K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vihdoinkin on kaihi leikattu molemmista silmistä ja voi että miten maailma kirkastui leikkauksen jälkeen. Eipä näytä Bojan enää ihanalta, se oli vain kaihin luomaa harhaa. Suosittelen leikkausta muillekin mummuikäisille. T. Maire 83 vuotta
 
vierailija
Ja vieressä seurannut koko ajan, ettei mitään puutu. Tää on kyllä hykerryttävää, että joksut on




todennäköisesti yöpyneet K n kotikodissa.

Just tällainen kuva mulle on jäänyt Kärtsän perheestä. Ovet on auki kavereille tulla ja mennä, ja vanhemmat on olleet mukana lastensa ja heidän kavereidensa elämässä. Kyllä siihen porukkaan mahtuu yksi kielimuurin takana oleva slovenialaisviisikko, etenkin kun se on omalle pojalle niin tärkeä.
 
vierailija
Ja vieressä seurannut koko ajan, ettei mitään puutu. Tää on kyllä hykerryttävää, että joksut on todennäköisesti yöpyneet K n kotikodissa.
Musta olisi ihan ymmärrettävää sekin jos ne olisivatkin yöpyneet heti hotellissa, mutta illanvietto olisi kuitenkin järkätty siellä vanhempien luona. Ja siellä sit äiti ja isä tervehtimässä ja ehdottelemassa että mihin kannattaa mennä ulkoilemaan 🥰 Mä oon kärtsän vanhempia nuorempi mutta omat lapset on jo täysi-ikäisiä ja tunnistan kyllä itseni tästä kuviosta 😄 "Tuosta kaapista voit sitten laittaa serviettejä jos tarttee ja näitä laseja löytyy kyllä enemmänkin ja muista että pakkasessa on lisää piirakoita! Näytä sitten reitti siihen rantapolulle jos joku haluaa vähän mennä ulkoilemaan, se on niin nätti paikka."
 
vierailija
Just tällainen kuva mulle on jäänyt Kärtsän perheestä. Ovet on auki kavereille tulla ja mennä, ja vanhemmat on olleet mukana lastensa ja heidän kavereidensa elämässä. Kyllä siihen porukkaan mahtuu yksi kielimuurin takana oleva slovenialaisviisikko, etenkin kun se on omalle pojalle niin tärkeä.
Mä yritin tätä, kun pojat oli pieniä. Muistan vieläkin sen energian määrän kun kymmenkunta poikien kaveria täytti asunnon. Mies ei sitten kestänyt tätä, se piti lopettaa. Ei mies, vaan käytäntö.
 
vierailija
Mä yritin tätä, kun pojat oli pieniä. Muistan vieläkin sen energian määrän kun kymmenkunta poikien kaveria täytti asunnon. Mies ei sitten kestänyt tätä, se piti lopettaa. Ei mies, vaan käytäntö.
Meillä oli yksi bonuspoika, joka yöpyi usein äitinsä yövuorojen aikaan. Lähetteli mulle tekstareita, ja edelleen numeronsa on mun kännykässä, vaikka pojat on yli kaksikymppisiä.
 

Yhteistyössä