K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas olen tosi iloinen, että osan teidän sairaiden stalkkereiden toimia rajoitetaan, eniten tätä on näyttänyt olevan tässä ketjussa.
Mua taas kummastuttaa kuinka heikosti osa tuntee sosiaalisen median perusteita. Seuraajat ja niiden näkyvyys on ihan olennainen osa esimerkiksi twitterin ja instan toimintaperiaatteita. Se palvelee monia tarkoituksia, ja yksi on nimenomaan se että käyttäjät löytää uutta itseään kiinnostavaa seurattavaa, kun tutkivat jo seuraamiensa tilien muita kontakteja.
 
vierailija
Ja tää kirjoittajahan ei missään kohtaan edes maininnut Nacesta
Viittaa häneen kyllä niinkuin vastauksista voit lukea. Ja vaikka nämä olisivat käyneet yhdessä
siellä jossakin niin Jan on voinut viettää valtaosan ajasta itsekseen kuitenkin. Vaikuttaa omaa tilaa tarvitsevalta ihmiseltä. Eivät myös nuku vierekkäin niinkuin te seksuaalipakotukseen taipuvaiset kuvittelette.
 
vierailija
Viittaa häneen kyllä niinkuin vastauksista voit lukea. Ja vaikka nämä olisivat käyneet yhdessä
siellä jossakin niin Jan on voinut viettää valtaosan ajasta itsekseen kuitenkin. Vaikuttaa omaa tilaa tarvitsevalta ihmiseltä. Eivät myös nuku vierekkäin niinkuin te seksuaalipakotukseen taipuvaiset kuvittelette.
Mikä ongelma sulla on, että olisivat tosi hyvinä ystävinä liikkuneet siellä kaksistaan, kuten Nacen postauksista ilmeni?
 
vierailija
Mä olen kanssa ihmetellyt tuota ettei julkisia instoja saisi katsoa jne kun itse olen aina ollut siinä luulossa että katsojia nimenomaan tavoitellaan ja osalle siitä saattaa olla jopa taloudellista hyötyä yhteistyökuvioiden merkeissä. Ne olisi yksityisiä jos ei haluttaisi että kuka tahansa voi katsoa. Itsellä ei edes ole ollut sometilejä ennen tätä juttua.
 
vierailija
Mua taas kummastuttaa kuinka heikosti osa tuntee sosiaalisen median perusteita. Seuraajat ja niiden näkyvyys on ihan olennainen osa esimerkiksi twitterin ja instan toimintaperiaatteita. Se palvelee monia tarkoituksia, ja yksi on nimenomaan se että käyttäjät löytää uutta itseään kiinnostavaa seurattavaa, kun tutkivat jo seuraamiensa tilien muita kontakteja.
Näinhän se on. Seuraajien näkyminen on olennaisesti hyödyksi koko alustalle koska muuten koko kyseisen median aktiivisuus jämähtäisi, mutta tietenkin siitä on iloa käyttäjillekin. Nämä laajasti seuratut julkkikset (tai toki kuka tahansa mutta stalkkaussyytöksissä taidettiin nyt tarkoittaa muita kuin taviksia) voivat tietenkin halutessaan pitää myös toista suljettua tiliä, josta ulkopuoliset eivät näe seuraajia. Mutta julkiseen tiliin kuuluu tietty avoimuus, ja ihan jokaisen käyttäjän pitää olla kärryillä siitä mitä muille näkyy ja toimia sen mukaan.
 
vierailija
Viittaa häneen kyllä niinkuin vastauksista voit lukea. Ja vaikka nämä olisivat käyneet yhdessä
siellä jossakin niin Jan on voinut viettää valtaosan ajasta itsekseen kuitenkin. Vaikuttaa omaa tilaa tarvitsevalta ihmiseltä. Eivät myös nuku vierekkäin niinkuin te seksuaalipakotukseen taipuvaiset kuvittelette.
Haloo, mä en puhunut heidän nukkumisistaan yhtään mitään, vaan siitä mitä he pariisissa tekivät! Ja tietenkin tarkoitin Nacea, koska Jan kulki siellä hänen kanssaan. Kaikki parisuhdeväitteet ja pakotukset on ihan sun omaa puhettasi.
 
vierailija
En sanonut, että pelkästään, mutta vahvasti myös sen takia. Että shippaajat hetkeksi unohtavat Nacellahan onkin tyttöystävä.
No eihän sen tyttöystävän mahdolliset pariisin matkat kuulu meille! Eikä meidän kyllä tartte oikeasti pohtia tyttöystävää muutenkaan (mutta tällä kertaa se ei tainnut pariisissa kyllä ollakaan koska Nace tosiaan kierteli nähtävyyksiä Janin kanssa), mutta ei sen olemassaolo mikään salaisuus ole. En tajua miksi pitäisi muistella jotain tuntematonta tyttöystävää janin ja nacen matkakuvien ohessa.
 
vierailija
No eihän sen tyttöystävän mahdolliset pariisin matkat kuulu meille! Eikä meidän kyllä tartte oikeasti pohtia tyttöystävää muutenkaan (mutta tällä kertaa se ei tainnut pariisissa kyllä ollakaan koska Nace tosiaan kierteli nähtävyyksiä Janin kanssa), mutta ei sen olemassaolo mikään salaisuus ole. En tajua miksi pitäisi muistella jotain tuntematonta tyttöystävää janin ja nacen matkakuvien ohessa.
Ja muutenkin, mitä vikaa siinä on, että Jan&Nace on tosi hyvinä ystävinä kierrelleet Pariisia. Muut Joksut oli muualla ja esim Krisillä taisi just silloin olla vähän huono päivä tai vaikutti kipeältä keikalla. Joten jos muut eivät jaksaneet mennä niin miksi Jan&Nacen ei olisi voinut mennä kaksistaan ystävinä, kuten menikin?
 
vierailija
Ja muutenkin, mitä vikaa siinä on, että Jan&Nace on tosi hyvinä ystävinä kierrelleet Pariisia. Muut Joksut oli muualla ja esim Krisillä taisi just silloin olla vähän huono päivä tai vaikutti kipeältä keikalla. Joten jos muut eivät jaksaneet mennä niin miksi Jan&Nacen ei olisi voinut mennä kaksistaan ystävinä, kuten menikin?
Tämä just, ja lisäksi vielä se että miksi ihmeessä me ei saataisi nauttia siitä että niitten pariisin päivä on näyttänyt aivan ihanalta?! Ne oli itsekin aivan mielettömän hyvän näköisinä siellä liikkeellä ja pelkästään jo siksi niitten kuvien katsominen on erityisen ihanaa.
 
vierailija
Tämä just, ja lisäksi vielä se että miksi ihmeessä me ei saataisi nauttia siitä että niitten pariisin päivä on näyttänyt aivan ihanalta?! Ne oli itsekin aivan mielettömän hyvän näköisinä siellä liikkeellä ja pelkästään jo siksi niitten kuvien katsominen on erityisen ihanaa.
Ja Nace itse jakoi niitä hetkiä instaan? Joten sehän on tarkoituskin että niistä saa nauttia
 

Yhteistyössä