K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jestas noita yön juttuja... oliko ne ihan tosissaan kaikki? Mutta yks mikä mua tosissaan ärsytti, oli noi syytökset kun jätettiin B yksin laahustamaan Helsingissä. Ei hemmetti! Se on aikuinen mies! Ehkä sen olis pitänyt itse ajatella onko nyt kaikkein paras hetki tulla tänne, Klla kiertue alkamassa ja kiirettä riittää aamusta iltaan. Sitäpaitsi, eiköhän K ainakin hommannut sille lipun sinne 30 seconds to marsin keikalle, keikkahan oli loppuunmyyty kuitenkin. Mutta että ihan ohjelmatoimistona pitäisi toimia...
Taisi olla osa ainakin huumoria.
 
vierailija
Taisi olla osa ainakin huumoria.
Toivottavasti, B ei varmasti ole käskenyt K:n sanoa jotain juttuja Tjäreborgin mainoksessa, eikä muutenkaan näytä, että hillitsisi mitään, eikä enkuksi edes niitä sanonut. Lisäksi ne K:n puheet ei tainneet selventää yhtään mitään, ehkä vain päinvastoin. Eli tuskin oli mikään viesti yhtään kenellekään.
 
vierailija
Kukakohan miken tuttu tuolla vauvalla aina vetää raivarit kun missään päin fandomia arvostellaan hänen tekemisiään. Kävin nyt uteliaisuudesta katsomassa twittertiliä kun kaikenlaista olen kuullut. Mitä aktuaalista h*lv*tt*ä?? Ehkä se on oma vika, kun olen välillä ollut poissaoleva, en ole ottanut asioista selvää.

Ketään ei missää tapauksessa pidä syyttää sukulaistensa typeryydestä. Mutta nyt kun tuon nft-firman myötä varsinkin hän on entistä enemmän tiukasti kiinni käärijä-bisneksessä, niin kyllä pakko pysähtyä miettimään, mihin ja kelle olen rahojani antamassa. Miksi ei ole kokenut tarpeelliseksi poistaa tuollaisia juttuja mitkä näkyvät ihan oman nimen ja kuvan alla? Vai onko kenties poistanutkin pahimmat jutut...

Kuulemma tykkäyksistä on löytynyt vielä pahempaa tekstiä, transfobiaa ja muuta, mutta sitä on tietysti nyt mahdotonta todistaa niin en tiedä mitä uskoa.
 
vierailija
Kukakohan miken tuttu tuolla vauvalla aina vetää raivarit kun missään päin fandomia arvostellaan hänen tekemisiään. Kävin nyt uteliaisuudesta katsomassa twittertiliä kun kaikenlaista olen kuullut. Mitä aktuaalista h*lv*tt*ä?? Ehkä se on oma vika, kun olen välillä ollut poissaoleva, en ole ottanut asioista selvää.

Ketään ei missää tapauksessa pidä syyttää sukulaistensa typeryydestä. Mutta nyt kun tuon nft-firman myötä varsinkin hän on entistä enemmän tiukasti kiinni käärijä-bisneksessä, niin kyllä pakko pysähtyä miettimään, mihin ja kelle olen rahojani antamassa. Miksi ei ole kokenut tarpeelliseksi poistaa tuollaisia juttuja mitkä näkyvät ihan oman nimen ja kuvan alla? Vai onko kenties poistanutkin pahimmat jutut...

Kuulemma tykkäyksistä on löytynyt vielä pahempaa tekstiä, transfobiaa ja muuta, mutta sitä on tietysti nyt mahdotonta todistaa niin en tiedä mitä uskoa.
No ei ole kukaan Miken tuttu, ei tuolla vauvalla taida kukaan hyväksyä näitä Miken haukkumisia ja K:n hyväksikäyttöpuheita. Lisäksi toi tekniikka on selvennetty jo vauvankin ketjussa moneen otteeseen, ei liity gryptovaluutoihin tämä homma. Useampikin artisti tätä käyttää ja K:n Europass hinta 14,90 eur ei edes paha hinta lisämatskuista, eikä epäilijöiden sitä tarvitse ottaa. Niin en oikein ymmärrä ongelmaa.
 
vierailija
Toivottavasti, B ei varmasti ole käskenyt K:n sanoa jotain juttuja Tjäreborgin mainoksessa, eikä muutenkaan näytä, että hillitsisi mitään, eikä enkuksi edes niitä sanonut. Lisäksi ne K:n puheet ei tainneet selventää yhtään mitään, ehkä vain päinvastoin. Eli tuskin oli mikään viesti yhtään kenellekään.
Mä olen jo tänään ehtinyt moneen kertaan katsoa tuon mainospätkän. Ukkelini, se kuulostaa niin suloiselta. Voi Kärtsä.
 
vierailija
No ei ole kukaan Miken tuttu, ei tuolla vauvalla taida kukaan hyväksyä näitä Miken haukkumisia ja K:n hyväksikäyttöpuheita. Lisäksi toi tekniikka on selvennetty jo vauvankin ketjussa moneen otteeseen, ei liity gryptovaluutoihin tämä homma. Useampikin artisti tätä käyttää ja K:n Europass hinta 14,90 eur ei edes paha hinta lisämatskuista, eikä epäilijöiden sitä tarvitse ottaa. Niin en oikein ymmärrä ongelmaa.
Niin siis oletko käynyt katsomassa sitä miken twittertiliä? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka käyttäisivät kryptoa (toki se olisi vähän epäilyttävää muttei itselleni merkittävästi). En ole myöskään koskaan nähnyt mikkeä minään hyväksikäyttäjänä, kunhan ajatellut että hienoa kun joku voi työllistää veljensä. Salaliittoteoriat, erityisesti terveyteen liittyen ja mahdollisesti vielä pahemmat puheet on se mihin vedän moraalisen rajan.
 
vierailija
Niin siis oletko käynyt katsomassa sitä miken twittertiliä? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka käyttäisivät kryptoa (toki se olisi vähän epäilyttävää muttei itselleni merkittävästi). En ole myöskään koskaan nähnyt mikkeä minään hyväksikäyttäjänä, kunhan ajatellut että hienoa kun joku voi työllistää veljensä. Salaliittoteoriat, erityisesti terveyteen liittyen ja mahdollisesti vielä pahemmat puheet on se mihin vedän moraalisen rajan.
Joo mun mielestä ihmisillä lähinnä meni maku Mikkeen niiden salaliittohörhöilyjuttujen myötä. En itsekään välitä tyypistä mutta noi tämänhetkiset Twitter-kirjoittelut on törkeitä.
 
vierailija
Joo mun mielestä ihmisillä lähinnä meni maku Mikkeen niiden salaliittohörhöilyjuttujen myötä. En itsekään välitä tyypistä mutta noi tämänhetkiset Twitter-kirjoittelut on törkeitä.
Eri mieltä, ei tuommoisia juttuja ole ketjuissa ole pohdittu, eikä mikään maku ole mennyt, suurin osa pitää Mikestä mielestäni. Itseä tosin crewn jäsenen twittertili niin paljoa edes kiinnosta. Nää uudet X:n haukkumiset ei liity tohon mitenkään sanoisin, haluttu vaan taas löytää joku kohde nyt taas jota haukkua. Myös ilmeisesti nyt H:ta haukutaan ton oman kappaleen johdosta niin olen käsittänyt.
 
vierailija
Eri mieltä, ei tuommoisia juttuja ole ketjuissa ole pohdittu, eikä mikään maku ole mennyt, suurin osa pitää Mikestä mielestäni. Itseä tosin crewn jäsenen twittertili niin paljoa edes kiinnosta. Nää uudet X:n haukkumiset ei liity tohon mitenkään sanoisin, haluttu vaan taas löytää joku kohde nyt taas jota haukkua. Myös ilmeisesti nyt H:ta haukutaan ton oman kappaleen johdosta niin olen käsittänyt.
En nyt puhu ketjuista vaan x:n porukasta, eivät pidä Mikestä sen tilin mielipiteiden takia.
 
vierailija
Niin siis oletko käynyt katsomassa sitä miken twittertiliä? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka käyttäisivät kryptoa (toki se olisi vähän epäilyttävää muttei itselleni merkittävästi). En ole myöskään koskaan nähnyt mikkeä minään hyväksikäyttäjänä, kunhan ajatellut että hienoa kun joku voi työllistää veljensä. Salaliittoteoriat, erityisesti terveyteen liittyen ja mahdollisesti vielä pahemmat puheet on se mihin vedän moraalisen rajan.
Jos nyt kuitenkin muistetaan, että korona-aika oli aika hurjaa monen mielenterveydelle. Monelta meni työkeikat yms. ja voin kuvitella, mikä paine siitä syntyy jos sulla on lapsiakin elätettävänä. Tarkoitan sitä, että se aika oli niin polarisoivaa, että moni ihan fiksukin tyyppi alkoi uskoa mitä ihmeellisimpiä teorioita varsinkin kun alkuun ei edes ollut kunnolla tietoa mistään ja sitten myöhemmin kun kaikki sulut ym. jatkui ja jatkui. Omasta tuttavapiiristä esim. yksi putosi tuolloin kaninkoloon, josta ei ole päässyt vieläkään ulos. Ihan älykäs ja kiva tyyppi, mutta ilmeisesti joku niksahti tuolloin. Olen sit kyllä nähnyt muutamankin ihan lehtijutunkin siitä, miten joku on kertonut tällaista tapahtuneet itselle ja miten älyttömiltä omat ajatukset jälkikäteen tuntui.

Mun mielestä ihmisille on annettava mahdollisuus muuttaa mieltään ja kasvaa. Aika on eri ja ihminen voi olla myös eri. Mietitääs nyt vaikka tapaus Emm1Nu0rgam ihan lähiajoilta.
 
vierailija
Ai meinaatko että M nykyään uskoo tieteeseen ja äänestää vihreitä. 😁
Jospa sit vaikka keskustelet hänen itsensä kanssa mieluumin kuin että anonyymillä keskustelupalstalla olet tietävinäsi mitä mieltä hän on asioista nykyään. Ihmiset muuttuu ihan varmasti. Ja loppujen lopuksi hänen mielipiteensä ja toimintansa eivät kuitenkaan kai ole mitenkään rikollisia.
Kaipaan niitä aikoja, jolloin ihmiset saattoivat olla eri mieltä asioista, mutta silti pystyivät kohtelemaan toisiaan inhimillisesti ja toimimaan yhdessä. Nykyään jutut ovat niin vastakkain, että kaikki revitään ihan kappaleiksi.
 
vierailija
Joo, ja ei aikuisen ihmisen mielipiteet niin helposti muutu.
Kopsaan tähän tuonne aiemmin kirjoittamani, kun en jaksa kokonaan uutta kirjoittaa. Mites tämä näkökulma. Kova henkinen paine johdattaa tiettyyn ajatteluun, mutta kun paine poistuu, saattaa poistua myös se pohja jolle se ajattelu perustui. Sinänsä en väitä mitään puoleen tai toiseen, mutta kyllä ihmiset voi muuttaa mieltään aikuisenakin ja suht nopeasti.

"Jos nyt kuitenkin muistetaan, että korona-aika oli aika hurjaa monen mielenterveydelle. Monelta meni työkeikat yms. ja voin kuvitella, mikä paine siitä syntyy jos sulla on lapsiakin elätettävänä. Tarkoitan sitä, että se aika oli niin polarisoivaa, että moni ihan fiksukin tyyppi alkoi uskoa mitä ihmeellisimpiä teorioita varsinkin kun alkuun ei edes ollut kunnolla tietoa mistään ja sitten myöhemmin kun kaikki sulut ym. jatkui ja jatkui. Omasta tuttavapiiristä esim. yksi putosi tuolloin kaninkoloon, josta ei ole päässyt vieläkään ulos. Ihan älykäs ja kiva tyyppi, mutta ilmeisesti joku niksahti tuolloin. Olen sit kyllä nähnyt muutamankin ihan lehtijutunkin siitä, miten joku on kertonut tällaista tapahtuneet itselle ja miten älyttömiltä omat ajatukset jälkikäteen tuntui."
 

Yhteistyössä