K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten mä nyt oon kateellinen? Mähän tässä just yritän sanoa että ulkonäkö on aivan ok peruste valita ihmiset tuonne.
No just se, että kukaan ei tiedä MIKSI ne oli siellä olleet ja sä väität, että puhtaasti ulkonäön perusteella. Kun ketään normaalia ihmistä ei pitäisi pätkän vertaa rasauttaa minkä näköisiä ihmisiä bäkkärillä on ollut, mutta sinä se vaan jaksat vaahdota asiasta. Mikään muu kuin kateus ei sellaista selitä.
 
vierailija
Mistä vatusta tiedät, että nimenomaan ulkonäkö on ollut peruste. Sinä vain oletat niin koska suhtaudut asiaan täysin putkiaivoisesti ja stereotyyppisesti. Ihmiset on kuule paljon muutakin kuin ulkonäkönsä. Myös ne kauniit.
Ja siksi toisekseen, tuskin on tehty mitään erityistä valintaa. Nämä fanit ovat ehkä vaan osanneet ylipuhua järkkäreitä tai muita ihmisiä tai heillä on ollut suhteita / tuttuja, joiden kanssa on sovittu asiasta etukäteen.
Huomasitko että tuossa on käyty keskustelua siitä, saavatko kauniit ihmiset erityiskohtelua ja että onko se ylipäänsä oikein?
 
vierailija
Niitä etuoikeuksia, eli tässä tapauksessa bäkkärille pääsyä, on jakamassa muutkin kuin se artisti itse. Kyse voi olla crewn jäsenistä, keikkapaikan henkilökunnasta, jostain yhteistyötahosta, tai oikeastaan kenestä hyvänsä jolla on ylipäänsä minkäänlaiset suhteet artistiin tai keikkapaikkaan. Ei siis todellakaan automaattisesti mene artistin arvojen piikkiin, jos sinne pääsee kauniit ihmiset. Ja jos näin olisikin, niin emmehän me tiedä esim kärtsän omista kauneusihanteista tuon taivaallista. Hänen huomionsa saattaa kiinnittyä ihan erityyppisiin naisiin kuin keitä takahuoneeseen pääsee häntä tapaamaan.

Tää on musta sikälikin jännä kuvio, kun nämä naiset ovat varmasti saunapuhtainakin ihan todella kauniita, mutta ongelma tuntuu olevan kuitenkin se tyyli jota he edustavat, eikä niinkään heidän kasvonpiirteensä sinällään. Eli kun täälläkin on nyt puhuttu ”tällaisista naisista” ja käytetty ties minkälaisia kuvauksia heistä, niin ei ole taidettu tarkoittaa symmetrisiä kasvonpiirteitä ja jaloa ruumiinrakennetta, vaan jotain muuta. Contourilla muovailtuja kasvoja, täytettyjä huulia, virheettömiä poseerauksia jne.
Sanoinkin, että en usko että ihmisten arvottaminen ulkonäön perusteella olisi K n tapaista. Tai ainakin yritin sanoa. Eihän sitä tosiaan tiedä, mikä tuo tilanne on kokonaisuudessaan ollut ja miksi he ovat bäkkärille päätyneet. Vastasin lähinnä aiemmalla kirjoittajalle yleisesti, kun hän oli sitä mieltä, ettei kauniiden etuoikeuksissa ole periaatteessakaan mitään väärää.
 
vierailija
No just se, että kukaan ei tiedä MIKSI ne oli siellä olleet ja sä väität, että puhtaasti ulkonäön perusteella. Kun ketään normaalia ihmistä ei pitäisi pätkän vertaa rasauttaa minkä näköisiä ihmisiä bäkkärillä on ollut, mutta sinä se vaan jaksat vaahdota asiasta. Mikään muu kuin kateus ei sellaista selitä.
Enhän väitä! Olen koko ajan sanonut, että se ei tee ihmisestä mitenkään huonompaa, jos hän valikoituu johonkin ulkonäkönsä perusteella. Se ei tee huonompaa myöskään siitä ihmisestä, joka tekee jonkun valinnan ulkonäön perusteella. Totta kai ihmiset on paljon muutakin kuin pärstänsä, vaikkei esimerkiksi just jossain keikkapaikan takahuoneen ovella olekaan mahdollista ruveta selvittelemään.
 
vierailija
Sanoinkin, että en usko että ihmisten arvottaminen ulkonäön perusteella olisi K n tapaista. Tai ainakin yritin sanoa. Eihän sitä tosiaan tiedä, mikä tuo tilanne on kokonaisuudessaan ollut ja miksi he ovat bäkkärille päätyneet. Vastasin lähinnä aiemmalla kirjoittajalle yleisesti, kun hän oli sitä mieltä, ettei kauniiden etuoikeuksissa ole periaatteessakaan mitään väärää.
Miksi siinä olisi mitään väärää? Eikö se nimenomaan olisi kateutta, jos olisin sitä mieltä?

Jos ulkonäön perusteella jaettaisiin vaikka terveydenhuoltoa, sosiaaliturvaa tai äänioikeutta tms. kyse olisi tietysti ihan eri asiasta. Mutta jossain tällaisessa asiassa on aivan yksi ja sama millä perusteella ihmiset pääsevät tapaamaan artistia! Jos se on ulkonäkö, niin sitten on. Voihan se olla ihan vaan vaikka röyhkeys, eli se pääsee joka kehtaa ekana kysyä, ja sekin olisi yhtä ok. Ei sinne missään tapauksessa kuitenkaan ole tasapuolista pääsyä jokaisella joka keikalla käy.
 
vierailija
Miksi siinä olisi mitään väärää? Eikö se nimenomaan olisi kateutta, jos olisin sitä mieltä?

Jos ulkonäön perusteella jaettaisiin vaikka terveydenhuoltoa, sosiaaliturvaa tai äänioikeutta tms. kyse olisi tietysti ihan eri asiasta. Mutta jossain tällaisessa asiassa on aivan yksi ja sama millä perusteella ihmiset pääsevät tapaamaan artistia! Jos se on ulkonäkö, niin sitten on. Voihan se olla ihan vaan vaikka röyhkeys, eli se pääsee joka kehtaa ekana kysyä, ja sekin olisi yhtä ok. Ei sinne missään tapauksessa kuitenkaan ole tasapuolista pääsyä jokaisella joka keikalla käy.
Joku muu otti puheeksi sen kateuden.
 
vierailija
Ei, kyllä se eilen vielä löytyi Kärtsän tägätyistä. Ehkä epänormaalin runsas liikehdintä sen profiilissa pisti sen poistamaan tägäyksen.

Kunpa ihmiset osaisi käyttää edes intanavigationia..
Niinpä. Sekin aiempi K seuraama yksityishenkilö vicky jonka tapasi jossain matkoillaan laittoi instansa yksityiseksi pian tuon seuraamisen jälkeen.
 
vierailija
Ei, kyllä se eilen vielä löytyi Kärtsän tägätyistä. Ehkä epänormaalin runsas liikehdintä sen profiilissa pisti sen poistamaan tägäyksen.

Kunpa ihmiset osaisi käyttää edes intanavigationia..
Joo mä siis eilen löysin sen just tätä kautta eikä silloin enää ollut tägäyksiä. Mutta runsas liikehdintä ei varmaan sinällään ole syy poistaa tägäystä. Eiköhän sille ole jotain ikävää tullut sen takia.

Mulle on kyllä vähän epäselvää instan toimintaperiaate tältä osin. Kun k on kuitenkin tägätty siihen sen postaukseen mutta ei kuvaan, niin silloin se ei näköjään näy tägätyissä? Mutta jos kuvaan merkitsee jonkun, muutkin voivat sillä perusteella löytää sen?
 
vierailija
Niinpä. Sekin aiempi K seuraama yksityishenkilö vicky jonka tapasi jossain matkoillaan laittoi instansa yksityiseksi pian tuon seuraamisen jälkeen.
Jotenkin luulen että naisille tulee epämukavaa huomiota tällaisissa yhteyksissä, eikä se siis ole pelkkiä stoorien katseluja. Esim se Kyproksella lomaillut norjalainen sai varmaan myös aika massiiviset määrät stoorien katselijoita vaikka seuraajia on hyvin vähän, mutta se ei kuitenkaan muuttanut julkisuusasetuksiaan. Vickyllä ei ole edes julkaisuja tilillään, joten tarve muuttaa tili yksityiseksi on luultavasti tullut yhteydenottojen takia.
 
vierailija
Jotenkin luulen että naisille tulee epämukavaa huomiota tällaisissa yhteyksissä, eikä se siis ole pelkkiä stoorien katseluja. Esim se Kyproksella lomaillut norjalainen sai varmaan myös aika massiiviset määrät stoorien katselijoita vaikka seuraajia on hyvin vähän, mutta se ei kuitenkaan muuttanut julkisuusasetuksiaan. Vickyllä ei ole edes julkaisuja tilillään, joten tarve muuttaa tili yksityiseksi on luultavasti tullut yhteydenottojen takia.
Mä muuten katsoin sen Robin lomastoorit joku aika sitten ja peräti kahdessa kohdassa oli ihan Janin kaksoisolento 😄 Toinen oli kuitenkin sellaiselta pitkätukka/nuttura-ajalta, mutta toista tiirasin kyllä pitempään että mitäs ihmettä 😂
 
vierailija
Totta kai voi olla juuri noin. Mä olen tässä yhteydessä osallistunut siihen keskusteluun, jossa pohdittiin onko ok että kauniit ihmiset saa jotain mitä muut ei.
Ja vaikka ei olisikaan ok jonkun mielestä niin se on vain totuus että kauniit nuoret naiset saavat juuri tällaisia etuoikeuksia, niin on ollut aina ja tulee aina olemaan. Turha sitä on kadehtia kenenkään kun siihen ei voi mitenkään vaikuttaa.
 
vierailija
Mikä tälle ketjulle on tapahtunut? Onko porukka kokonaan vaihtunut? Ketä oikeesti kiinnostaa nää jutut?
Mäkin toivon että kun Joksujen levyn tulo lähestyy ja alkaa promoja tulla niin saadaan samaa porukkaa kokoon millä ollaan Joksuista täällä keskusteltu. 🥰 K:n kiertue kiinnostaa myös mutta en osallistu näihin juttuihin, kun en halua kirjoitella kenestäkään yksityishenkilöistä ihan heidän itsensä takia. Ei siksi että mua kukaan henkilö haittaisi. Ehkä joillain muillakin sama juttu.
 

Yhteistyössä