vierailija
Mun mielestä K on seksikkäämpi blondina, oli sitten tukka pystyssä, pottana tai jotain siltä väliltä. Blondi K.Ai blondista pottakampauksesta? Minä tykkään! Toivottavasti näkyy enemmänkin!
Mun mielestä K on seksikkäämpi blondina, oli sitten tukka pystyssä, pottana tai jotain siltä väliltä. Blondi K.Ai blondista pottakampauksesta? Minä tykkään! Toivottavasti näkyy enemmänkin!
Et sitten voinut edes yhtä kertaa jättää toistamatta tätä sata kertaa kuultua mielipidettäsi.Ei tuossa katseessa ole mitään ihmeellistä.
Sä voit olla sitä mieltä, mutta moni muu on toista mieltä. Se miten Jan katsoo Nacea, huh miten intensiivisen seksikäs.Ei tuossa katseessa ole mitään ihmeellistä.
Ei vaan Instagram salli noin eksplisiittisiä kuvia.Miettikää mikä kohu syntyisi, jos Nace jakaisi jonkun rivon miesx4 kimppaseksikuvan, missä ovat hänen lisäkseen mukana Jan, Bojan ja Kärtsy. Mä tykkäsin siitä kuvasta.
Ei kun yksi bussi jolla kierretään koko matka. Ei ole mitään järkeä olla joka maassa eri bussi, kun kerran maata pitkin pääsee. Ja viimeksikin UK:hon menivät lautalla sen bussin kanssa.Bussit niillä on varmasti joka kohde maassa.
Ehkä Nace on julkaissut näitä kuvia, mutta instan sensuuri iski.Ei vaan Instagram salli noin eksplisiittisiä kuvia.
Ehdottomasti. Silmät ja kulmat tulee paremmin esiin blondina. Ihana se on.Mun mielestä K on seksikkäämpi blondina, oli sitten tukka pystyssä, pottana tai jotain siltä väliltä. Blondi K.
Yksin on paha keskustella.Mä tein ketjun K&B tosi shippaajille. Jostain syystä linkki ei mene tällä läpi.
Bussi matkassa koko ajan tietenkin. Kamaa on roudattavaksi noin pitkälle rundille tosi paljon. Ei mitään järkeä siirrellä niitä edestakaisin. Kärppä jo uupunut, kun piti rahdata laukut Berliinissä kentältä.Ei kun yksi bussi jolla kierretään koko matka. Ei ole mitään järkeä olla joka maassa eri bussi, kun kerran maata pitkin pääsee. Ja viimeksikin UK:hon menivät lautalla sen bussin kanssa.
En ole ainoa.Yksin on paha keskustella.
Mun yhdellä kaverilla on kännykässä se K:n nuoruuden kuva, jossa K on vaalea. Se on kuulemma hotein kuva K:sta ikinä. Mun makuun vähän liian nuori siinä.Ehdottomasti. Silmät ja kulmat tulee paremmin esiin blondina. Ihana se on.
No sittenhän voitte olla siellä ja jättää tää ketju rauhaanEn ole ainoa.
Mutta nykyään se oma väri taitaa olla vaaleanmaantien ruskea.Mun yhdellä kaverilla on kännykässä se K:n nuoruuden kuva, jossa K on vaalea. Se on kuulemma hotein kuva K:sta ikinä. Mun makuun vähän liian nuori siinä.
Joo, näin sen tuolla "uusimmat" listassa. Hyvä nimi ketjulle. :'DMä tein ketjun K&B tosi shippaajille. Jostain syystä linkki ei mene tällä läpi.
Mene itse, jos häiriinnyt toisista kirjoittajista.No sittenhän voitte olla siellä ja jättää tää ketju rauhaan
Rakastan K:n vaaleanmaantieruskeaa omaa väriä.Mutta nykyään se oma väri taitaa olla vaaleanmaantien ruskea.
Minullekin se on liian nuori niissä vanhoissa kuvissa. Lemppari-K on just sen ikäinen mitä se tällä hetkellä sattuu olemaan. <3Mun yhdellä kaverilla on kännykässä se K:n nuoruuden kuva, jossa K on vaalea. Se on kuulemma hotein kuva K:sta ikinä. Mun makuun vähän liian nuori siinä.
Se nuoruuden kuva on jotenkin liian sliipattu tai jotakin, nykyinen on just hyvä. Ja B:kin varmaan tykkää.Minullekin se on liian nuori niissä vanhoissa kuvissa. Lemppari-K on just sen ikäinen mitä se tällä hetkellä sattuu olemaan. <3
Se on todella kuuma kuva. On varmaan ollut suosittu tyttöjen joukossa teinistä alkaen.Mun yhdellä kaverilla on kännykässä se K:n nuoruuden kuva, jossa K on vaalea. Se on kuulemma hotein kuva K:sta ikinä. Mun makuun vähän liian nuori siinä.
Homomaisemman näköinen tuossa kuin nykyään.Se on todella kuuma kuva. On varmaan ollut suosittu tyttöjen joukossa teinistä alkaen.
Montako sataa ketjua tarviitMä tein ketjun K&B tosi shippaajille. Jostain syystä linkki ei mene tällä läpi.