K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiks melkein joka päivä lähde suoria lentoja Sloikkuihin? Jos B haluaa olla pidempään erossa bändistä (ei tarkoita että bändi hajoaa) niin voihan se viettää aikaa Helsingissä vaikka kuinka kauan. Halpa loma kun ei tartte maksaa hotellia.
 
vierailija
Häärijän laskuri osuu to-pe yöhön. Sopisi biisiin mutta Kärtsä ei ole itse mitenkään kertonut toistaiseksi, että sex=money tulisi tällä viikolla. Mut voihan se tulla helpostikin.
 
vierailija
Kukaan ei varmaan pidä noita sataprosenttisen totena, kunhan huvikseen spekuillaan. Ootko koskaan aatellut että kaikkia asioita ei tartte ottaa niin hirvittävän totisesti? Twitteristeistä en tiedä miten tosissaan ovat, kun en ole itse niitä twiittejä lukenut.
Niin mut aina on niitä jotka ottaa totisesti ja ei mee kauaa kun tarina kulkee ihan totena jo muuallakin.
 
vierailija
Häärijän laskuri osuu to-pe yöhön. Sopisi biisiin mutta Kärtsä ei ole itse mitenkään kertonut toistaiseksi, että sex=money tulisi tällä viikolla. Mut voihan se tulla helpostikin.
En tiedä onko tämä promostrategia (eli ei melkein mitään promoa) ja yhtäkkiä vaan biisi julki hyvä tällä kertaa. Trafikille toimi toi että se vaan julkastiin ilman että kerrottiin päivämäärä etukäteen, mutta sitä oli promottu ihan sikana etukäteen ja ihmiset odotti sitä aktiivisesti sankoin joukoin. Oli tehty tiktokeja joilla oli miljoonia katseluita, live-esitys Ruississa, matskua oli tiputeltu mv-kuvauksista.

Tää uusi biisi on saanut vähemmän promoa ja hypetystä kuin Bluza. Ja Bluza on JO:lle menestys, mutta samantasoiset luvut K:n uudelle biisille ei olisi.
 
vierailija
Tästä Bojanin toiminnasta näkee myös, ettei sillä missään Sloveniassakaan mitään gf:ää ole
No eiks tolla logiikalla K:n viime viikon lomasta sit ois voinut päätellä että K:lla ei ole GF:ää Suomessa? Okei, K tuli heti takaisin Suomeen loman jälkeen kuten aina, enkä itse usko että B:llä on kotona GF:ää kuten K:lla, mutta ei se olisi outoa jos B olisi poissa kotoa pari viikkoa. Onhan pareja jotka matkustaa paljonkin esim töiden takia. (Huom en siis usko B:llä olevan kotona gf:ää)
 
vierailija
Voisin kuvitella, että K keskittyy enemmän levynsä promoon. Näitä tämmösiä välisinkkuja ilman suurta promoa saattaa tippua. Aika basic kuvio.
En edes usko että K:lla tulee levyä tänä vuonna, se on niin valtavasti myöhässä että sille on selkeästi tapahtunut jotain. Toisin kuin JO:lla joilla on päivämäärä tiedossa, Veikkaan myös että tämä S=M on tämmöinen välisinkku kun edellisestä julkaisusta on jo vierähtänyt kuukausia, ja vuoden alussa kokeillaan julkaista jotain isompaa biisiä taas. Ja levy yritetään sitten taas saada tehtyä keväälle, eli vuoden myöhässä.
 
vierailija
En tiedä onko tämä promostrategia (eli ei melkein mitään promoa) ja yhtäkkiä vaan biisi julki hyvä tällä kertaa. Trafikille toimi toi että se vaan julkastiin ilman että kerrottiin päivämäärä etukäteen, mutta sitä oli promottu ihan sikana etukäteen ja ihmiset odotti sitä aktiivisesti sankoin joukoin. Oli tehty tiktokeja joilla oli miljoonia katseluita, live-esitys Ruississa, matskua oli tiputeltu mv-kuvauksista.

Tää uusi biisi on saanut vähemmän promoa ja hypetystä kuin Bluza. Ja Bluza on JO:lle menestys, mutta samantasoiset luvut K:n uudelle biisille ei olisi.
Ehkä oon ankea, mutta jos toi biisi tulee huomenna niin veikkaan siitä K:n huonoiten menestynyttä biisiä pariin vuoteen. Jos ei promoa niin silloin pitää löytyä innostusta sieltä aktiivifanikunnasta, ja sitä innostusta ei tällä kertaa näy oikein missään.
 

Yhteistyössä