Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon laittanut ne sen piikkiin, että silloin oli vielä viisujen jäljiltä ihan sekaisin ja haastatteluissakin heitti niitä I love you Bojan, come to Finland juttujaan ym. Mutta siitä on nyt 1,5 vuotta aikaa. Ja tää oli mun mielestä vielä astetta merkittävämpi viesti. Ja lisäksi vielä B vastasi tähän.
Niin, tätä ei voi enää pistää viisukuplan piikkiin ja silti huuma vaan näyttää jatkuvan.
 
vierailija
Bojan puhuu siitä, miten se vaikuttaa häneen kun jotkut fanit eivät erota todellisuutta viihteestä, ja levittävät valheita totena.

Meille shippaajillekin on tässä ajattelemisen aihetta. Itse vanhana shippaajakurppana ajattelen, että shippi on ok vain silloin, jos sitä ei tyrkytä shipattavien tietoisuuteen, eikä aseta shipille odotuksia, vaan ymmärtää nauttia siitä mielikuvituksen tasolla. Mitä ajatuksia tuo haastis herättää?

 
vierailija
Bojan puhuu siitä, miten se vaikuttaa häneen kun jotkut fanit eivät erota todellisuutta viihteestä, ja levittävät valheita totena.

Meille shippaajillekin on tässä ajattelemisen aihetta. Itse vanhana shippaajakurppana ajattelen, että shippi on ok vain silloin, jos sitä ei tyrkytä shipattavien tietoisuuteen, eikä aseta shipille odotuksia, vaan ymmärtää nauttia siitä mielikuvituksen tasolla. Mitä ajatuksia tuo haastis herättää?

Jos tuo yt-linkki ei toimi niin täältä pääsee kans.


Noin 46:24 alkaen.
 
vierailija
Bojan puhuu siitä, miten se vaikuttaa häneen kun jotkut fanit eivät erota todellisuutta viihteestä, ja levittävät valheita totena.

Meille shippaajillekin on tässä ajattelemisen aihetta. Itse vanhana shippaajakurppana ajattelen, että shippi on ok vain silloin, jos sitä ei tyrkytä shipattavien tietoisuuteen, eikä aseta shipille odotuksia, vaan ymmärtää nauttia siitä mielikuvituksen tasolla. Mitä ajatuksia tuo haastis herättää?

Kiinnostava haastis kaiken kaikkiaan, ehdin juuri kuuntelemaan. Ajattelen, että shippaaminen näillä alustoilla on alusta lähtien ollut ongelmallista siksi, että siihen ja näihin keskusteluihin on sekoittunut niin paljon kaikenlaista muutakin, todellisuuden toiveita, juupas eipäs siinäs näit minä olin oikeassa jankkausta, trollausta, epäkunnioittavaa yksityishenkilöjankkausta, muuta jankkausta, juoruilua, jne. jne. Harmittaa, ettei tälle shipille missään vaiheessa löytynyt suljetumpaa yhteistä tilaa.

Sellaisia ajatuksia herätti. Vauvan trollausta ja jankkausta pari kertaa päivän mittaan vilkaisseena ei huvita sen enempää haastiksen sisältöä kommentoida, koska jankkauksen mahdollisuudet ovat nähtävästi loputtomat.

Lopuksi totean vain, että we love together 💚❤, ja että tuo oli kokonaisuudessaan kiinnostavin Bojanin haastattelu, jonka muistan nähneeni.
 
vierailija
Kiinnostava haastis kaiken kaikkiaan, ehdin juuri kuuntelemaan. Ajattelen, että shippaaminen näillä alustoilla on alusta lähtien ollut ongelmallista siksi, että siihen ja näihin keskusteluihin on sekoittunut niin paljon kaikenlaista muutakin, todellisuuden toiveita, juupas eipäs siinäs näit minä olin oikeassa jankkausta, trollausta, epäkunnioittavaa yksityishenkilöjankkausta, muuta jankkausta, juoruilua, jne. jne. Harmittaa, ettei tälle shipille missään vaiheessa löytynyt suljetumpaa yhteistä tilaa.

Sellaisia ajatuksia herätti. Vauvan trollausta ja jankkausta pari kertaa päivän mittaan vilkaisseena ei huvita sen enempää haastiksen sisältöä kommentoida, koska jankkauksen mahdollisuudet ovat nähtävästi loputtomat.

Lopuksi totean vain, että we love together , ja että tuo oli kokonaisuudessaan kiinnostavin Bojanin haastattelu, jonka muistan nähneeni.
Bojan oli tässä käsittämättömän avoin niin Jerestä, juoruista kuin omasta itsestään ja tuntemuksistaankin. Ihan henkeä haukoin jossain vaiheessa. Miten kysyttiin BL:stä ja hän alkoi puhua Jerestä. Ja millä hymyllä, innostuksella ja lämmöllä hän sen teki. Kaikki NT-jutut ja muut.

Toisaalta tuli vähän jopa paha olokin ja myös häpeä meidän suomalaisten puolesta. Tärppejä olemme.
 

Yhteistyössä