K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, ei kannata tehdä nyt itsestään hölmöä ja ilmoitella tuosta. Kyllä gf:lläkin on oikeus siellä kirjoitella.
Olen todella yllättynyt, jos hän ei ole feikki. Siksi, että kirjoittaja latistaa Käärijän hahmoa. Käärijähän on just sellainen hahmo, joka ei tekemisiään selittele. Jos on NM tai kuka hyvänsä niin ei varmaan tarkoituksella niin tee, mutta mulle vaikutelma on tuollainen.
 
vierailija
Olen todella yllättynyt, jos hän ei ole feikki. Siksi, että kirjoittaja latistaa Käärijän hahmoa. Käärijähän on just sellainen hahmo, joka ei tekemisiään selittele. Jos on NM tai kuka hyvänsä niin ei varmaan tarkoituksella niin tee, mutta mulle vaikutelma on tuollainen.


Ihan selkeä trolli. Todisteet:
a) sukunimi lyhennetty väärin
b) syntymävuosi väärin perässä
 
vierailija
Jokohan tän tonkimisen vois lopettaa. Jotenkin tulee paskanhaju nenään. Kyseessä yksityishenkilö ja julkkiksenkin osalta yksityiselämän piiriin kuuluva asia.
Kyseessä todella on yksityishenkilö, josta ei kuulu julkisella keskustelupalstalla keskustella. Aika tekopyhää, että täällä porukka ois ilmoittamassa mahdollista Discord-trollia jonain suurena väärintekijänä, ja samaan aikaan täällä tongitaan toisten yksityiselämää, mikä on paljon enemmän väärin.
 
vierailija
Onko nää kornit erohuhut virinny siksi että nyt on pakko parittaa sitä hengetöntä slovakian hemulia Käärijälle kuin olisi viimeinen mahdollisuus käsillä?
Joo. Ja suojareaktiona sille kun se niitten lomareissukin osottautui perus äijäkänniviikoksi eikä romanttiseksi lemmenlomaksi. Eikä Boitsuli ollut edes antanut K:n kuunnella bändin levyä... Kärppy tietenkin kuunnelluttanut oman levynsä gf:älle ihan ekana.
 
vierailija
Katon just youtubesta sitä kärtsän eilistä liveä ja täytyy kyllä sanoa että aika kaoottinen meno. Jännä kun k usein suunnittelee stoorejaan edes jotenkin, ja se näkyy, vaikka ois siis hölmökin juttu. Mutta tää näyttää siltä kuin ei olisi yhtään ajatusta pyörinyt päässä kun kamera on lyöty päälle.

Jan on kyl aika ihana, en oikeastaan ihmettele jos suunnitelmat on kadonnut päästä ihan sitä katsellessa.
 
vierailija
Katon just youtubesta sitä kärtsän eilistä liveä ja täytyy kyllä sanoa että aika kaoottinen meno. Jännä kun k usein suunnittelee stoorejaan edes jotenkin, ja se näkyy, vaikka ois siis hölmökin juttu. Mutta tää näyttää siltä kuin ei olisi yhtään ajatusta pyörinyt päässä kun kamera on lyöty päälle.

Jan on kyl aika ihana, en oikeastaan ihmettele jos suunnitelmat on kadonnut päästä ihan sitä katsellessa.
Joo Jan on ihana. Oli hauskaa että se tuli tonne keikalle ja oli livessäkin vielä mukana. Musta oli hyvä lisä siihen porukkaan, kun tuo K:n muu porukka ei rooleissaan juttele mitään ja Jan sit oli välillä juttukaverina ja otti otti vähän niitä biisiasioitakin puheeksi. Muutenkin oli jännä nähdä sitä heidänkin välistä vuorovaikutusta kun sitä on vähemmän nähty.
 
vierailija
Katon just youtubesta sitä kärtsän eilistä liveä ja täytyy kyllä sanoa että aika kaoottinen meno. Jännä kun k usein suunnittelee stoorejaan edes jotenkin, ja se näkyy, vaikka ois siis hölmökin juttu. Mutta tää näyttää siltä kuin ei olisi yhtään ajatusta pyörinyt päässä kun kamera on lyöty päälle.

Jan on kyl aika ihana, en oikeastaan ihmettele jos suunnitelmat on kadonnut päästä ihan sitä katsellessa.
Ainahan ne on kaaosta, mutta tällä kertaa oli takana viiden keikkapäivän putki eri kaupungeissa ja vähän ennen liveä oli vetänyt täysillä ilmeisesti vähän tavallista pidemmän keikan (ainakin tupla-ccc) ja varmasti uuden biisin ensiesitys nosti adrenaliineja vielä normaalia korkeammalle. Vähemmästäkin iskee väsymyshysteria päälle. Näin ainkin itse tuon sekoilun tulkitsin.
 
vierailija
Joo Jan on ihana. Oli hauskaa että se tuli tonne keikalle ja oli livessäkin vielä mukana. Musta oli hyvä lisä siihen porukkaan, kun tuo K:n muu porukka ei rooleissaan juttele mitään ja Jan sit oli välillä juttukaverina ja otti otti vähän niitä biisiasioitakin puheeksi. Muutenkin oli jännä nähdä sitä heidänkin välistä vuorovaikutusta kun sitä on vähemmän nähty.
Ois kyllä kiva jos joku ottaisi livessä vähän vetovastuuta. Mun mielestä niitten ei edes tarttisi pitää yllä mitään rooleja tuossa vaiheessa, kun on jo laskeuduttu lavalta ja esitys on ohi. Kärtsä (ja härtsäkin) on vähän rajatapauksia kyllä sen suhteen, ja häärijähän itse asiassa pitikin jotain toimintaa yllä vaikka pysyikin roolissaan. Ei siis tartte olla mitään käsikirjoitusta tietenkään mut nyt tuo vaikutti vaan siltä että kukaan ei oikeastaan halua sanoa mitään eikä näkyä kuvassa. Yllättäen Jan piti pakkaa kasassa, vaikkei se käynyt kuin muutaman kerran sanomassa jotain.
 

Yhteistyössä