Kun Sanna Marin muuttui, kollegat ja virkamiehet huolestuivat: ”Se oli ihan kamalaa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"– Joskus Li Andersson (vas) oli niin, että Sanna, sä oot nyt huutanut puoli tuntia Marialle, vaikka Marialla oli tässä ihan pointti, eräs lähde kuvailee Marinin käytöstä Ohisaloa kohtaan. Kirjassa kerrotaan myös Marinin tylystä käytöksestä muun muassa virkakuntaa kohtaan. Kirjassa pohditaan, miksi Marin käyttäytyi välillä tylysti, kun kamerat eivät kuvanneet. – Hänellä ei ole mitään miellyttämisen tarvetta. Häneltä puuttuu joku sellainen ajatus *), että miten ollaan kohteliaita ja huomioidaan muita. Ujo hän ei ole, kirjan yksi virkamieslähde kuvaa...."
Tarve miellyttää oli vain silloin kun media oli paikalla. Eli esittää asiallista ja sivistynyttä feikki-Sannaa.

Naamio on nyt riisuttu, huomataan todistajien suulla!

*) = narsistien tavaramerkki. Tunnekuollut ihminen jolla empatia-% on tasan 0 (nolla)
 
vierailija
Luuletteko, että se Marini oikeasti sai vain mukavia puhumalla esim. persujen venäjäsiiven hiljaiseksi? Tai vaikka että ratikkakeskustelu olisi mennyt Tampereella maaliin ilman äänenpaineen nousua?

Kyllä esim. kokoomuksessa vastustettiin vahvasti sitä, että Marin ajoi suomen Natoon ja välit esim. Niinistöön oli hyvin jäätävät.
 
vierailija
Luuletteko, että se Marini oikeasti sai vain mukavia puhumalla esim. persujen venäjäsiiven hiljaiseksi? Tai vaikka että ratikkakeskustelu olisi mennyt Tampereella maaliin ilman äänenpaineen nousua?

Kyllä esim. kokoomuksessa vastustettiin vahvasti sitä, että Marin ajoi suomen Natoon ja välit esim. Niinistöön oli hyvin jäätävät.
Tämä palsta on täynnä nillittäjiä. Luin tämän palstan jostain ketjusta, että kaksi nimimerkillä kirjautunutta (ainakin toinen heistä) olivat keskustelleet keskenään miten kamala kirjoittaja olin ollut palstalla, joka yhdistettiin aikoinaan tähän palstaan.
En muista koskaan vaihtaneeni mielipiteitä kyseisellä kuopatulla palstalla kyseisen lihatuottajan kanssa.
Ihmiset pelkäävät vahvoja ja omillaan pärjääviä naisia. Suomessa on yleinen käsitys, että parisuhteestaan eronnut nainen on yleinen sylkykuppi.
Siksi moni lykkää viimeiseen tappiin parisuhteensa lopettamista.
Palstalla vaikuttaa hihhulilahkoihin kuuluvia konservatiiveja.
Tämä palsta on sekalaisten kirjoittajien soppa. Seksiaddiktt tykkäävät, kun naisia saa halventaa oikein olan takaa anonyymilla palstalla. Kaiken tämän olen jo saanut osakseni tällä palstalla, ja minulle on perustettu muutama herjaketju.
Taitavalla väistelyllä ja kirjautuneiden viestien skippaamisella palsta ei saa minua voimaan pahoin.
 
vierailija
Luuletteko, että se Marini oikeasti sai vain mukavia puhumalla esim. persujen venäjäsiiven hiljaiseksi? Tai vaikka että ratikkakeskustelu olisi mennyt Tampereella maaliin ilman äänenpaineen nousua?

Kyllä esim. kokoomuksessa vastustettiin vahvasti sitä, että Marin ajoi suomen Natoon ja välit esim. Niinistöön oli hyvin jäätävät.
Älä kompuroi lillukanvarsien kanssa. Äläkä yritä pestä mustaa valkoiseksi
 
vierailija
Tämä palsta on täynnä nillittäjiä. Luin tämän palstan jostain ketjusta, että kaksi nimimerkillä kirjautunutta (ainakin toinen heistä) olivat keskustelleet keskenään miten kamala kirjoittaja olin ollut palstalla, joka yhdistettiin aikoinaan tähän palstaan.
En muista koskaan vaihtaneeni mielipiteitä kyseisellä kuopatulla palstalla kyseisen lihatuottajan kanssa.
Ihmiset pelkäävät vahvoja ja omillaan pärjääviä naisia. Suomessa on yleinen käsitys, että parisuhteestaan eronnut nainen on yleinen sylkykuppi.
Siksi moni lykkää viimeiseen tappiin parisuhteensa lopettamista.
Palstalla vaikuttaa hihhulilahkoihin kuuluvia konservatiiveja.
Tämä palsta on sekalaisten kirjoittajien soppa. Seksiaddiktt tykkäävät, kun naisia saa halventaa oikein olan takaa anonyymilla palstalla. Kaiken tämän olen jo saanut osakseni tällä palstalla, ja minulle on perustettu muutama herjaketju.
Taitavalla väistelyllä ja kirjautuneiden viestien skippaamisella palsta ei saa minua voimaan pahoin.
LOL

Ei kukaan sinua pelkää vaan lukuisat täällä on pöyristyneitä törkeästä tavastasi kirjoittaa niin ennen kuin nykyisinkin

Luuletko että,kaikki sikiää tyhjästä?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Luuletteko, että se Marini oikeasti sai vain mukavia puhumalla esim. persujen venäjäsiiven hiljaiseksi? Tai vaikka että ratikkakeskustelu olisi mennyt Tampereella maaliin ilman äänenpaineen nousua?

Kyllä esim. kokoomuksessa vastustettiin vahvasti sitä, että Marin ajoi suomen Natoon ja välit esim. Niinistöön oli hyvin jäätävät.
VaIehtele vähemmän.
 
vierailija
Älä kompuroi lillukanvarsien kanssa. Äläkä yritä pestä mustaa valkoiseksi
Totuus kirpaisee. Eikö olisi jo aika vaihtaa levyä kirjoitusaiheissa?
Olen aina saanut hyvät naurut tämän palstan Sanna-ketjuista.
Samalla olen joka kerta vakuuttunut siitä miten ihanaa on elää miesvapaata elämää. En ymmärrä miksi eilen yksi nuori miesmyyjä oli minulle hyvin ystävällinen ja tarjosi apua vaikka en ollut sitä vailla. Ostin kaupasta vain tuoreen leivän.
Aloitetaan ensi viikko täysin puhtaalta pöydältä. Keskitytään vain oman mielen puhdistamiseen mediasaastasta. En ole vielä avannut aamun uutisia. Seurasin vain ylimalkaisesti kohta eläköityvän Kelan pääjohtajan haastattelua Ykkösaamussa. Miltä tuntuisi olla Anssi Kela ja kelata Kelassa Kelan anomuksia?
Kelataan kelan siimaa, ja annetaan arvo ex-pääministerillemme vahvasta osaamisesta pässinpääkansamme ohjaimissa.
 
vierailija
Säälität kun et ymmärrä omaa tilannetas etkä ymmärrä perusteluita kritiikille sinua kohtaan

Viinakorttisi on aiheeton ja kulunut
Olen absolutisti enkä juo maitoakaan
No sitten sinun täytyy mennä lääkärille selvittämään mistä palstasekoilusi johtuvat.
Yksi pieni neuvo ehkä auttaa. Älä lue sellaista mistä et tykkää.. Lue vain Super- Setiksen, Palstapesun ja Siementäjän jorinat.
 
vierailija
No sitten sinun täytyy mennä lääkärille selvittämään mistä palstasekoilusi johtuvat.
Yksi pieni neuvo ehkä auttaa. Älä lue sellaista mistä et tykkää.. Lue vain Super- Setiksen, Palstapesun ja Siementäjän jorinat.
Neuvojatäti iski jälleen LOL
Joka itse antaa piupaut asiallisille pyynnöille kuten tämä kaino maaliskuinen

Voisitko Alepa olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?

Ei toteutunut , ei
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Neuvojatäti iski jälleen LOL
Joka itse antaa piupaut asiallisille pyynnöille kuten tämä kaino maaliskuinen

Voisitko Alepa olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?

Ei toteutunut , ei
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä S-ryhmän tiedotukseen. Ehkä olet aiemmin virheellisesti lähestynyt Keskon tiedotusta.
Kukapa tietää vaikka olet pommittanut jo kaikkia aalla alkavia yrityksiä Alkosta lähtien. Kyllä joskus olosi helpottuu, kun lopulta osut viestilläsi oikeaan kaupparyhmittymän tiedotukseen. Alepa lähettää sinulle harmitukseesi paketin lohtusuklaata. Kannattaa mainita viestissäsi mistä suklaatuotteista pidät eniten.
 
vierailija
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä S-ryhmän tiedotukseen. Ehkä olet aiemmin virheellisesti lähestynyt Keskon tiedotusta.
Kukapa tietää vaikka olet pommittanut jo kaikkia aalla alkavia yrityksiä Alkosta lähtien. Kyllä joskus olosi helpottuu, kun lopulta osut viestilläsi oikeaan kaupparyhmittymän tiedotukseen. Alepa lähettää sinulle harmitukseesi paketin lohtusuklaata. Kannattaa mainita viestissäsi mistä suklaatuotteista pidät eniten.
Tuttua onnetonta puujalkatason vitsiä taas kerran

Yksikään lukija ei luule puhuttavan kauppaketjusta
 

Yhteistyössä