani naisten (joka koulutustasolta) kuvauksia normaaleista miehistä jotka ei viehätä:

-se katto mua sillei oudosti (ai häh. Kunhan hymyili ja katsoi)
-sillä on levee p*rse, hyi
-sillä on kaljamaha yäk
-sillä on naismainen ääni
-on lyhyt
-sillä on ällöt silmät, sellanen limanen katse (ihan normaali katse)
-pullohartiat, yöök

Ja ymmärrän että kaikkien miesten ei tarvitse miellyttää. Mutta ne tilanteet on olleet naisten taholta selän takana haukkumista, naureskelua, pilkallisuutta.
Teillä on omituisia naisia siellä pihtiputaalla. Mä oon kuullu vastaavaa teineiltä. Ehkä oli hyvä, et ne lähti sieltä kouluihin ja löysi alfamiesten matkaan.
 
Ja siis olen #metoo:n kannattaja, se istuu oikein hyvin kristillisyyteen jossa mies on naiselle turvallinen nallekarhu.

Mutta olen lukenut, että se, kokeeko nainen miehen lähentelyn ahdisteluna tai mukavana lähestymisenä, riippuu sen miehen komeudesta ja viehätysvoimasta.

Suren, suren niitä miehiä joista naiset kirkuvat selän takana "hyi se tuli juttelemaan ja hymyili limasesti", vaikka se mies olis normaali, työssäkäyvä, ahkera ja mukava.
 
vierailija
Ja siis olen #metoo:n kannattaja, se istuu oikein hyvin kristillisyyteen jossa mies on naiselle turvallinen nallekarhu.

Mutta olen lukenut, että se, kokeeko nainen miehen lähentelyn ahdisteluna tai mukavana lähestymisenä, riippuu sen miehen komeudesta ja viehätysvoimasta.

Suren, suren niitä miehiä joista naiset kirkuvat selän takana "hyi se tuli juttelemaan ja hymyili limasesti", vaikka se mies olis normaali, työssäkäyvä, ahkera ja mukava.
No mua tuli iskeen 20 vuotta vanhempi työssäkäyvä, varmasti kiltti setämies sun mielestä. Tuijotti tisseihin ja kysy, et kuinka oon niin myöhään ulkona. Siis klo 10 illalla. Sit edelleen tuijotti tissejä ja sano, että kaunis paita. Eli kehuikin vielä. Olis sun mukaan pitäny jättää koulu kesken ja tehdä sille lapsia pari.
 
  • Haha
Reactions: Echo
”Krista täyttää pian 34 ja suunnittelee kilpailevansa vielä kaksi kautta, sen jälkeen haaveena perhe. Endometrioosista kärsivä uskoo siis löytävänsä kumppanin ja tulevansa raskaaksi 36-vuotiaana käden käänteessä? Toivottavasti onnistuu, mutta kertoimet eivät ole parhaat...”

Toivottavasti osaat pitää suusi kiinni naisten asioista elävässä elämässäsi.
Olet tehnyt valtavasti tuhoa ja mielipahaa kirjoituksillasi tällä palstalla.
Lääketiede kehittyy, ja moni ongelma saadaan ratkaistua.
Tunsin vuosia ikäiseni naisen, joka kärsi kyseisestä ongelmasta.
Krista Pärnäkoski teki upeasti kertoessaan kirjassaan mt-ongelmistaan.
Sain katsottua loppuun britti-tv-sarjan, jossa käytiin perusteellisesti läpi erilaisia mt-ongelmia. Viimeisessä jaksossa järkyttävin kohtaus on nuoren naisen joulukadulla vastaan kävelevä äiti, joka on täysin muumioitunut tunne-elämässään.
Echo voisi jo jättää rekkakuskit rauhaan. Arvostettu ala, jolla on nykyään paljon nuoria ja kauniita naisia. Kirjoitat pikasilmäyksellä katsottuna naiivia ja typerää tajunnanvirtaa, jota kukaan järkevä lukija ei ota vakavissaan.
Elävässä elämässä järjestelen usein naisten asioita ja annan neuvoja. Onneksi en tunne ketään sinun kaltaistasi, kaikki tuntemani eläkeläisetkin ovat sinua elävämpiä ja positiivisempia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Echo on kasvatustieteen kandi, tehnyt uransa päiväkodin tekonurmella sateessa seisten.
Vihaa kaupunkiin muuttaneita älykkäitä naisia, jotka uskaltaa vaatia miehiltä muutakin kuin palkkapussia ja putkimiehen teippiä.
Lapsiparat, jos joutuvat tuollaisen kaistapään hoitoon.
Siementäjällä menee taas lujaa.
Taatusti työkaverit ja tutut tietävät mitä hän puuhaa netissä.
 
vierailija
Elävässä elämässä järjestelen usein naisten asioita ja annan neuvoja. Onneksi en tunne ketään sinun kaltaistasi, kaikki tuntemani eläkeläisetkin ovat sinua elävämpiä ja positiivisempia.
Olet täyssika eikä kukaan oikeasti kaipaa neuvojasi. Ihmettelen miksi Otavamedia hyysää sinua palstallaan.
Ei kukaan fiksu kirjoittaja vaihda sinun kanssa mielipiteitä. Jopa palstan Kilttimies on täyspäisempi kirjoituksissaan.
 

Yhteistyössä