Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos te puhutte jostain muusta kuin aiheesta, menkää muualle puhumaan missä sen aiheesta on jo keskustelu. Mitä siitä täällä jaarittelette. Tämä on Onnenarpa ja Janne Antin keskustelu! Kuulostaako tutulta?
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
 
vierailija
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
Niin. Et huomannut sarkasmia mutta ei se haittaa. Sarkasmi ei toimi Suomen kielellä. Vai onko se suomenkielellä?
 
vierailija
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
Kenestä muusta sinä esimerkiksi puhut kuin Jannesta? Olen utelias. Oletko monella eri julkkis keskustelusivulla?
 
vierailija
Nyt tunti sitten tuli joulupukki juttu Jannelta. Eli tämä aikaisempi ihminen jälkeen kerran valehteli kun sanoi Janne tyrkytti itteään siihen aiemmin. Miten te voitte uskoa yhtään mitään mitä täällä kirjoitetaan kun niin monta kertaa on todistettu täällä on ainakin se yksi valheiden levittäjä.
 
vierailija
Sitten vielä kun saa selville näiden stalkkaajien IP osoitteet niin jopas alkaa juhlat. Vihapuhe on rikos ja täällä on jo menty siihen. Tää on niin hyvä että nää stalkkaajat ite myönsi että he stalkkaa. Upea juttu.
Suomalaiset on outoja. Jotenkin jääneet vuoteen 1950. Reppanat. Maailma mennyt eteenpäin, mutta kun asuu syrjässä siitä, ei tiedä mitä sivistys on.
 
vierailija
Seuraten tätä sivua, nämä ovat kommentoijat: ihmiset jotka vihaa miestä. Ihmiset jotka eivät vihaa miestä. Ihmiset jotka eivät ikinä edes ole nähneet mitään hänen nykyisiä sivuja mutta uskovat kaiken mitä täällä sanotaan (pelottavaa koska näitä ihmisiä voi manipuloida ihan mihin suuntaan vaan). Ihmiset jotka ovat puolesta ja vastaan riippuen tilanteesta joten ei ikinä oikeasti tiedä mitä mieltä he ovat (myös vähän pelottavaa). Ihmiset joilla ei ole mitään tolkkua päässä ja jotka kirjoittavat täyttä soopaa ja saavat tyydytystä kun joku on samaa mieltä vaikka se onkin mielipuolta mieltä. Ja siinäpä se on. Jippii.
 
vierailija
Eikös usea ole Jannen sivuilla seuraajana jotka täällä viestittelee.?
Vihaajat ovat kun stalkkaavat kaikkea mitä hän kirjoittaa ja sitten tulevat toistamaan sen tänne. Eivät kuitenkaan uskalla kirjoittaa mitään kommenttia Jannen sivulle koska haluavat sairaalloisesti jatkaa miehen postauksien lukemista vaikka vihaavat miestä ja jos kirjoittaisivat mielipiteensä sinne, heidät estettäisiin ja sehän ei käy heille kun kuitenkin pitää hullun lailla saada tietää mitä mies sanoo. Jos tuo ei ole mielisairasta, en tiedä mikä on.
 
vierailija
Sitten vielä kun saa selville näiden stalkkaajien IP osoitteet niin jopas alkaa juhlat. Vihapuhe on rikos ja täällä on jo menty siihen. Tää on niin hyvä että nää stalkkaajat ite myönsi että he stalkkaa. Upea juttu.
Voi sinua. Vai että oikein vihapuhetta. Salli mun nauraa!! Ja sinäkö reppana luulet että poliisissa olisi oikeasti aikaa ja resursseja ruveta tutkimaan jotain "vihapuhetta" ja selvittää vihaajien ip-osoitteet... Ymmärrätkö sinä yhtään kuinka paljon Suomessa on julkkiksia?? Tai "julkkiksia", kuten Janne. Jos nämä kaikki julkkikset ottaisi yhteyttä poliisiin kun saavat ikävää palautetta, niin huh huh! Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! On siellä oikeasti sellaistakin mistä jo kannattaakin tehdä rikosilmoitus. Mutta nämä Janne-kirjoitukset.... Näistäkö sinä muka vääntäisit rikosilmoituksen??!! 😂😂😂
 

Yhteistyössä