Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos te puhutte jostain muusta kuin aiheesta, menkää muualle puhumaan missä sen aiheesta on jo keskustelu. Mitä siitä täällä jaarittelette. Tämä on Onnenarpa ja Janne Antin keskustelu! Kuulostaako tutulta?
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
 
vierailija
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
Niin. Et huomannut sarkasmia mutta ei se haittaa. Sarkasmi ei toimi Suomen kielellä. Vai onko se suomenkielellä?
 
vierailija
Kyllä fanitkin keskustelee aiheen vierestä. Ja kuten aiempi viestijä laittoi ettei Jannestakaan saa puhua, outoja ohjeita keksitte itse kuin omistaisitte tämän keskustelun, sana on vapaa, alunperinkin toivottu aloittajalta.. .
Kenestä muusta sinä esimerkiksi puhut kuin Jannesta? Olen utelias. Oletko monella eri julkkis keskustelusivulla?
 
vierailija
Nyt tunti sitten tuli joulupukki juttu Jannelta. Eli tämä aikaisempi ihminen jälkeen kerran valehteli kun sanoi Janne tyrkytti itteään siihen aiemmin. Miten te voitte uskoa yhtään mitään mitä täällä kirjoitetaan kun niin monta kertaa on todistettu täällä on ainakin se yksi valheiden levittäjä.
 

Yhteistyössä