vierailija
Ok! Tulin katsoneeksi hänen profiilia eikä siinä tämä tieto näkynyt vaikka pitäisi näkyä. Eli bugiJos meinaat NM niin seuraa kyllä.
Ok! Tulin katsoneeksi hänen profiilia eikä siinä tämä tieto näkynyt vaikka pitäisi näkyä. Eli bugiJos meinaat NM niin seuraa kyllä.
Ei tarvi ku hakukenttään laittaa nimi, niin löytyy. Kumpikin seuraa toisiaan edelleen.Mä selasin koko K:n seurattujen listan läpi, eikä näkynyt ainakaan mulla NM. Ilman hakutyökalua siis.
Kaikkea säki saat mut tekemään! Mäki selasin ja kyllä se siellä edelleen on.Mä selasin koko K:n seurattujen listan läpi, eikä näkynyt ainakaan mulla NM. Ilman hakutyökalua siis.
Eronneetkin voisivat seurata toisiaan?Ei tarvi ku hakukenttään laittaa nimi, niin löytyy. Kumpikin seuraa toisiaan edelleen.
Sulla joku pakkomielle löytää todisteita erosta vai?Eronneetkin voisivat seurata toisiaan?
Voivat kyllä. Ja voivat asua yhdessä ja vaikka harastaa seksiä keskenään. Yleisesti ottaen nämä eivät kuitenkaan ole merkkejä erosta.Eronneetkin voisivat seurata toisiaan?
Siellä isolla kv-Käärijä-serverillä, euro-pass-kanavalla. Sinne tulee tosi paljon viestejä, olikohan ne NM-trollin viestit klo 2 yöllä silloin alkuviikosta.Hei latasin Discordin. Voisiko joku kertoa tarkan nimen tai linkin sille kanavalle missä se trolli NM oli kirjoitellut? Olisin kiitollinen
Ok kiitos. Yritän etsiä.Siellä isolla kv-Käärijä-serverillä, euro-pass-kanavalla. Sinne tulee tosi paljon viestejä, olikohan ne NM-trollin viestit klo 2 yöllä silloin alkuviikosta.
Hei latasin Discordin. Voisiko joku kertoa tarkan nimen tai linkin sille kanavalle missä se trolli NM oli kirjoitellut? Olisin kiitollinen
Ei ne ole eronneet. Voisitte jo lopettaa aiheella mässäilyn ja pahan toivomisen toisen ihmisen OIKEALLE parisuhteelle.Eronneetkin voisivat seurata toisiaan?
Samaa mieltä. Ei siinä mitään, jos asialla halutaan spekuloida, mutta ne kommentit joissa toivotaan K:n ja NM:n eroa sekä koetaan, että NM on jotenkin tiellä ja haukutaan häntä, ei ole mistään kotoisin. Ei nämä heidän eroa toivovat ihmiset varmaan kelpuuttaisi K:lle ketään naista.Ei ne ole eronneet. Voisitte jo lopettaa aiheella mässäilyn ja pahan toivomisen toisen ihmisen OIKEALLE parisuhteelle.
En usko kyllä olevan feikki.Kenelle teidän mielestä kannattaisi ilmoittaa siitä mahdollisesta feikki gf:stä?
Joo, ei kannata tehdä nyt itsestään hölmöä ja ilmoitella tuosta. Kyllä gf:lläkin on oikeus siellä kirjoitella.En usko kyllä olevan feikki.
Mitähän luulet tuostakin suhteesta tietäväsi? Et mitään.Ei ne ole eronneet. Voisitte jo lopettaa aiheella mässäilyn ja pahan toivomisen toisen ihmisen OIKEALLE parisuhteelle.
No Mitähän itse luulet tietäväsi? Puhutte erosta, kun se olisi totuus.Mitähän luulet tuostakin suhteesta tietäväsi? Et mitään.
Kenelle tahansa tai vaikka itsellensä, kenelle nyt voi viestejä laittaa jos haluaa ilmoitella. En tosin laittaisi omalta tililtä vaan tekisin jonkun feikkitilin sitä varten.Kenelle teidän mielestä kannattaisi ilmoittaa siitä mahdollisesta feikki gf:stä?
Modet on ainoa oikea osoite, heille voi laitta yksäriä siellä. Ja ehkä vaan voisi vaan esittää epäilyksen, ei syytöstä tai väitettä.Kenelle tahansa tai vaikka itsellensä, kenelle nyt voi viestejä laittaa jos haluaa ilmoitella. En tosin laittaisi omalta tililtä vaan tekisin jonkun feikkitilin sitä varten.
Tää ei yllättänyt yhtään Oikeastaan oisin ollut hämmentynyt jos Jan ei olisi pyrkinyt kohti Nacen suuta jollain tavalla.Jan syöttämässä Nacea Joksujen uusimmassa tiktokissa
Juu ei kyllä yllättynyt on nää kaks kyllä vekkuleitaTää ei yllättänyt yhtään Oikeastaan oisin ollut hämmentynyt jos Jan ei olisi pyrkinyt kohti Nacen suuta jollain tavalla.
Tossa nyt ei ollut mitään erikoista, oikeasti nyt?Tää ei yllättänyt yhtään Oikeastaan oisin ollut hämmentynyt jos Jan ei olisi pyrkinyt kohti Nacen suuta jollain tavalla.