Neljä palstalaista*) paljastaa, milloin viimeksi harrasti seksiä – Unto, 76, tarvitsee vain yhden sanan.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomalaiset harrastavat yhdyntäseksiä yhä vähenevissä määrin. Kysyimme neljältä suomalaiselta, mikä on pisin aika ilman seksiä, mikä tekee ihmisestä seksikkään ja milloin seksiä on viimeksi harrastettu.

*) kirjailijan vapautta 😉

 
vierailija
Noh aamulla viimeksi, ja eilisiltanakin. Sen eilisen nautinnollisen aktin aikana **nie sanoi että hän haluaa heti huomisaamuna taas lisää 🥰

Eikä se ollut eka kerta, useimmiten näin tapahtuukin nykyisin.

Herrasmiehenä tietysti täytin hänen toiveensa 🤗😇

S
 
vierailija
Tuttua Super-Setis-shittiä. Aloituksessa ja ensimmäisessä viestissä ei ole järjen häivääkään.
Seksi alkaa olla out of fashion. Ihmiset voivat seurustella muutenkin kuin limakalvoja hinkkaamalla vastakkain.
 
vierailija
Tuttua Super-Setis-shittiä. Aloituksessa ja ensimmäisessä viestissä ei ole järjen häivääkään.
Seksi alkaa olla out of fashion. Ihmiset voivat seurustella muutenkin kuin limakalvoja hinkkaamalla vastakkain.
Alepa se meuhkaa vähän joka ketjussa nyt 🤣🤣🤣

Sinä olet ollut 🥶🐟🥶 vähintään jo 50 vuotta. Ei se tarkoita että kaikki muut haluaisivat elää samanlaista jääkylmän pakastekalan tylsää elämää jossain metallisessa esiarkussa 😏

Katsos kun elämä on laiffii 👩‍❤️‍👨👫 ❤🥰❤
 
vierailija
Super-Setis on Alepa-koukussa.
Miten kauan ukkorähjä on kytännyt kuvittelemaansa kirjoittajaa kuin hai laivaa?
Villi veikkaus. Soneran Ellit-palstan ajoista lähtien. Osaa hän ainakin ripotella kuvakkeita ruudulle.
 
vierailija
Super-Setis on Alepa-koukussa.
Miten kauan ukkorähjä on kytännyt kuvittelemaansa kirjoittajaa kuin hai laivaa?
Villi veikkaus. Soneran Ellit-palstan ajoista lähtien. Osaa hän ainakin ripotella kuvakkeita ruudulle.
Kuule kyllä Alepatäti on olemassa ja näköjään legenda aiemmin muuallakin kuin täällä 🤣

En ole Elleistä kuullutkaan, enkä tabletilla voinut liittää kuvia tänne mustana ollessakaan. Tuplavirhe siis sulla. Ja kolmas, et sinäkään kyennyt pysymään otsikon aiheessa. Elämä ohi siltä osin siis? Surullista 😢

S
 
vierailija
Ei vaan oot elämän kalkkiviivoilla jo kun ilo ja parhaat nautinnot ei enää maistu

Tilalla jatkuva pahansuopa negalänkytys täällä aamusta iltaan
Taidat olla pahasti liikuntarajotteinen?
Tämän saman viestin olet kirjoittanut jo monta monituista kertaa. Minulla on sellainen käsitys, että sinua ei päästetä muille kuin tämän palstan sivulle.
 
vierailija
Tämän saman viestin olet kirjoittanut jo monta monituista kertaa. Minulla on sellainen käsitys, että sinua ei päästetä muille kuin tämän palstan sivulle.
😆😆😆

Kuka tahansa pääsee vaikka Vauvalle tai Suomi24:lle
Olen hankkinu elämän ja käyn harvakseltaan täällä, muut ei siksikään kiinnosta kun ne on niin massiivisia ja avaus hukkuu minuutissa eetteriin

Terveelliset harrastukset vie mukavan paljon aikaa ja pitää kunnon korkealla

Etsi sinäkin parempaa sisältöä elämääsi
 
vierailija
Kuka tahansa pääsee vaikka Vauvalle tai Suomi24:lle
Olen hankkinu elämän ja käyn harvakseltaan täällä, muut ei siksikään kiinnosta kun ne on niin massiivisia ja avaus hukkuu minuutissa eetteriin

Terveelliset harrastukset vie mukavan paljon aikaa ja pitää kunnon korkealla

Etsi sinäkin parempaa sisältöä elämääsi
Olen konmarittanut eli karsinut elämästäni rankalla kädellä kaiken turhan pois. Jos lopetan tämän palstan vierailun, se on viimeinen roska jätesäkissäni.
En ole koskaan kirjautunut sometileille.
Jokainen elää kuin parhaaksi katsoo.
Elämäntyylini sopii minulle.
Olen entinen terveysterroristi.
Katselin ruokakaupan terveystuotehyllyn pakkauksia. Uskomattoman paljon tuotteita joka lähtöön. Jos elää tasapainoista elämää kuten minä elän, kaikki purkit ja purnukat voi jättää kauppojen hyllyille. Samoin kaikki alkotuotteet voi jättää valmistajan riesaksi, ja vapauttaa kaupan tilat muuhun käyttöön.
Ihmiset raatavat oravanpyörissä tyhjäntoimittajina, ja sitten tarvitsevat viihdykkeitä. Kun karsii kaiken joutavan, jokainen päivä on kuin lepopäivä.
Sielu lepää, kun ei avaa toosia meluamaan.
Tänään kirjoittamani voi tuntua lukijasta käsittämättömältä houreelta, mutta vuosien päästä joku lukija saattaa saada jotain irti viestistäni.
Niin minäkin teen. Luen sieltä sun täältä mitä sattuu. Jotkut jutut ovat niin karseita, että kiikutan lehden ripeästi lehtikeräykseen. Maailmassa on paljon pahuutta enkä minä kestä niitä lukea.
Toivon, että tämä palsta siistiytyy, ja törkykirjoittajat häipyvät takaisin Ylälaudalle ja muihin koloihinsa. Ukrainan sodan takia meno on ollut tällä palstalla villiä kuin sotarintamalla.
Leppoisa ja rauhallinen perhepalsta elämän kaikista mukavista ja vaikeistakin asioista. Palsta, jonne on helppo tulla ja sitten sulkea palsta hymyssä suin.
Onko tämä muka paljon vaadittu? Tuskin vain.
 

Yhteistyössä