Vornanen on huolissaan, että joku voi päästä aseen kanssa eduskuntaan

vierailija

Itse itseään vastustaen. Perussuomalaisuus on tiukassa tuossa nuoressa soturissa
Repeän naurusta.😂
Jenna Simula ja Timo Vornanen ovat kansamme pelastus ja suurin toivo. Plussana tämän palstan persujyrä, joka jaksaa ylläpitää tämän palstan tason maksimaalisen matalana.
 
vierailija
Luulin ensin tätä vitsiksi, mutta eipä ollutkaan.. Ihan käsittämätön tyyppi! Laitoin ensin viestin, jossa adjektiivi oli hieman voimakkaampi, ei tullut läpi
Ulvon naurusta. Ilmankos Jani Toivola sanoo K&K-srk-lehdessä miten ahdistava paikka eduskunta on. Luin eilen uutisen, että Trumpia suojellaan hyvin monin tavoin luodeilta. Miten Don-raukka pärjää, jos hänet valitaan. Hesarissa on loistava juttu hänestä tehdystä elokuvasta. Elokuvan tekijäjoukko ei uskalla lähteä kiertueelle tapaamaan katsojia lähiaikojen episodien takia.
Eniten minua nairattaa eduskunnan pylväiden pesu. Jos höyrykään ei auta, ehdotan hammastahnaa.
 
vierailija
Ulvon naurusta. Ilmankos Jani Toivola sanoo K&K-srk-lehdessä miten ahdistava paikka eduskunta on. Luin eilen uutisen, että Trumpia suojellaan hyvin monin tavoin luodeilta. Miten Don-raukka pärjää, jos hänet valitaan. Hesarissa on loistava juttu hänestä tehdystä elokuvasta. Elokuvan tekijäjoukko ei uskalla lähteä kiertueelle tapaamaan katsojia lähiaikojen episodien takia.
Eniten minua naurattaa eduskunnan pylväiden pesu. Jos höyrykään ei auta, ehdotan hammastahnaa.
 

Yhteistyössä