Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En jaksa vääntää asiasta enää jos et tajunnut. Käyn nukkumaan. Öitä.
Ootas yritän setviä tän: alkuperäinen kommentti oli että tuntitaksa annetaan mutta puolitoista tuntia on minimi ja miksi edes mainitaan tuntitaksa jos sitä ei saa. Sitten sinä tai joku sanoi että täällä on kotiapulaisia (en nyt muista mitä sanaa käytettiin tarkasti), vaikken kyllä tiedä miten se liittyy koko asiaan. Sitten vastattiin että esim kun muuttaa siellä sanotaan per tunti taksa mutta kaksi tuntia on minimi että miksei vaan sanota heti kahden tunnin taksaa (eli samaa että miksei Janne sano puolentoista tunnin taksaa) ja sitten sinä sanoit että miksi Jannen hinnastoa syyllistetään keskustelijoille. Eli siis mitä tuo sinun kommentti oikeasti meinaa tässä pitkässä keskustelussa taksasta? Kukaan ei ole syyllistänyt keskustelijoita Jannen hinnastosta.
 
vierailija
Siinä hinnasto viesti jutun jälkeen oli : toivottavasti sinä käyt yksinäisten luona antamassa seuraa. Minusta Jannen bisnes palvelu ei liity mitenkään yksityisten kyläily vierailuihin yksinäisten luona. .
 
vierailija
Siinä hinnasto viesti jutun jälkeen oli : toivottavasti sinä käyt yksinäisten luona antamassa seuraa. Minusta Jannen bisnes palvelu ei liity mitenkään yksityisten kyläily vierailuihin yksinäisten luona. .
Minäkin ymmärsin kyse oli että miksi piti letkauttaa , toivottavasti sinä käyt yksinäisten luona antamassa seuraa, sen hinnasto jutun jälkeen.
 
vierailija
Toivottavasti sinä käyt yksinäisten luona antamassa heille seuraa.
Kaikki ei ole työttömiä niinkuin Janne on. Jannella on enemmän luppoaikaa kun hän hoitelee vaan kissoja/koiria silloin kun niitä sattuu "hotlassa" olemaan. Jannella ei myöskään ole kumppania, ei lapsia, ei perhettä, ei sukulaisia, ei ystäviä, ei harrastuksia.... Eli Jannella on KOKO PÄIVÄ aikaa harjoittaa vaikka sitten tuota seuralaispalveluaan. Aika monella työssäkäyvällä on lapsia, parisuhde, harrastukset, ystävät ynnä muut menot. Mitäpä luulet, kummalla on enemmän aikaa harjoittaa yksinäisten seuralaispalvelua, työssäkäyvällä perheellisellä vai yksinäisellä Jannella.......?
 
vierailija
Kaikki ei ole työttömiä niinkuin Janne on. Jannella on enemmän luppoaikaa kun hän hoitelee vaan kissoja/koiria silloin kun niitä sattuu "hotlassa" olemaan. Jannella ei myöskään ole kumppania, ei lapsia, ei perhettä, ei sukulaisia, ei ystäviä, ei harrastuksia.... Eli Jannella on KOKO PÄIVÄ aikaa harjoittaa vaikka sitten tuota seuralaispalveluaan. Aika monella työssäkäyvällä on lapsia, parisuhde, harrastukset, ystävät ynnä muut menot. Mitäpä luulet, kummalla on enemmän aikaa harjoittaa yksinäisten seuralaispalvelua, työssäkäyvällä perheellisellä vai yksinäisellä Jannella.......?
Mitä sä oikein höpiset?? Ensinnäkään et tiedä mitään noin perusteellista Jn elämästä (ei ole esim sukulaisia tai ystäviä? Älä viitti valehdella). Toisekseen, ite en ole työtön, minulla on lapsi ja parisuhde ja on peräti myös sukulaisia ja harrastuksia ja siitä huolimatta aikaa löytyy vaikka mihin noiden ulkopuolella. Yrität saada sen näyttämään että vain yksinäisillä työttömillä on aikaa. Ei ole totta. Pitää vaan osata päättää miten aikansa käyttää. Oot ihan väärässä tuossa kommentissasi.
 
vierailija
Kaikki ei ole työttömiä niinkuin Janne on. Jannella on enemmän luppoaikaa kun hän hoitelee vaan kissoja/koiria silloin kun niitä sattuu "hotlassa" olemaan. Jannella ei myöskään ole kumppania, ei lapsia, ei perhettä, ei sukulaisia, ei ystäviä, ei harrastuksia.... Eli Jannella on KOKO PÄIVÄ aikaa harjoittaa vaikka sitten tuota seuralaispalveluaan. Aika monella työssäkäyvällä on lapsia, parisuhde, harrastukset, ystävät ynnä muut menot. Mitäpä luulet, kummalla on enemmän aikaa harjoittaa yksinäisten seuralaispalvelua, työssäkäyvällä perheellisellä vai yksinäisellä Jannella.......?
Katkera ihminen on rumin ihminen.
 
vierailija
Mitä sä oikein höpiset?? Ensinnäkään et tiedä mitään noin perusteellista Jn elämästä (ei ole esim sukulaisia tai ystäviä? Älä viitti valehdella). Toisekseen, ite en ole työtön, minulla on lapsi ja parisuhde ja on peräti myös sukulaisia ja harrastuksia ja siitä huolimatta aikaa löytyy vaikka mihin noiden ulkopuolella. Yrität saada sen näyttämään että vain yksinäisillä työttömillä on aikaa. Ei ole totta. Pitää vaan osata päättää miten aikansa käyttää. Oot ihan väärässä tuossa kommentissasi.
Et voi sanoa että "oot ihan väärässä tuossa kommentissasi.". Kukas sen päättää, sinä vai??!! Ja täten sinun kommenttisi on oikeassa, minun väärässä?? Jaa. Miksei voi olla niin päin että MINUN kommettini onkin oikeassa ja SINUN väärässä. Kaikkeen te Janne-fanitkin alennettu puolustaessanne tuota suurta tv-tähteä....
 
vierailija
Janne mainostaa tuota seuralaispalveluaan aika ylimielisesti. Ja tuostakin Jannen viestistä paistaa kirkkaasti se, kuinka Janne pitää itseään julkkiksena, KOKO SUOMEN tuntemana suurena tv-tähtenä:

"Minkä tahansa firman tarjoamalla ikäihmisen palvelulla (verrattuna minun tarjoamaani palveluun) suurin ero on se että tiedät tasan tarkkaan kuka astuu ovesta sisään, tämä jo ensimmäisestä käynnistä. ;) Sieltä tulee sinulle jo entuudestaan tuttu. -Minä Janne. ;)"

Eli Jannen mielestä HÄNEN palvelussaan parempaa on se, kun ovesta astuu itse legendaarinen Janne Antin!!! Hänen hintansa voi olla kalliimpi kuin muilla toimijoilla, mutta mitäs sen on väliä. Kunhan vain Janne Antin saapuu vierailemaan 🤮
 
vierailija
Eräs lähihoitaja vastasi heti tuohon Jannen joulupukki-ilmoitukseen että hän varaa Jannen 5.12, (ilmeisesti hoivakodin itsenäisyyspäivän juhlaan?) ja Janne tykkäsi tuosta kommentista. Harmi vain että joulupukki-Janne on tuolloin 5.12 Egyptissä iskemässä miehiä.........
 
vierailija
Eräs lähihoitaja vastasi heti tuohon Jannen joulupukki-ilmoitukseen että hän varaa Jannen 5.12, (ilmeisesti hoivakodin itsenäisyyspäivän juhlaan?) ja Janne tykkäsi tuosta kommentista. Harmi vain että joulupukki-Janne on tuolloin 5.12 Egyptissä iskemässä miehiä.........
Mitä sitten että on iskemässä miehiä? Siinä ei ole mitään väärää.
 
vierailija
Et voi sanoa että "oot ihan väärässä tuossa kommentissasi.". Kukas sen päättää, sinä vai??!! Ja täten sinun kommenttisi on oikeassa, minun väärässä?? Jaa. Miksei voi olla niin päin että MINUN kommettini onkin oikeassa ja SINUN väärässä. Kaikkeen te Janne-fanitkin alennettu puolustaessanne tuota suurta tv-tähteä....
Sinun kommentti oli että vain työttömillä yksinäisillä on aikaa. Olet täysin väärässä.
 
vierailija
Janne mainostaa tuota seuralaispalveluaan aika ylimielisesti. Ja tuostakin Jannen viestistä paistaa kirkkaasti se, kuinka Janne pitää itseään julkkiksena, KOKO SUOMEN tuntemana suurena tv-tähtenä:

"Minkä tahansa firman tarjoamalla ikäihmisen palvelulla (verrattuna minun tarjoamaani palveluun) suurin ero on se että tiedät tasan tarkkaan kuka astuu ovesta sisään, tämä jo ensimmäisestä käynnistä. Sieltä tulee sinulle jo entuudestaan tuttu. -Minä Janne. "

Eli Jannen mielestä HÄNEN palvelussaan parempaa on se, kun ovesta astuu itse legendaarinen Janne Antin!!! Hänen hintansa voi olla kalliimpi kuin muilla toimijoilla, mutta mitäs sen on väliä. Kunhan vain Janne Antin saapuu vierailemaan
Eikös täällä ole sanottu että ihminen ei halua viedä koiraansa tuntemattoman ihmisen luo hoitoon, kun ei tiedä kuka se tyyppi on. Ja sitten ihmiset täällä ylisti sitä kommenttia että juuri noin. Ja nyt sitten kun Janne sanoo tuon, että ihmiset tietää kuka tulee ovesta sisään, niin se onkin tosi ylimielistä ja huono asia. Se on jännää lukea täällä mielipuoli kommentteja joissa ensin kehutaan mutta kun Janne tekee ihan saman, se on sitten paskaa. Jotain ongelmia ihmisillä päässä kyllä.
 
vierailija
Janne mainostaa tuota seuralaispalveluaan aika ylimielisesti. Ja tuostakin Jannen viestistä paistaa kirkkaasti se, kuinka Janne pitää itseään julkkiksena, KOKO SUOMEN tuntemana suurena tv-tähtenä:

"Minkä tahansa firman tarjoamalla ikäihmisen palvelulla (verrattuna minun tarjoamaani palveluun) suurin ero on se että tiedät tasan tarkkaan kuka astuu ovesta sisään, tämä jo ensimmäisestä käynnistä. Sieltä tulee sinulle jo entuudestaan tuttu. -Minä Janne. "

Eli Jannen mielestä HÄNEN palvelussaan parempaa on se, kun ovesta astuu itse legendaarinen Janne Antin!!! Hänen hintansa voi olla kalliimpi kuin muilla toimijoilla, mutta mitäs sen on väliä. Kunhan vain Janne Antin saapuu vierailemaan
No onhan se parempaa että Janne Antin astuu sisään kuin joku Jussi Nieminen.
 
vierailija
Janne mainostaa tuota seuralaispalveluaan aika ylimielisesti. Ja tuostakin Jannen viestistä paistaa kirkkaasti se, kuinka Janne pitää itseään julkkiksena, KOKO SUOMEN tuntemana suurena tv-tähtenä:

"Minkä tahansa firman tarjoamalla ikäihmisen palvelulla (verrattuna minun tarjoamaani palveluun) suurin ero on se että tiedät tasan tarkkaan kuka astuu ovesta sisään, tämä jo ensimmäisestä käynnistä. Sieltä tulee sinulle jo entuudestaan tuttu. -Minä Janne. "

Eli Jannen mielestä HÄNEN palvelussaan parempaa on se, kun ovesta astuu itse legendaarinen Janne Antin!!! Hänen hintansa voi olla kalliimpi kuin muilla toimijoilla, mutta mitäs sen on väliä. Kunhan vain Janne Antin saapuu vierailemaan
Mitä se sulle kuuluu? Jos ihmiset haluavat maksaa, miten sun elämä siitä menee pilalle?? Ihme valittamista asiasta joka ei vaikuta mitään sun elämän rutiineihin
 
vierailija
Janne mainostaa tuota seuralaispalveluaan aika ylimielisesti. Ja tuostakin Jannen viestistä paistaa kirkkaasti se, kuinka Janne pitää itseään julkkiksena, KOKO SUOMEN tuntemana suurena tv-tähtenä:

"Minkä tahansa firman tarjoamalla ikäihmisen palvelulla (verrattuna minun tarjoamaani palveluun) suurin ero on se että tiedät tasan tarkkaan kuka astuu ovesta sisään, tämä jo ensimmäisestä käynnistä. Sieltä tulee sinulle jo entuudestaan tuttu. -Minä Janne. "

Eli Jannen mielestä HÄNEN palvelussaan parempaa on se, kun ovesta astuu itse legendaarinen Janne Antin!!! Hänen hintansa voi olla kalliimpi kuin muilla toimijoilla, mutta mitäs sen on väliä. Kunhan vain Janne Antin saapuu vierailemaan
Eli jos sinun mummu sanoo, että hän haluaisi juuri Jannen käymään kotonaan koska seuraa hänen sivujaan ja on tietoinen kuka hän on ja mikä hänen persoonansa on, sinä sanot että ehei mummu rakas, minä en voi sietää ukkoa niin me hankitaan joku ihan tuntematon sinun luo?? Joo kuule, sinun mielipiteet menee hulluuden rajoilla.
 
vierailija
Eli jos sinun mummu sanoo, että hän haluaisi juuri Jannen käymään kotonaan koska seuraa hänen sivujaan ja on tietoinen kuka hän on ja mikä hänen persoonansa on, sinä sanot että ehei mummu rakas, minä en voi sietää ukkoa niin me hankitaan joku ihan tuntematon sinun luo?? Joo kuule, sinun mielipiteet menee hulluuden rajoilla.
Tää on hyvä. Toinen esimerkki ois että jos haluan jonkun artistin esiintymään juhliin, en kai mä nyt tuntematonta palkkaa? Kyllä se on ihminen jonka tiedän ja olen kuullut entuudestaan. Näiden vihaajien kommentit eivät ole loogisia ollenkaan. Viha sumentanut ajattelukyvyn näköjäänkin.
 

Yhteistyössä