K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä liputan myös sen puolesta, että D:llä ja B:llä oli kiinnostusta toisiaan kohtaan, sellasta pientä flirttiä ja ihastusta ilmassa. Siitä ei sitten jostakin syystä tullut mitään. B ja S taas kavereita, samoin D ja Kris.
 
vierailija
Mä liputan myös sen puolesta, että D:llä ja B:llä oli kiinnostusta toisiaan kohtaan, sellasta pientä flirttiä ja ihastusta ilmassa. Siitä ei sitten jostakin syystä tullut mitään. B ja S taas kavereita, samoin D ja Kris.
Mä luulen, että D saattaa myös läheisissä ihmissuhteissa heittäytyä aika hankalaksi noiden läheisriippuvuus ym. juttujensa takia, joten hänen kanssaan suhteen luominen ei välttämättä ole siitä helpoimmasta päästä, vaikka läheinen ihmissuhde tuntuukin olevan just sitä mitä kaipaa kaikista eniten.
 
vierailija
Lueskelin vähän ketjua. Käsittämätöntä että ihmiset luulee tietävänsä jonkun ihmisen elämästä lähes kaiken seuraamalla niiden somea. Kuinka väärässä voi olla.
Ehkä jotkut tekevät sen perusteella johtopäätöksiä, mutta tuskin sentään luulevat tietävänsä kaiken. Kannattaa myös muistaa se, että moni kirjoittaa puoliksi tsoukkina näitä kommentteja ja joissakin on pieni shippi vivahde mukana. Ihan tosissaan ei kaikkea täällä kirjoitettua kannata ottaa tai tehdä oletuksia sen perusteella muiden kommentoijien tarkoitusperistä. Jos taas viittaat Ano ym. keskusteluun, niin ne voisi jo ohittaa.
 
vierailija
Tai sitten se D ja S kanssa pyöriminen oli K mustasukkaiseksi tekemistä. Kummast kaikki loppui kun Kärdeltä tuli enemmän huomiota.

Tsoukki Tsoukki
Mulle tuli kans mieleen, että mitähän K tuumasi, jos kuuli noista Sadie huhuista. Tuliko kiire vähän toimia. En kyllä itsekään usko tähän kirjoittamaani. Onhan K lla itselläänkin todennäköisesti kumppani edelleen.
 
vierailija
Mulle tuli kans mieleen, että mitähän K tuumasi, jos kuuli noista Sadie huhuista. Tuliko kiire vähän toimia. En kyllä itsekään usko tähän kirjoittamaani. Onhan K lla itselläänkin todennäköisesti kumppani edelleen.
Ellei se K:n kumppani ole saanut lähtöpasseja. Olisiko tämä loma B:n kanssa pitänyt alun perin olla hänen kanssaan ja tulikin ero.
 

Yhteistyössä