Maisa Torppa, kohukaunotar?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi ei! Maisa Torppa joutui autokiipeliin


Tosi-tv-tähti Maisa Torppa, 31, kertoo sometilillään ikävästä vastoinkäymisestä.


Maisa mainitsee Instagram-videotarinoissaan joutuvansa pärjäämään ilman autoa. Maisan yksityisellä Instagram-tilillä on yli 100 000 seuraajaa.
Vastoinkäyminen on onneksi vain tilapäinen, sillä Maisa on jo tilannut itselleen uuden menopelin.
 
vierailija
Onko Mikko rakas imetty kuiviin? 🤣😁 No uutta matoa vaan koukkuun Maisa!

Mediapersoona Maisa Torppa on hakenut avioeroa puolisostaan Mikosta. Asia selviää Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta. Maisa Torppa on jättänyt avioerohakemuksen yksin perjantaina 27.9.2024.

Maisa ja Mikko avioituivat ystävänpäivänä 14. helmikuuta 2020 romanttisissa talvihäissä. Parilla on yksi yhteinen, vuonna 2021 syntynyt, tyttölapsi.
 
vierailija
Onko Mikko rakas imetty kuiviin? 🤣😁 No uutta matoa vaan koukkuun Maisa!

Mediapersoona Maisa Torppa on hakenut avioeroa puolisostaan Mikosta. Asia selviää Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta. Maisa Torppa on jättänyt avioerohakemuksen yksin perjantaina 27.9.2024.

Maisa ja Mikko avioituivat ystävänpäivänä 14. helmikuuta 2020 romanttisissa talvihäissä. Parilla on yksi yhteinen, vuonna 2021 syntynyt, tyttölapsi.
Ylättävän kauan liito kesti, ilmeisesti Mikon rahat riitti näinkin pitkään.
 
vierailija
Ylättävän kauan liito kesti, ilmeisesti Mikon rahat riitti näinkin pitkään.
Pitkän liiton salaisuus lienee ”liito” utupilvissä. Ei se pituus vaan laatu.
Joskus tanssiparketilla kohtaaminen on kuin kahden laivan moikkaus merellä sumussa tai kirkkaassa auringonpaisteessa. Molemmilla eri suunta eikä siitä sen enempää.
Suurin osa kohtaamisista ei johda mihinkään eikä minnekään. Vain elämää on kaikki tää koeta ymmärtää.
 
vierailija
Maisa Torpan eron syy: salasuhde kummilapsensa isään

Seiskan tietojen mukaan asiat etenivät Maisan puolelta hyvin erikoisesti, sillä hän ehti avioliitostaan huolimatta solmia salasuhteen vieraaseen mieheen.


– Tai kyse ei oikeastaan ole vieraasta miehestä, sillä Maisa ryhtyi suhteeseen läheisen perhetutun kanssa. Kohublondin uusi rakas on Maisan entisen ystävän Sahra Alin ex-mies. Maisa on Sahran lapsen kummitäti, Seiskan lähteet kertovat.

Sahra on tunnettu tosi-tv-ohjelmien tähtenä. Sahran ex-mies on Seiskan lukijoille tuttu Jukka Kalliomäki. Hän on siviiliammatiltaan huumepoliisi.


"Olen tietoinen Maisan toimintatavoista"
Sahra ja Jukka erosivat huhtikuussa, mutta parin tiedetään vielä elokuussa puhuneen yhteen paluusta.

Seiska tavoitti Sahran, joka vahvistaa tapahtumat todeksi.

– Kyllä tämä pitää valitettavasti paikkaansa. En yllättynyt Maisan miesvalinnasta tässä kohtaa. Olen tietoinen Maisan toimintatavoista, siksi olen pysynyt kaukana tästä ihmisestä. Tosin olen kyllä yllättynyt ja erittäin pettynyt lapseni isään tässä tilanteessa, Maisan ex-ystävä Sahra lausui Seiskalle.

Maisa on kunnon jännänainen 😆🤣
 
vierailija
Miehet ovat melko yksinkertaisia, heitä viehättää mitä muovisempi on nainen sen parempi.
On vähän kuin pumpattava, mutta naisen pitää hengittää itse.

Blondi tekotukka/peruukki, rakennekynnet, tekoripset, silikonirinnat..
 
vierailija
Miehet ovat melko yksinkertaisia, heitä viehättää mitä muovisempi on nainen sen parempi.
On vähän kuin pumpattava, mutta naisen pitää hengittää itse.

Blondi tekotukka/peruukki, rakennekynnet, tekoripset, silikonirinnat..

Ja tietenkin huulet pitää olla turvotettu täyteaineista, eihän sitä muuten olisi nukkemainen.

Tyhjä kiltti katse: auta mies minua, elätä minua, olen avuton nukke.
Ja elättäjiä riittää ilman avioehdon tekemistä. Toisaalta tämä blondinukke käy mielelllään vieraissa, joten kantsii se dna testi tehdä niistä mahdollisista lapsista
 

Yhteistyössä