vierailija
Oliko se poni invaasio vuosi sitten? Muistaakseni se oli koulujen syysloman aikoihin?
Ainakin miljoona. K/B shippauksen tarkoituksena on vallata kaikki maailman keskustelupalstat ja levittää niihin BoJere shippauksen ilosanomaa.Montako sataa ketjua tarviit
Hitto mä repeen sen ketjun nimelle. Ei niitä tosi shippaajia sitten ollutkaan kuin se yks.Montako sataa ketjua tarviit
Tehän nolot tuon teitte, kukaan sinne ole siirtymässä?Hitto mä repeen sen ketjun nimelle. Ei niitä tosi shippaajia sitten ollutkaan kuin se yks.
Samaa yritin vauvalla kysyä, mutta tuli pelkkää alanuolta. Jokin trollihyökkäs menossa. Mut pohdiskelin samankaltaista. Onko Sloveniassa joskus kauan sitten vai voisiko peräti olla Suomesta. Ehkä joku tunnistaa seinän Uskoisin ettei Kyproksella tai Lissabonissa ihan villapaitaan pukeuduta.Missähän B on tuossa JO-subsin kääntämässä pätkässä, missä mainostaa sitä hyväntekeväisyystapahtumaa? Tänään illalla julkaistu siellä tapahtuman stooreissa, sit subsit kääntäneet. Näyttää vähän uniselta, on tainnut tulla valvottua.
Ei näytä, ihan normaali itsensä vai joko se olis Sloveniaan tullut Portugalista?Missähän B on tuossa JO-subsin kääntämässä pätkässä, missä mainostaa sitä hyväntekeväisyystapahtumaa? Tänään illalla julkaistu siellä tapahtuman stooreissa, sit subsit kääntäneet. Näyttää vähän uniselta, on tainnut tulla valvottua.
Tosi shippaajan on vaikea keskustella yksinään siellä.Tehän nolot tuon teitte, kukaan sinne ole siirtymässä?
Tulee jotenkin fiilis, niin kuin tuo ois tänään kuvattu. Mut en tiedä tietysti.Samaa yritin vauvalla kysyä, mutta tuli pelkkää alanuolta. Jokin trollihyökkäs menossa. Mut pohdiskelin samankaltaista. Onko Sloveniassa joskus kauan sitten vai voisiko peräti olla Suomesta. Ehkä joku tunnistaa seinän Uskoisin ettei Kyproksella tai Lissabonissa ihan villapaitaan pukeuduta.
No sehän nyt on päivänselvää ollut jo iät ja ajat. Yksi sekoilija pilaa muiden maineen kuten kaikessa.Hitto mä repeen sen ketjun nimelle. Ei niitä tosi shippaajia sitten ollutkaan kuin se yks.
Voisi olla Sloveniassa kuvattu, tuo sama pusero päällä siinä videossa, missä syöttää peuroja. Tietty voinut ottaa sen myös mukaan reissuun, mualla tuskin tarvinnut noin lämmintä vaatetta kuin Suomessa.Samaa yritin vauvalla kysyä, mutta tuli pelkkää alanuolta. Jokin trollihyökkäs menossa. Mut pohdiskelin samankaltaista. Onko Sloveniassa joskus kauan sitten vai voisiko peräti olla Suomesta. Ehkä joku tunnistaa seinän Uskoisin ettei Kyproksella tai Lissabonissa ihan villapaitaan pukeuduta.
Sloveniassa on ollut tänään päivän alin lämpötila 9 ja ylin 13, joten kyl siellä on ollut villapaita tarpeen. Huomenna hiukan lämpimämpää. Lissabonissa taas asteita noin 20.Voisi olla Sloveniassa kuvattu, tuo sama pusero päällä siinä videossa, missä syöttää peuroja. Tietty voinut ottaa sen myös mukaan reissuun, mualla tuskin tarvinnut noin lämmintä vaatetta kuin Suomessa.
Ei ole sellaisen luoma edes?Tosi shippaajan on vaikea keskustella yksinään siellä.
Voi tietysti olla joku hyvin ilmastoitu sisätila, missä on vähän viileää, olipa missä maassa vaan.Sloveniassa on ollut tänään päivän alin lämpötila 9 ja ylin 13, joten kyl siellä on ollut villapaita tarpeen. Huomenna hiukan lämpimämpää. Lissabonissa taas asteita noin 20.
Eli sinä. Kukaan meistä tosipohjalta shippaavista ei ole aikeissakaan siirtyä tonne.No sehän nyt on päivänselvää ollut jo iät ja ajat. Yksi sekoilija pilaa muiden maineen kuten kaikessa.
Puhut itsestäsi monikossa.Eli sinä. Kukaan meistä tosipohjalta shippaavista ei ole aikeissakaan siirtyä tonne.
Onhan tännekin useampi kirjoittanut ja vauvallakin sekoili tänään joku eri kuin minä, itse en siellä kiistele enkä varsinkaan tuollaisesta aiheesta mistä tämä yksi jankkasi. K sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. Menen sen mukaan ja sanoi tuon poikaystävä Bojanin takia.Puhut itsestäsi monikossa.
Berliinissä kans aika viileetä jo..Sloveniassa on ollut tänään päivän alin lämpötila 9 ja ylin 13, joten kyl siellä on ollut villapaita tarpeen. Huomenna hiukan lämpimämpää. Lissabonissa taas asteita noin 20.
Älä edes aloita, minulle tulee turha toive taas.Berliinissä kans aika viileetä jo..
Ja Norjassa…Berliinissä kans aika viileetä jo..
Joku tuolla puutarhassa epäili olisiko ollut Suomessa H:n kanssa tekemässä biisiä.Jodelissa muuten oli maininta, että jonkun tuttu oli nähnyt Kärtsän ja pelkästään takaa päin nähtynä Bojanin miehen yöllä ruokakaupassa pakastealtailla. Luultavasti Bojan oikeasti oli siellä baarissa ja lähti tapaamaan Kärtsää. Oisko klassisesti pakaste pizzaa ostettu ja torstaina Bojan taisikin lentää Portugaliin. Suomen reissu oli kyllä hiukan erikoinen koukku tässä.
Tohon minä en kyllä usko, en usko, että B lähtisi mihinkään pellejuttuun mukaan. Toivottavasti K:n kanssa, jos edes mitään on.Joku tuolla puutarhassa epäili olisiko ollut Suomessa H:n kanssa tekemässä biisiä.