vierailija
Ollut tuo MN ihan siis kaikissa liveissä mitä kunnolla on tarjolla ollut. Olen listasta nähnyt. Ei ole ennen näkynyt. Joku asia on selkeästi muuttunut.
Loppuhuudahdus on kylläkin be sexual tai *jotain* sexual. Ei ole vittua tuossa. Sun aivot tulkitsee sen vituksi jostain syystä. Nyt livenä keikallakin se oli sexual nimenomaan siinä lopussa.Nyt kun S=M on kokonaan kuunneltavissa myös YT:ssa niin loppuhuudahdus biisissä on vain 'mitä vittua' eikä ole mitään be sexualia niinkuin aiemmin päivällä vauvalla jotkut oli kuulevinaan.
Taas nähtiin että mitä halutaan kuulla se kuullaan.
Missä kaikissa liveissä ollut mukana? Siis mistä lähtien? Oletko niin tarkkaan pystynyt kaikki aiemmat katsomaan, että tiedät, ettei aiemmin ole näkynyt. Mä en itse nimittäin ole noin tarkka ollenkaan enkä edes ehdi nähdä ketkä kaikki ovat milloinkin mukana. En siis epäile, ihmettelen vaan huomiokykyä.Ollut tuo MN ihan siis kaikissa liveissä mitä kunnolla on tarjolla ollut. Olen listasta nähnyt. Ei ole ennen näkynyt. Joku asia on selkeästi muuttunut.
K ei siis julista vielä olevansa biseksuaali tai edes B seksuaali.Hei nyt kaikki, ton loppuhuudahduskiistan voi päättää tähän: kuunnelkaa se biisi nopeudella 0,5, siinä sanotaan VERY SEXUAL, kuten livenäkin tänään. Toistan: kuunnelkaa hidastettuna (kunnon kuulokkeilla), ei epäselvyyttä enää asiasta!
Niin oli, Jan kyseli vähän biisistäkin K:lta, toi pikkuisen lisää rakennetta tuohon vähän kaoottiseen touhuiluun. Ihana että oli mukana, solahti hyvin omalla tyylillään mukaan tuohon. Kiva live oli. Nyt vaan biisejä kuuntelemaan.Jan oli livessä varmaan se järkevin osuus.
Mitä sehän on Kärtsällä töissä samalla kun vaimoileeNM:n on. Varmaan pitäny jää töihin tienaamaa. K työntää edelleen kaiken irtorahan monivetoihin.
Kyllä, kuulee selvästiHei nyt kaikki, ton loppuhuudahduskiistan voi päättää tähän: kuunnelkaa se biisi nopeudella 0,5, siinä sanotaan VERY SEXUAL, kuten livenäkin tänään. Toistan: kuunnelkaa hidastettuna (kunnon kuulokkeilla), ei epäselvyyttä enää asiasta!
Niin sillä on täti siis oikea vanha täti eikä tarvi puumista uusia.2:00:
"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin, kadulla on kuumaa, mut MULLA ON JO TÄTI".
So????
Mutta se muutos ei todennäköisesti ole ero. Jos ovat eronneet, miksi haluaisi näkyä exänsä livessä?Ollut tuo MN ihan siis kaikissa liveissä mitä kunnolla on tarjolla ollut. Olen listasta nähnyt. Ei ole ennen näkynyt. Joku asia on selkeästi muuttunut.
Oisko se muutos nyt vaikka semmonen, että on kotimaassa esim.oman alansa töissä ja on mukana miehensä kiertueella liven kautta. Ai niin. Ei se voi olla mahdollista, kun ei vaan voi.Mutta se muutos ei todennäköisesti ole ero. Jos ovat eronneet, miksi haluaisi näkyä exänsä livessä?
Tuntuu ihan uskottavalta tämäkin.Oisko se muutos nyt vaikka semmonen, että on kotimaassa esim.oman alansa töissä ja on mukana miehensä kiertueella liven kautta. Ai niin. Ei se voi olla mahdollista, kun ei vaan voi.
Uusi koti valmis, niin alkaa olla sopiva ajankohta. Eroon en usko ollenkaan.Ehkä NM on jo pieniin päin....ei lähde enää ryysimään keikkabusseihin vaan katsoo etänä. Se ois ihanaa!!!!!
Ei ole yhtään s tai ks äännettä tuossa lainissa biisissä.Kohdassa 1:52 kuuluu vielä selvemmin tuo "very sexual".
Ei kai porukka ihan tosissaan oo biisexuaaliensa kanssa. Ei hyvää päivää
On. Löytyy youtubesta esim. sanoilla käärijä live 2024.Apua onko Jan live jossain nähtävillä? En selviä ilman
KIITOSOn. Löytyy youtubesta esim. sanoilla käärijä live 2024.
Tuossa livessä Jan on hot, hot.
Mikäs laki estää?Dscordista ei muuten saisi jakaa matskuja muualle tolla tavalla. Tiedoksi nyt vaan.
Miksi kirjoittaisi nimensä mariekouv kun se sukunimi on kovtoun.Ei mitenkään voi olla oikea MK tuo.