K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No miksei olis voinut varta vastenkin mennä. Onhan K iso stara janiin nähden ja tietty kaveri myös. Plus tietää et Kn liveshow on näkemisen arvoinen.
Eikös Jan ole jossain sanonut tai jostain ainakin luin, että matkustaisi aika usein Saksaan. Voihan hänellä olla siellä joitain kavereita ja huomasi, että K:lla on siellä keikka ja järjesti kavereiden kanssa hengaillut samalle ajankohdalle kuin K:n keikka on 🤷‍♂️
 
vierailija
Eikös Jan ole jossain sanonut tai jostain ainakin luin, että matkustaisi aika usein Saksaan. Voihan hänellä olla siellä joitain kavereita ja huomasi, että K:lla on siellä keikka ja järjesti kavereiden kanssa hengaillut samalle ajankohdalle kuin K:n keikka on
Münchenissä ainakin asuu paljon sloveeneja joten voi olla kavereita siellä. Mut eipä se ole matka eikä mikään mennä sinne keikalle ja samalla vähäm lomailla siellä.
 
vierailija
Münchenissä ainakin asuu paljon sloveeneja joten voi olla kavereita siellä. Mut eipä se ole matka eikä mikään mennä sinne keikalle ja samalla vähäm lomailla siellä.
Ei tietenkään ole, mutta tuossa voi samalla nähdä myös kavereitakin, joita ei välttämättä kiireen keskellä nää. Jos siis Janilla siellä kavereita on. Toki on voinut mennä ihan K:n keikan takiakin. No mut oli hauska yllätys ja ite vasta aamulla sain tietää, että Jan on ollut keikalla 😁
 
vierailija
No itse asiassa onko tämän hetkisestä yhdessäolostakaan mitään oikeita todisteita? Ihan loogiselta voisi vaikuttaa, että tähän saumaan kun tuli muutto uuteen kotiin, olisi sitten otettu erokin esiin. Mun mielestä tässä on kyllä enemmän vihjeitä erosta kuin yhdessä olosta ja totisesti enemmän kuin esim. Bodie-tarinassa, jota sitäkin moni pitää täällä totena. Ja huomatkaa sanavalinta, vihjeitä vs. todisteita, niin ei tarvitse tähän hyökätä.
Ei kai yhdessäolosta oikein voikaan todisteita olla, koska tarkoitus on pitää gf piilossa. Ehkä on parempi, etten pyydä luettelemaan niitä vihjeitä täällä, vaikka en itse perillä niistä olekaan. Asianlaita selvinnee jossain vaiheessa muutenkin. Minusta vaan ei ole kovin kauan siitä kun yhdessä olivat siellä häissäkin, mitä tässä välissä nyt olisi ehtinyt tapahtua.
 
vierailija
Ei kai yhdessäolosta oikein voikaan todisteita olla, koska tarkoitus on pitää gf piilossa. Ehkä on parempi, etten pyydä luettelemaan niitä vihjeitä täällä, vaikka en itse perillä niistä olekaan. Asianlaita selvinnee jossain vaiheessa muutenkin. Minusta vaan ei ole kovin kauan siitä kun yhdessä olivat siellä häissäkin, mitä tässä välissä nyt olisi ehtinyt tapahtua.
Minäkin luulen että hän kyllä vilahtaa jossain albumikiertueella tai muualla Kn kavereiden stooreissa vielä. Mutta jos ei enää loppuvuonna näy eikä Kn uudessa kodissa näy mitään naisen tavaroita niin voisin epäillä eroa.
 
vierailija
Ei kai yhdessäolosta oikein voikaan todisteita olla, koska tarkoitus on pitää gf piilossa. Ehkä on parempi, etten pyydä luettelemaan niitä vihjeitä täällä, vaikka en itse perillä niistä olekaan. Asianlaita selvinnee jossain vaiheessa muutenkin. Minusta vaan ei ole kovin kauan siitä kun yhdessä olivat siellä häissäkin, mitä tässä välissä nyt olisi ehtinyt tapahtua.
No just se muutto on tapahtunut tässä välissä :) Siihen samaan käänteeseen voi osua monta muutakin ratkaisua. Mutta joo, vihjeitä on useita ja olen samaa mieltä, että ei ole järkevää niitä uudestaan luetella, ne on kaikki esitetty tällä palstalla viime aikoina. Jos selailee viestit viimeisen parin viikon ajalta, niin löytyy. (Ellei ole poistettu, en ole seurannut.)
 
vierailija
No just se muutto on tapahtunut tässä välissä Siihen samaan käänteeseen voi osua monta muutakin ratkaisua. Mutta joo, vihjeitä on useita ja olen samaa mieltä, että ei ole järkevää niitä uudestaan luetella, ne on kaikki esitetty tällä palstalla viime aikoina. Jos selailee viestit viimeisen parin viikon ajalta, niin löytyy. (Ellei ole poistettu, en ole seurannut.)
Tarkoitatko vihjeillä sitä kun joku väitti että alun perin Kyproksen matkalla piti olla joku muu kuin B ja että K asuu nyt yksin? Vai jotain muuta?
 
vierailija
Minäkin luulen että hän kyllä vilahtaa jossain albumikiertueella tai muualla Kn kavereiden stooreissa vielä. Mutta jos ei enää loppuvuonna näy eikä Kn uudessa kodissa näy mitään naisen tavaroita niin voisin epäillä eroa.
Kyllä kaveripiiriä tulee viimeistään Lontooseen. Sehän on Kn synttäriviikonloppukin. Kyllä siellä gf on myös. Vuosi sitten oli äitikin.
 
vierailija
No just se muutto on tapahtunut tässä välissä Siihen samaan käänteeseen voi osua monta muutakin ratkaisua. Mutta joo, vihjeitä on useita ja olen samaa mieltä, että ei ole järkevää niitä uudestaan luetella, ne on kaikki esitetty tällä palstalla viime aikoina. Jos selailee viestit viimeisen parin viikon ajalta, niin löytyy. (Ellei ole poistettu, en ole seurannut.)
Häissä olo ei todista mitään, olisivat voineet siellä olla ystävinäkin.
 

Yhteistyössä