Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä halus antaa ymmärtää, että kun ero tulee julki , niin Bojan ei ole syypää siihen? Tai sit tunteet ja välit kuumeni vasta kunnolla sen Tjäreborgin mainoksen kuvaamisen jälkeen?
mikä hiton ero?? Ja miksi ylipäätään joku luulisi että syy johonkin eroon heteromiehen kohdalla olisi toinen mies?? Koska tämä luulo elää vain näillä palstoilla, ei missään yleisessä tiedossa.
 
vierailija
Avokkia ei varmaankaan siksi ole nyt K n yhteydessä näkynyt, koska ei ole ollut sellaisia tilanteita, joissa hänet olisi voinut bongata. Ei kotimaan keikkojakaan K lla vähään aikaan. Kyllä hän todennäköisesti kohta ilmestyy.
 
vierailija
Siinä mielessä olikin, että melkein ainoa aihe josta pystyi sanomaan edes jotain suunnilleen järkevää lausetta oli Bojan. Uudesta biisistä ja levystäkään ei olisi saanut sanottua oikein mitään jos ei Jan olisi niitä tuonut esiin.
Jan toi kyllä rakennetta siihen liveen. Jan olisi saanut olla siinä vahvemminkin tuomassa jotain järkeä lähetykseen, mutta eihän se hänen livensä ollut. K tosiaan vähän yritti ryhdistäytyä siinä kohdassa kun puhui Bojanista.
 
vierailija
Katsellaan nyt sitten kuka ilmestyy ja mihin. Eihän tässä kellään mitään tietoa ole ja kaikki on varmasti mahdollista. Mutta kyllä mua oikeasti viime aikojen tapahtumat kokonaisuutena jo parin kk ajalta hämmentää, jos K:n suhde kuitenkin on ihan ennallaan. Ei siis pelkästään loma B:n kanssa, koska toki kaveritkin voi yhdessä lomailla, mutta moni muu asia jo ennen ja jälkeen Kyproksen lomaa ja myös sen aikana. Mua lähinnä ihmetyttää, että kaikki ei näe näitä asioita niin, että herättäisivät vähintään kysymyksiä tilanteesta. Ja tämän sanon ihan ilman mitään pahansuopuutta ketään tahoa kohtaan ja ilman shippilasejakin.
 
vierailija
Katsellaan nyt sitten kuka ilmestyy ja mihin. Eihän tässä kellään mitään tietoa ole ja kaikki on varmasti mahdollista. Mutta kyllä mua oikeasti viime aikojen tapahtumat kokonaisuutena jo parin kk ajalta hämmentää, jos K:n suhde kuitenkin on ihan ennallaan. Ei siis pelkästään loma B:n kanssa, koska toki kaveritkin voi yhdessä lomailla, mutta moni muu asia jo ennen ja jälkeen Kyproksen lomaa ja myös sen aikana. Mua lähinnä ihmetyttää, että kaikki ei näe näitä asioita niin, että herättäisivät vähintään kysymyksiä tilanteesta. Ja tämän sanon ihan ilman mitään pahansuopuutta ketään tahoa kohtaan ja ilman shippilasejakin.
No kerropa mitä nuo asiat sitten on kerran aloitit.
 
vierailija
Katsellaan nyt sitten kuka ilmestyy ja mihin. Eihän tässä kellään mitään tietoa ole ja kaikki on varmasti mahdollista. Mutta kyllä mua oikeasti viime aikojen tapahtumat kokonaisuutena jo parin kk ajalta hämmentää, jos K:n suhde kuitenkin on ihan ennallaan. Ei siis pelkästään loma B:n kanssa, koska toki kaveritkin voi yhdessä lomailla, mutta moni muu asia jo ennen ja jälkeen Kyproksen lomaa ja myös sen aikana. Mua lähinnä ihmetyttää, että kaikki ei näe näitä asioita niin, että herättäisivät vähintään kysymyksiä tilanteesta. Ja tämän sanon ihan ilman mitään pahansuopuutta ketään tahoa kohtaan ja ilman shippilasejakin.
Mutta nimeltä mainitsematon oli kuitenkin mukana siinä viimeisimmässä tapahtumassa, josta hänet ylipäätään on voinut bongata. Siis niissä häissä. Siinä teille eroa.
 
vierailija
mä en myöskään ymmärrä mitä ihmeen merkkejä jotkut täällä ovat nähneet siitä että olisivat eronneet. Yhdessä olivat sekä Fugessa että Serbiassa. K kävi hyvän ystävänsä kanssa lomalla ei sen enempää, ja huomautan että B on todennäköisesti myös Kn puolison hyvä ystävä.
Kn puoliso ei tietenkään ole mukana nyt eurotourilla kuten ei ollut viime vuonnakaan. Bussiin mahtuu rajallisesti porukkaa, eihän siellä ole kenenkään muunkaan puolisot mukana.
 
vierailija
Mutta nimeltä mainitsematon oli kuitenkin mukana siinä viimeisimmässä tapahtumassa, josta hänet ylipäätään on voinut bongata. Siis niissä häissä. Siinä teille eroa.
Häät oli olleet tiedossa jo vuoden ja varmasti matkat varattu ja kaikki asiat sovittu aikoja sitten, ja jos tuore ero niin heitä sinne myös yhdessä odotettiin hääparin ym. taholta. Ei siksi mielestäni mikään ihme, jos ovat vielä sinne yhdessä menneet. Tiedän aika montakin paria, jotka ovat vielä eron kynnyksellä ja eropäätöksen jälkeen käyneet yhdessä aiemmin varatulla ja suunnitellulla lomamatkalla. Ja nämä voivat siis olla yhdessä edelleen, mutta ei tämä matka kyllä mikään vedenpitävä todiste siitä ole.
 
vierailija
mä en myöskään ymmärrä mitä ihmeen merkkejä jotkut täällä ovat nähneet siitä että olisivat eronneet. Yhdessä olivat sekä Fugessa että Serbiassa. K kävi hyvän ystävänsä kanssa lomalla ei sen enempää, ja huomautan että B on todennäköisesti myös Kn puolison hyvä ystävä.
Kn puoliso ei tietenkään ole mukana nyt eurotourilla kuten ei ollut viime vuonnakaan. Bussiin mahtuu rajallisesti porukkaa, eihän siellä ole kenenkään muunkaan puolisot mukana.
Bojanin osalta vielä sen verran, että tuskin hän ainakaan on osallisena missään erossa, kun on todistettavasti nähty erään punatukkaisen henkilön kanssa, vaikka asuvat kaukana toisistaan.
 
vierailija
Häät oli olleet tiedossa jo vuoden ja varmasti matkat varattu ja kaikki asiat sovittu aikoja sitten, ja jos tuore ero niin heitä sinne myös yhdessä odotettiin hääparin ym. taholta. Ei siksi mielestäni mikään ihme, jos ovat vielä sinne yhdessä menneet. Tiedän aika montakin paria, jotka ovat vielä eron kynnyksellä ja eropäätöksen jälkeen käyneet yhdessä aiemmin varatulla ja suunnitellulla lomamatkalla. Ja nämä voivat siis olla yhdessä edelleen, mutta ei tämä matka kyllä mikään vedenpitävä todiste siitä ole.
ai että olivat ensin viikon lomalla Fugessa ja sitten heti perään matkustivat yhdessä häihin Serbiaan vaikka ovat juuri eronneet? Yeah right…
teidän eroon uskovien todisteet ovat kyllä erittäin paljon heikompia ja omiin kuvitelmiinne pohjaavia.

ja miksi teille ylipäätään on niin tärkeää uskoa siihen että olisivat eronneet? Ei K ja B koskaan tule yhteen päätymään koska ovat vain kavereita
 
vierailija
mä en myöskään ymmärrä mitä ihmeen merkkejä jotkut täällä ovat nähneet siitä että olisivat eronneet. Yhdessä olivat sekä Fugessa että Serbiassa. K kävi hyvän ystävänsä kanssa lomalla ei sen enempää, ja huomautan että B on todennäköisesti myös Kn puolison hyvä ystävä.
Kn puoliso ei tietenkään ole mukana nyt eurotourilla kuten ei ollut viime vuonnakaan. Bussiin mahtuu rajallisesti porukkaa, eihän siellä ole kenenkään muunkaan puolisot mukana.
Muusta voin olla hyvinkin samaa mieltä mutta jotenkin tullut vaikutelma että B ei ehkä ainakaan ihan hirveän läheinen ystävä ole K:n puolison kanssa, muuten varmaan olisi hänen kanssaan hengaillut täällä nyt ollessaan kun K oli töissä, mutta olikin yksikseen baarissa ja keikalla yms🤔
 
vierailija
Katsellaan nyt sitten kuka ilmestyy ja mihin. Eihän tässä kellään mitään tietoa ole ja kaikki on varmasti mahdollista. Mutta kyllä mua oikeasti viime aikojen tapahtumat kokonaisuutena jo parin kk ajalta hämmentää, jos K:n suhde kuitenkin on ihan ennallaan. Ei siis pelkästään loma B:n kanssa, koska toki kaveritkin voi yhdessä lomailla, mutta moni muu asia jo ennen ja jälkeen Kyproksen lomaa ja myös sen aikana. Mua lähinnä ihmetyttää, että kaikki ei näe näitä asioita niin, että herättäisivät vähintään kysymyksiä tilanteesta. Ja tämän sanon ihan ilman mitään pahansuopuutta ketään tahoa kohtaan ja ilman shippilasejakin.
Samaa mieltä. Jotain on muuttunut. Mutta kukaan meistä ei tiedä varmasti missä mennään.
 
vierailija
Vattu nyt sentään. Pysykää vauvalla tai Puutarhassa noiden shippijuttujen kanssa. Katsokaa ketjun nimi Kärtsy euroopna kiertue yöketju. Sitten ainoa mitä täällä jauhetaan on samaa mitä muuallakin. On se kumma kun ei osata pysyä asiassa.
 
vierailija
Katsellaan nyt sitten kuka ilmestyy ja mihin. Eihän tässä kellään mitään tietoa ole ja kaikki on varmasti mahdollista. Mutta kyllä mua oikeasti viime aikojen tapahtumat kokonaisuutena jo parin kk ajalta hämmentää, jos K:n suhde kuitenkin on ihan ennallaan. Ei siis pelkästään loma B:n kanssa, koska toki kaveritkin voi yhdessä lomailla, mutta moni muu asia jo ennen ja jälkeen Kyproksen lomaa ja myös sen aikana. Mua lähinnä ihmetyttää, että kaikki ei näe näitä asioita niin, että herättäisivät vähintään kysymyksiä tilanteesta. Ja tämän sanon ihan ilman mitään pahansuopuutta ketään tahoa kohtaan ja ilman shippilasejakin.
Voisitko jo lopettaa? Mitään viitteitä ei ole, että Kn parisuhde olisi päättynyt. Puoliso oli mukana Fugessa ja Serbiassa ja ihan Fugen vlogissakin näkyy messissä. Kärtsä oli sen jälkeen ystävänsä Bojanin kanssa viikon lomalla ja nyt Euroopassa kiertueella. Puoliso on seurannut keikkojen instalivejä ihan omalla instatililtään eikä sitä todellakaan tekisi, jos olisivat eronneet.
 

Yhteistyössä