Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon kans näin että lemmenlomalla olivat ja vielä sen jälkeenkin halusivat viettää muutaman yön yhdessä Suomessa.
Mutta ei kai tässä auta kuin odotella, että joskus saataisi edes jonkinlaista vahvistusta asialle.
Mutta entäs kun K kuitenkin sanoi, että ovat ystäviä, vaikka jotkut muuta luulee. Ei olisi tarvinnut sanoa mitään heidän väleistään.
 
vierailija
Mutta entäs kun K kuitenkin sanoi, että ovat ystäviä, vaikka jotkut muuta luulee. Ei olisi tarvinnut sanoa mitään heidän väleistään.
No sehän oli aika hupaisaa miten mainoksen alussa höpötti pitkät pätkät vain Bojanista, vaikka ei olisi tarvinnut hänestä sanoa mitään (niin että Tjäreborg joutui saksimaan ne kaikki höpinät pois omasta julkaisustaan). Ja kun meni aloittamaan koko jutun puhumalla MINUN ukkelista, niin ehkä jopa K:lle tuli tarve vähän pakittaa ja olla sanomatta liikaa, varsinkaan tuollaisessa yhteistyöjutussa ja ehkä myös B toiveesta. Ajattelen että kaikki viime aikojen tapahtumat ja teot kertoo enemmän kuin K:n jutut tuossa tilanteessa.
 
vierailija
Jos K:lla ja B:lla olisikin jotain ystävyyttä enempää niin en näkisi, että tulisivat sitä myöntämään elleivät jäisi ns. Rysän päältä kiinni.
Kertovat sen mitä aikaisemmin, että ovat todella läheisiä ystäviä.
 
vierailija
Jos K:lla ja B:lla olisikin jotain ystävyyttä enempää niin en näkisi, että tulisivat sitä myöntämään elleivät jäisi ns. Rysän päältä kiinni.
Kertovat sen mitä aikaisemmin, että ovat todella läheisiä ystäviä.
Mä taas ajattelen, että jos olisivat yhdessä, niin jossain vaiheessa kertoisivat siitä. Koska fanit (ja muutkin) todennäköisesti huomaisivat, jos alkaisivat tavata selvästi useammin ja viettää enemmän aikaa yhdessä.
 

Yhteistyössä